Wat is raar, is niet meer |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Vanaf vandaag is de rubriek: 'wat is raar' geen onderdeel meer van het forum. |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
waarom is ie weg gehaald? te weinig reacties? |
|
Voogeltje Administrator
Yep, te weinig nieuwe topics |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Komt er nog wel iets nieuws voor in de plaats of niet meer? |
|
Voogeltje Administrator
Als je een goeie suggestie hebt hoor ik het graag! |
|
macfreak Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
nah jammer het forum wordt kleiner |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Even iets nieuws verzinnen... Pas had ik nog iets in gedachte... Je hoort het nog van me...
Beweging en Culinair? Niet heel algemeen, maar wel leuke dingen mee te verzinnen |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Voogeltje Sport misschien?
Of niet geplaatste artikeltjes? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Mijn verzameling onderdeel: Hobby privé
Wat ik allemaal verzamel
In mijn verzameling komen vooral technische zaken voor - iedereen weet dat - erger nog - ik verzamelde ooit postzegels en dat vind ik geen raar iets - filatelie is breed verspreid en lang uitgemeten.
Wat is jouw verzameling en zou men deze raar kunnen noemen.. Ik ken iemand die sleutels verzameld.. of aanstekers, pennen, briefkaarten, schroeven en boutjes, geraamtes van dieren, hoeden en schoenen, sleutelhangers, varkentjes en konijntjes, vogeltjes..
Nou, kom maar op.. met je Meest rare verzameling!!!
(barbiepopbeenkousenelastiekverpakkingsstikketjes) |
|
heraux Oudgediende
Wetenschaps afdeling meldQuote Mammoetwolk boven noordelijke pool Titan gezien: De Amerikaanse Saturnusverkenner Cassini heeft boven de noordelijke pool van de maan Titan een gigantische wolk opgemerkt, zo heeft de NASA bekendgemaakt. Mogelijk is die wolk verantwoordelijk voor het materiaal dat de meren voedt die vorig jaar eveneens door de Cassini zijn ontdekt. Verhuld door de winterschaduw is deze wolk tevoorschijn gekomen nu de winter overgaat in lente. Zij strekt zich uit tot zestig graden noorderbreedte en heeft ruwweg een diameter van 2.400 km. Zij overdekt daarmee de hele noordelijke pool van de grootste maan van ons zonnestelsel. Wetenschappelijke modellen hadden het bestaan ervan voorspeld, maar de wolk werd nooit voor 29 december zo gedetailleerd in kaart gebracht meer .. |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Nieuw forum ''boeken'' |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Ik vond het zowiezo maar een vaag gedeelte. |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Of advertenties. |
|
heraux Oudgediende
Quote Tovenaar: Ik vond het zowiezo maar een vaag gedeelte. www.vaagmaarwaar.nl <= snel pak'm |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Haha |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote macfreak: nah jammer het forum wordt kleiner Het forum wordt overzichtelijker en opgeruimder |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
ik vind rotzooi veel gezelliger dan opgeruimd.ben trouwens een beetje de weg kwijt nu |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik niet |
|
heraux Oudgediende
Ja, Misschien moeten we thema topic introduceren en daarin een 5 tal hoofdgroepen maken -
1. Wetenschap algemeen boeken en literatuur Levensbeschouwing (Filosofie, Religie en recht) Biologie Natuurkunde Scheikunde
2. Kunst en Cultuur Film, Muziek en Beeldende kunsten Ontwerp en design Vaag en apart (The Edge)
3. Medische vragen Gezondheid algemeen Sexualiteit Medicijnen
4. ?
5. ?
Ik weet even niet goed welke 4 en 5 Wie weet er nog een paar? |
|
dat wordt veel te serieus |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Er is toch niets mis met serieus.. Het Café was vroeger veel serieuser maar ook veel gezelliger. Nu is het alleen maar gehoi daar |
|
ok iets er tussenin (zoals nu) ik vind de indeling wel goed nu |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Quote Mmore: Er is toch niets mis met serieus.. Het Café was vroeger veel serieuser maar ook veel gezelliger. Nu is het alleen maar gehoi daar Ik ben weg |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Quote Mmore: Er is toch niets mis met serieus.. Het Café was vroeger veel serieuser maar ook veel gezelliger. Nu is het alleen maar gehoi daar klopt hoor Mmore de meesten doen zo van hoii en ze zijn weg of doen het na de zoveelste keer weer hoii en zegt daarna niks meer om gek van te worden |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Daarom had ik gisteren al een hoi-verbod uitgesproken |
|