Favoriete (sterke) drank |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Zolang jullie het naakt opdrinken ^^ |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Luna: Zolang jullie het naakt opdrinken ^^ Hahaha, naakte wmr meeting Mijn god Mijn favoriete sterke drank? Tequila sunrise denk ik |
|
nietmeer
|
Tequilla Maar die smaakt het lekkerst in Mexico! |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Luna: Zolang jullie het naakt opdrinken ^^ Ja, maar dan moet jij voor ons paaldansen! Naakt. |
|
Luna Moderator
Wie is de paal dan ^^ Sjonge, ben net online en gaat alweer verkeerde kant op |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote NeaRoW: Quote Luna: Zolang jullie het naakt opdrinken ^^ Ja, maar dan moet jij voor ons paaldansen! Naakt. En ons serveren in je blootje met alleen een hawaii dingetje om je heupen en zo'n bloemenkransje om |
|
NeaRoW Erelid
Quote Luna: Wie is de paal dan ^^ Iemand die lang is... De enige die mij tebinnen schiet is twaggy Die steekt nog boven mij uit... Maar wie WIL juist de paal zijn? @CNC, of van die chique witte kousen |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik ben wel benieuwd wie er voor paal gaat staan |
|
Luna Moderator
Als niemand de paal wil zijn, dan kom ik er goed vanaf |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Als niemand de paal wil zijn, dan kom ik er goed vanaf de Mexicaan wil wel |
|
NeaRoW Erelid
Quote Luna: Als niemand de paal wil zijn, dan kom ik er goed vanaf Geen zorgen, wij regelen een paal voor jou Maar wil Twaggy het niet zijn dan Quote de Mexicaan: Ik ben wel benieuwd wie er voor paal gaat staan So do I Quote Cee-N-Cee: Quote Luna: Als niemand de paal wil zijn, dan kom ik er goed vanaf de Mexicaan wil wel Hoe lang ben jij Mexicaan? |
|
Luna Moderator
Ik ga het niet eens aan TWaggy vraggen,appeltje |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Ik ga het niet eens aan TWaggy vraggen,appeltje Dan doen wij dat wel |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Ik wijs C-n-C aan als vrijwilliger |
|
NeaRoW Erelid
Waarom is de paal geen vrouw? Dubbel pret, plus krijg je sneller je favo drankje Vrouwen zijn over het algemeen niet zo snel Maar wel als je ze een flinke tets op de billen geeft natuurlijk |
|
Luna Moderator
Of we nuttigen allemaal op de normale manier een drankje |
|
NeaRoW Erelid
Quote Luna: Of we nuttigen allemaal op de normale manier een drankje Naakt is toch heel normaal |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote de Mexicaan: Ik wijs C-n-C aan als vrijwilliger Nee, dank je, wil wel een goed uitzicht hebben op luna die de show steelt |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Luna, dat kan ook natuurlijk, zucht... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote NeaRoW: Quote Luna: Of we nuttigen allemaal op de normale manier een drankje Naakt is toch heel normaal Eigenlijk wel.. Als iedereen naakt zou zijn zou niemand zich schamen |
|
Luna Moderator
Quote NeaRoW: Waarom is de paal geen vrouw? Dubbel pret, plus krijg je sneller je favo drankje Vrouwen zijn over het algemeen niet zo snel Maar wel als je ze een flinke tets op de billen geeft natuurlijk , zal jou eens op je billen tetsen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Oooeeeh, Luna gaat aan SM doen |
|
NeaRoW Erelid
Quote Luna: Quote NeaRoW: Waarom is de paal geen vrouw? Dubbel pret, plus krijg je sneller je favo drankje Vrouwen zijn over het algemeen niet zo snel Maar wel als je ze een flinke tets op de billen geeft natuurlijk , zal jou eens op je billen tetsen Dat mag je de hele dag wel doen, heerlijk |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik zie Twaggy al voor me, voorover gebogen met de billenpartij van een baviaan, en Luna in een dominatrix pakje
BWUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, wat een hilarische gedachte |
|
Luna Moderator
Cee, denk daar nou maar niet aan |
|