Herinnerings Steen |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Een herinnering aan gerechtigheidAan al die misplaatsten - verlatene - vergetene - ontdane - vergane - sluiproutes zoekenden.. opgesloten en mishandelden - naakten of overbeklede - ingerichte - verborgenen - deprimeerden - slapenden.. Onder repressie - onder druk achter tralies - hek of grote muur.. nooit gehoord of gezien vergeten maar niet hier! |
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
afbeeldingWillem WagenaarReferentie Utrecht, 30 juni 1941 - 27 april 2011Ik heb de 5 luik gezien van Wim Kayser Daarin droeg Willem Wagenaar ook een steen bij.. Bij deze.. bedankt! Quote wiki:
“Een jonge vrouw met de naam Yolanda zou door talloze dorpsgenoten zijn misbruikt, alsmede gewelddadige abortussen en satanische rituelen hebben moeten ondergaan. In die zaak rapporteerde Wagenaar samen met vakgenoot Herman Soppe. In dat rapport legden zij uit dat alle controleerbare verklaringen van de aangeefster Yolanda niet waar konden zijn. Niettemin werden de verdachten veroordeeld, een onmiskenbare rechterlijke dwaling, volgens Wagenaar, die hij in het jaar voor zijn overlijden onder de aandacht van de magistratuur probeerde te brengen – zonder succes. De patronen van fouten die hij in grote strafzaken als de Eper incestaffaire constateerde, zag Wagenaar ook in veel kleine strafzaken. Het maakte zijn kritiek op de rechtspraak in de loop der jaren steeds heftiger.”
zie ook : Elisabeth Loftus |
|
heraux Oudgediende
afbeeldingWouter Weylandt overleden na valWouter Weylandt (26) is tijdens de derde etappe van de Giro d'Italia na een valpartij overleden. Dat maakte de arts van de organisatie bekend. meer info |
|
heraux Oudgediende
Worstelaar Randy Savage omgekomen Randy Savage in 1986 afbeeldingDe Amerikaanse profworstelaar Randy Savage is overleden. Hij is om het leven gekomen bij een auto-ongeluk, vlak bij zijn woning in Florida. bronWikiafbeeldingWhere is Randy now? |
|
heraux Oudgediende
Quote Ronald Naar: nietsontziend doorzettingvermogen afbeeldingBergbeklimmer Ronald Naar in 2010 tijdens een trekking in het Turkse Kackar gebergte. Voor de gisteren overleden bergbeklimmer en alpinist Ronald Naar was het leven een 'kerstboom met lampjes'. Sommige lampjes werden uitgedraaid, zei hij, door terugkerende conflicten binnen de klimwereld, of door persoonlijk tragedies. Wikibeeld 1Interview met Ronald Naar~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Een referentie als odeI have seen things~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
heraux Oudgediende
In memoriam: Tom West afbeeldingTom West (1939 - 2011) Joseph Thomas West III, of gewoon Tom voor intimi, is op 71-jarige leeftijd overleden in de Verenigde Staten. West werd beroemd als hoofdpersoon in het boek 'The Soul of a New Machine' van Tracy Kidder. Deze uitgave won een Pulitzer Prize. Tom West was hoofd van de afdeling die voor toenmalige computerbouwer Data General een nieuw systeem moest ontwikkelen. Doel was om daarmee rivaal Digital Equipment de loef af te steken. Het hele proces om tot de nieuwe architectuur te komen - door velen aangeduid als een worsteling - is door Kidder beschreven in zijn boek. Automatiserings Gids |
|
heraux Oudgediende
De acteur Jeff Conaway, vooral bekend door zijn rol in de film Grease en de in de jaren zeventig populaire televisieserie Taxi, is op zestigjarige leeftijd overleden. Dat heeft een woordvoerder van Conaway laten weten.afbeeldingConaway, die verslaafd is geweest aan drugs, alcohol en pijnstillers, was eerder deze maand in een ziekenhuis opgenomen nadat hij buiten bewustzijn was gevonden in zijn huis in Los Angeles. Hij had een longontsteking en een bacteriële infectie en werd kunstmatig in coma gehouden. vk: meer |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Ik heb geen afscheid van je kunnen nemen zo plotseling stierf je en was je weg bij mij
dat spijt me meer dan ik je ooit zeggen kan het was me lief geweest als ik er toen ook was
dan had ik je nog even goed kunnen leggen iets liefs gezegd dicht bij je oor
ik had je een kusje kunnen geven m'n armen om je heen geslagen
misschien heel misschien had ik dit verdriet dan -om jou niet meer zijn- beter kunnen verdragen
nu blijf ik achter en wacht mij een wereld zonder jou.
Gerhard, ik denk aan jou alles ging zo snel, ik stond bij aan de deur, je was al niet meer thuis, o wat doet dat toch zeer, ik mis je o zo heel erg, alle dagen heb ik vragen waar jij geen antwoord meer op kan geven
gemaakt 05-09-2007 |
|
heraux Oudgediende
‘NAVO-luchtaanval in Afghanistan eist leven twaalf kinderen’
Steek een kaarsje voor een veilig heen naar een andere wereld want ik ween
Verblijd mij met het idee Een einde aan de wee
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
Ode aan de middag zonDe inka zon staat hoog en zegend De aren vol en gretig, gouden glitter als een vreemde zee |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
|
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
afbeeldingIn een ziekenhuis in Detroit is Jack Kevorkian overleden. De Amerikaanse voorvechter voor het recht op euthanasie kreeg van tegenstanders de bijnaam Dr. Death, omdat hij meer dan honderd mensen hielp bij een zelfgekozen dood. Kevorkian begon begin jaren negentig met hulp bij zelfdoding. Hij maakte een 'zelfmoordmachine', waarbij een arts een infuus kon aanbrengen bij een patiënt, die vervolgens zichzelf een dodelijk middel kon toedienen. meer |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
De zanger van Lonely Boy Andrew Goldoverleden op 59-jarige leeftijd |
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
heraux Oudgediende
Peter Falkafbeelding Columbo has found a new land beyond the mysterious cloud shrouded island.. The uncharted country about many speak but nobody can tell the tale. Vermist maar niet opgegeven |
|
heraux Oudgediende
~R.I.P~ Kunst en cultuur
graaf de stoeptegels op ooit zullen het monumenten zijn van de voorvechters van de riolering van de straat met bitume
De aanleggers van fietspaden vergeet ze niet.. want ze laten ons genieten zonder kapotte banden
De snelwegen wat een gunst van oost naar west van zuid naar noord
Vergeet de kunst laat de cultuur
Er is niets in Nederland dat er baad bij heeft gehad.. niets dat ontworpen is niets dat buiten staat, rolt of vliegt dat ook maar een scheintje cultuur draagt of iets met kunst heeft..
Het allemaal puur denkwerk keiharde cijfers lijnenspel - mathematiek
|
|