Nieuwe versie FAQ |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Met trots presenteer ik de nieuwe versie van de FAQ (met daarin ook de huisregels en meer van dat werk ). Mijn dank gaat vooral uit naar Enkie en de Mexicaan welke verantwoordelijk zijn geweest voor deze nieuwe versie! (en naar Mmore die 'm veels te laat online heeft gezet ) |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Het ziet er weer netjes uit, top |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Mmore heeft ook zijn best gedaan. Hij moest alleen even dat spelletje afmaken. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
De nieuwe versie ziet er een stuk beter uit. Netjes gedaan. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Mmore, jij ook bedankt,hoor |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Mocht je nog een fout tegenkomen, dan heb ik die niet onder ogen gekregen |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Beetje veel komma's Maar ziet er wel netjes uit verder Goed werk geleverd Voogeltje |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
waarom is de *filmpjes in blog plaatsen* methode verandert? Stuk ingewikkelder zo (of is dit al eerder ergens bericht? Sorry dan, niet gezien ) |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ziet er top uit!
Alleen die disclaimer is een beetje gevaarlijk, in t geval van een aanklacht is WMR juridisch gezien de l*l omdat zij de eigenaar zijn van de reactie, toch? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Je kunt beter zeggen: "Reacties zijn eigenaar van degene die ze plaatst. Gebruikers hebben recht op hun mening, wij hebben niet de plicht om die mening te plaatsen en te tonen" |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Delenn, ik heb net een youtubeje geplaatst in t blog, gewoon de volle kopie van de site en t werkt, of niet? Verders, ziet er goed uit, ik bekijk m straks even wat naderder |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Alleen de uitleg is verandert de wijze van plaatsen van filmpjes niet, oude methode werkt dus nog. @alweerdood: klopt inderdaad wel een beetje, ik ben nog bezig een nieuwe te fixen. |
|
Delenn Oudgediende
@alweerdood: wel de eigenaar (dus mogen ze het verwijderen) maar niet verantwoordelijk voor de inhoud denk ik;) |
|
Delenn Oudgediende
@Voogeltje: ik plaatste net een filmpje in mn blog via knip-plak en dat werkte niet ik moest echt het watch? weghalen en = veranderen in / en toen werkte het wel. |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik doe gewoon de link tussen [ut] * [/ut] Bij mij heeft dat altijd al gewerkt |
|
Delenn Oudgediende
hij doet het toch, foutje van mijn kant waarschijnlijk. sorry voor de verwarring. Waarom staat het zo ingewikkeld in de FAQ dan? |
|
DreamerTje Oudgediende
Bij deze pagina van de FAQ is, denk ik, de laatste "[/u]" verkeerd geplaatst? De disclaimer staat dan ook helemaal onderstreept, terwijl dat bij andere pagina's niet het geval is |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Overzichtelijk |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote DreamerTje: Bij deze pagina van de FAQ is, denk ik, de laatste "[/u]" verkeerd geplaatst? De disclaimer staat dan ook helemaal onderstreept, terwijl dat bij andere pagina's niet het geval is Fixed. |
|
DreamerTje Oudgediende
Jaja, daar let ik dan weer op |
|
nietmeer
|
Dit ziet er veel beter uit, mijn complimenten , maar aan wie moet ik dit vertellen? aan de mensen in de blauwe of roze pakjes? |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
surinamer: Quote Voogeltje: Mijn dank gaat vooral uit naar Enkie en de Mexicaan welke verantwoordelijk zijn geweest voor deze nieuwe versie! (en naar Mmore die 'm veels te laat online heeft gezet ) |
|
nietmeer
|
Ik herken een paar dingen terug die er denk ik door mij inzitten ; Quote F.A.Q: Disclaimer Alle door jou ingestuurde reacties (zowel op artikelen als op het Forum) en her-/geschreven artikelen (met uitzondering van de blogs, welke altijd eigendom blijven van het betreffende lid/de auteur) worden na publicatie op WaarMaarRaar.nl eigendom van WaarMaarRaar.nl." Quote F.A.Q: 3. Elkaar afzeiken of belachelijk maken (bijv. spelling). |
|