Avatar bij WMRindex 1000 of OTindex 2000 |
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote macfreak: nog even een vraagje: aan welke eisen moeten die avatar aan voldoen??? tussen de hoeveel en hoeveel pixels moet die zijn, hoe groot mag het bestand maximaal zijn en kun je hem later nog veranderen?? klikKijk hier even. |
|
macfreak Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
sjatter: dat heb ik gedaan maar ik kan niet alles vinden... dus de vraag geld nogsteeds |
|
sjatter Oudgediende
@ Macfreak Alleen Jpeg bestanden Je avatar wordt verklijnt naar 50x50 pixels en je kan hem veranderen. |
|
macfreak Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
oke.. thanx sjatter |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Kan mijn avatar niet veranderen ......Heb het nu al een aantal keer geprobeerd, maar gaat steeds terug naar mijn eerdere avatar |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
lessien? ook geprobeerd eerst deze te verwijderen en dan pas een andere te uploaden? |
|
nietmeer Erelid
|
Jep, ook al een aantal keer geprobeerd, maar gaat steeds terug naar mijn vorige avatar Heb het nu nog een keer gedaan, hopen dat ie het nu vast houdt. |
|
sjatter Oudgediende
@ lessien Hier kliken dan avatar verwijderen. |
|
nietmeer Erelid
|
Had ik al gedaan Sjatter, maar lukte steeds niet, nu hoop ik dat ie deze avatar van de tijger vast gaat houden |
|
VeniVidiVici Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
|
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
VVV, succes dr mee |
|
nietmeer Erelid
|
GRRRRRRRRRRRRR.......heeft ie weer mijn vorige avatar neergezet en niet de tijger vast gehouden |
|
sjatter Oudgediende
Hij is leuk, ik zag hem net wel in je profiel. |
|
Theetje Oudgediende
vaaag, bij mij werkt het wel...
|
|
nietmeer Erelid
|
Ja, maar deze avatar wil ik niet meer, komt niet goed over, omdat ie verkleind wordt, dus wil die tijger, maar lukt niet |
|
nietmeer
|
Vreemd meis, zal eens kijken wat ie bij mij doet |
|
nietmeer
|
Is het wel een jpeg Lessien? |
|
Theetje Oudgediende
lessien; ik heb het nu ook..... hij springt ook bij terug, zonder dat ik dat wil.... |
|
nietmeer Erelid
|
Jep is een jpg en heb het maar weer veranderd en nu maar hopen, die het vast houd, zo niet, dan weet ik het ook niet meer hoor |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Theemonster: lessien; ik heb het nu ook..... hij springt ook bij terug, zonder dat ik dat wil.... Word er helemaal gek van, wil die avatar met het chinese teken niet meer, komt niet goed over, maar springt steeds er naar terug |
|
nietmeer Erelid
|
Kpuc Heb het in FireFox geprobeerd en in IE en bij beiden lukt het niet om te zorgen dat ie het vasthoud, verwijder de avatar met het chinese teken en upload dan die met de tijger, maar hij houdt het niet vast |
|
nietmeer
|
Daar snap ik ook niks van Hier doet ie t gewoon. Denk dat je het beste ff aan Voogel kan vragen wat er mis is dan |
|
nietmeer Erelid
|
Doe ik dan nog wel, nu even het geduld niet meer voor Maar tot nu toe houd hij de tijger nog vast, ben benieuwd voor hoe lang |
|
Poncke Erelid
WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Die is cool Kpuc. Houden die Chef... |
|
nietmeer Erelid
|
Kan iemand mij vertellen waarom met Firefox mijn vorige avatar zichtbaar is en met IE mijn nieuwe ????? |
|