Sjatter tijdelijk afwezig |
Mandarijntje Oudgediende
WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Makkers, een beste schouder heb ik voor jullie, meer dan hou je taai maar vergeet de tranen niet te lossen valt er eigenlijk niet te zeggen. Wat te doen? Een knuffel en *boink* Sterkte! |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Sjatter, heel erg gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Voor jou en je familie! |
|
childofsjatter Senior lid WMRindex: 108 OTindex: 588 Wnplts: emmen
|
Quote Theetje: Sjatter, heel erg gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Voor jou en je familie! mijn vader mn moeder en mn broers niemen me altijd theetje |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
wil toch nog iets kwijt, het is altijd een heerlijk gevoel als je het weer te boven komt, je ontdekt eigenlijk weer dat het leven door gaat, en dat je altijd nog aan haar kan denken, huil alles eruit, hou niks tegen. ik weet niet hoe het bij jullie in de familie zit, maar bij mij (toen mijn opa overleed) herdenken we hem elk jaar zoals hij dat wou, gezellig uit eten, maar wij vierden alles. omdat gezelligheid de droevigheid verdrong. de dood, dat wat de droevigheid is. wij waren verdrietig, tot de gezelligheid, en nog denken we aab hem bij feesten, en denken we, zo wou die het. zo heb ik het verwerkt. jij zal ook wel eerder een overledenen meegemaakt, maar onthoud, gezelligheid overwint veel. nogmaals gecondoleerd |
|
Shiyu Erelid
WMRindex: 766 OTindex: 1.386
|
Gecondoleerd en veel sterkte! Ook aan je familie. Groetjes Sonny |
|
nietmeer
|
Arie, droppie en anderen Heel veel sterkte en ik hoop te komen op de crematie.
|
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Heel veel sterkte en gecondoleerd, Sjatter en zijn familie |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote childofsjatter: Quote Theetje: Sjatter, heel erg gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Voor jou en je familie! mijn vader mn moeder en mn broers niemen me altijd theetje jij trouwens ook heel veel sterkte toegewenst!! De pijn kunnen wij niet voor je weghalen, ik hoop dat de steun die jullie/jij hier krijgen/krijgt een hart onder de riem is voor jullie. Dikke |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad. vertaling voor de mensen die geen limburgs kunnen lezen: Soms is het beter om iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je het nooit gehad hebt. |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
|
|
deeese Erelid
WMRindex: 2.776 OTindex: 1.242
|
sjatter gecondeleerd.
ik heb het volste vertrouwen er in dat je er weer bovenopkomt. een positieve man als jou. maar desonanks heel veel sterkte met het verwerken van het zware verlies. een geliefde verlaat je altijd te vroeg.
ik kan je afwezigheid dan ook niet meer dan begrijpen |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
nietmeer
|
Ooooh, wat vreselijk! Arme sjatter... Wat was er dan met haar aan de hand??? Ik kan niets zeggen om je te troosten... Het is gewoon te erg voor woorden... Gecondoleerd... |
|
Stefsel Oudgediende
WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
|
|
RuudDeUitvinder Senior lid WMRindex: 354 OTindex: 12
|
Woorden schieten tekort bij het vernemen van zo'n onverwacht bericht. Het is zóiets onwezenlijks, zeker als er geen duidelijke voortekenen waren. Gecondoleerd en sterkte bij het dragen van dit verlies. |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
ik ben er ontzettend van geschrokken toen kam het smste... hij heeft al gecondoleerd namens mij maar ook ik wil jouw gezin nog heel veel sterkte hierbij wensen... ongelooflijk |
|
Meissie32 Erelid
WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
Woorden schieten te kort, maar Lieve Arie ik hoop dat je de kracht kunt opbrengen om dit verlies te dragen. Ik wens jou met je kinderen heel veel sterkte. Ik denk aan jullie.. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Dit is echt een moment waarop woorden inderdaad te kort schieten.
Gecondoleerd en veel sterkte, sjatter en familie. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Sjatter, ik kan niets anders zeggen dan heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Gecondoleerd |
|