hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 08:00 - 74301 artikelen - nu online 37 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Verwijderen berichten

11-05-13 16:36:28 - Quote! - @omabep
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.678
OTindex: 3.186
Ik kijk nogal eens terug en klik dan vaak op de voorgestelde linken onder het bericht.
Vandaag kwam ik het zoveelste bericht tegen dat er eigenlijk niet meer is want de "bron" heeft het bericht niet meer op de site staan.
Zie hier

Mijn vragen zijn dan ook:
1 wordt hier niet op gecontroleerd?
2 Als men zo'n link tegenkomt waar kan men dit melden?
suggesties:
1 of tekst aanpassen zodat je weer het hele verhaal kan lezen
2 of verwijder het bericht want je hebt nu antwoorden maar geen verhaal

11-05-13 16:44:46 - Quote! - @Sjaak
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.105
@omabep: ik weet niet of dit te automatiseren is. Het is in ieder geval niet te doen om het handmatig te controleren en aan te passen.

11-05-13 17:14:54 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Soms zijn linkjes naar foto's of filmpjes in oude artikelen ook 'kapot'. Tja, we zullen ermee moeten leren leven.

11-05-13 17:55:56 - Quote! - @omabep
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.678
OTindex: 3.186
@Sjaak: Dan kun je toch. bv hier de linken melden zodat er via dit forum naar gekeken kan worden. Net zoals ik nu deze link hier vermeld heb. Als je het ergens kunt melden dan hoeft de moderator zelf toch niet alle berichten langs, maar het moet wel zichtbaar staan zodat men ziet dat dit gemeld kan worden.
Hierna kan het door de moderator aangepast of verwijderd worden. Het zal echt geen dagtaak worden omdat er niet altijd teruggekeken wordt, maar ik heb het al 2 of 3 keer gezien en vond het een beetje irritant.

Het is gewoon vervelend voor gasten en leden om lege of halve teksten op de pagina's aan te treffen. Het doet de site geen goed.

Vailan: In de berichten, dus de antwoorden, kan volgens mij inderdaad niks aan gedaan worden, maar mijn vraag is die over het bericht waarbij namens copyright dus maar een regel geschreven is en op de copyright site het origineel al weg is.

11-05-13 19:27:11 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@omabep: ik kan met je meevoelen; je kunt het echter ook omdraaien en blij zijn dat je aan de hand van de reacties nog kunt lezen wat er gespeeld heeft.
Een schrale troost, dat besef ik!

Of modjes tijd hebben voor nog extra werk (al komt het wellicht niet vaak voor) weet ik niet.

11-05-13 21:44:55 - Quote! - @omabep
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.678
OTindex: 3.186
Ach de meeste artikelen, plaatjes en films die verdwenen zijn van het jaar 2008, ik houd er dus al rekening mee dat het er niet meer staat. Ik haal trouwens niet alles uit de antwoorden het is nu zo cryptisch geworden.

Tevens was het maar een suggestie om de site een beetje netter te maken en zo dus aantrekkelijker.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven