| Bowling 11: scores  | 
| Bogarde   Erelid

WMRindex: 37
 OTindex: 5.643
 S
 | 
| Daar zeg ik direct ja op. Wie nodig je nog meer uit? Bespreek het maar via pm zou ik zeggen. Pm me maar.  | 
| 
 | 
| Kameleon   Oudgediende

WMRindex: 452
 OTindex: 48.504
 T S
 | 
| Bogarde, ik zal het wel een keer effe bloggen   | 
| 
 | 
| Bogarde   Erelid

WMRindex: 37
 OTindex: 5.643
 S
 | 
| Ok, is prima Kameleon. | 
| 
 | 
| Sushi   
  Oudgediende 
  WMRindex: 268
 OTindex: 10.475

| 
|  | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| toch nog 28e   | 
| 
 | 
| Jovi-Mama   Oudgediende

WMRindex: 224
 OTindex: 10.276
 S
 | 
| Grinz.....zelfs mijn kids staan er in!!! En nog niet helemaal onderaan....nr 36 en 40...hihihi   Ze vonden het zo fantastisch dat ze zondagochtend gelijk vroegen wanneer we weer gingen, want bowlen was erg cool, cola drinken was vet en alle mensen waren lief! Dus bij deze: Voogel! Een      van mijn kids!!! | 
| 
 | 
| Seppz   Erelid

WMRindex: 606
 OTindex: 976
 S
 | 
| LOL vierde....  | 
| 
 | 
| Invisible   Oudgediende

WMRindex: 3.730
 OTindex: 5.186

| 
| Zie dit topic nu pas voor het eerst en dan alleen nog omdat ik er elders naar vroeg en erop gewezen werd. Dat krijg je als je meer op de WMR kant dan op het forum zit........
 Dank voor de felicitaties. Vraag me nu alleen af of ik voor volgende keer een trainingskamp moet gaan beleggen gezien alle uitdagers . . .
 | 
| 
 | 
| Akroma   Senior lid
 WMRindex: 41
 OTindex: 524
 Wnplts: Rotterdam

| 
| ZOu ik maar vast mee beginnen danIig gefeliciteerd
 | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Voogel!    Je hebt weer mijn naam verkeerd gespeld   --- 13e plek, niet slecht   | 
| 
 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
  WMRindex: 1.876
 OTindex: 26.721
 S
 | 
| Nummer 9, ik ben tevreden!   | 
| 
 | 
| Akroma   Senior lid
 WMRindex: 41
 OTindex: 524
 Wnplts: Rotterdam

| 
| Nummer 30, niet echt tevreden, toch maar even oefenen voor de volgende keer   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Ik ben verslagen door de man die de vorige keer de minste punten had  Hmm volgende keer dan maar niet een uur extra nemen want daar schijnt ie beter van te worden  | 
| 
 | 
| Voogeltje   
  Administrator 
  WMRindex: 1.751
 OTindex: 3.684
 T S
 | 
| Tazmanian Devil: Het eerste of tweede potje gaat altijd het beste, komt door de spiertjes  | 
| 
 | 
| Kpuc   Oudgediende

WMRindex: 7.557
 OTindex: 38.305
 S
 | 
| Maar den Onzichtbare was aardig zichtbaar Voogel   | 
| 
 | 
| Jannick 
  Oudgediende 
  WMRindex: 1.125
 OTindex: 42.838
 T
 | 
| He poep!    De scores van potje 2 zijn niet meegeteld. daarin had ik twee strikes, volgens mij   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Jeej, ben niet eens laatste   | 
| 
 | 
| te_lauw   Lid
 WMRindex: 26
 OTindex: 1

| 
| Volgende keer doe ik zeker mee! Of is er nog een bepaald aantal posts of iets dergelijks dat ik daarvoor moet hebben?
 En dan moet ik wel even weten of het is toegestaan om te blowlen aangezien ik dan vele malen beter presteer!!
 | 
| 
 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
  WMRindex: 1.876
 OTindex: 26.721
 S
 | 
| Quote Voogeltje : Tazmanian Devil: Het eerste of tweede potje gaat altijd het beste, komt door de spiertjes  Bij mij gaat de eerste altijd het beste     | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.218
 OTindex: 72.766

| 
| 41 Spot 27  Poedelprijs?  | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Oooh, we gaan vooruit    Van laatste plaats op bowling 7, naar 8ste nu    Nog maar een paar bowlings, en ik wordt vast eerste    (keep on dreaming   ) | 
| 
 | 
| linctus   Oudgediende

WMRindex: 1.339
 OTindex: 17.058

| 
| Steffie heeft haar belofte voldaan. Ze zou nu nog beter bowlen dan de vorige keer omdat ik er niet bij kon zijn. | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| wanneer komt de volgende bowling eigenlijk? | 
| 
 | 
| Voogeltje   
  Administrator 
  WMRindex: 1.751
 OTindex: 3.684
 T S
 | 
| @the-ghost: goede vraag! Ik ben bang niet in januari... 2 januari is nogal een nare datum... | 
| 
 | 
| pietjevlip   Oudgediende

WMRindex: 2.358
 OTindex: 21.468

| 
|  | 
| 
 |