Storingsmeldingen |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
de reactie van Doctor insano blijft staan in het lijstje van nu op het forum: Nu op het forum -- David van Harmelen in [OFT] hoi mensen M-Cyclone in [OFT] Ach ja. Ik zal ze the-ghost in [OFT] heretic David van Harmelen in [OFT] dervish (betekent Jersan in [OFT] @muaddhib dat zeg Muaddhib in [OFT] Ja hoor, kunnen h the-ghost in [OFT] @Ikke, are you me M-Cyclone in [OFT] Whaha Jersan. Bed Doctor Insano in [beeld] Quote Kpucm hetik weet niet of het klopt, kan aan mij liggen maar na een paar reacties van mij bleef hij vrolijk onderaan staan. klopt dit? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Er blijft altijd 1 reactie uit het beeldenforum staan. |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@David, als je op de vorige pagina zie je het ook staan.. Hoewel ik het zelf hoogstirritant vind.. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Waarom staat er bij Nearow geen Oud moderator? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Als ik bij dit blog op de laatste reactie klik dan krijg ik dit Als dit ook door die blokkade van minicity komt dan verwijder ik t blog en pp totaal, heeft geen zin als daar ook censuur op wordt toegepast. |
|
Kwabbernoot Senior lid WMRindex: 32 OTindex: 283 S |
Quote Kpuc: Als ik bij dit blog op de laatste reactie klik dan krijg ik dit Als dit ook door die blokkade van minicity komt dan verwijder ik t blog en pp totaal, heeft geen zin als daar ook censuur op wordt toegepast. Ik snap je niet Als ik klik dan krijg ik gewoon je stad te zien |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Kpuc, ik heb je probleem doorgestuurd naar de technische staf. |
|
Kpuc Oudgediende
Via t kopje Blogrreacties valt in dit blog niet te navigeren, ik krijg alleen een reactieveld maar de voorgaande reacties worden niet getoond terwijl er maar één pagina van het blog zichtbaar is. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Kpuc, dat heb ik dus ook altijd met blogs die bijna 25 reacties hebben.. |
|
Kpuc Oudgediende
Vaag want dit gebeurt me voor t eerst Jannick. |
|
Kpuc Oudgediende
Reactie 25 lostte het op maar het blijft niet kloppen, bij reactie 21 ging t flippen, ik haal dat blog toch weg en zet wel een link naar wat er stond op m'n eigen domein, kan ik zelf bepalen wat wel en niet mag |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Whoehaha, Kpuc volgens mij staat er nu wat anders dan jij hierboven schrijft. |
|
Kpuc Oudgediende
Ledi, ik snap m even niet |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Kpuc, heb je recent geklikt op jouw dikgedrukte tekst hierrboven van 12.04 uur? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
timeouts komen steeds vaker voor.. |
|
nietmeer
|
ik wou een afbeelding oplouden FOUT De gevraagde URL kon niet worden opgehaald -------------------------------------------------------------------------------- Tijdens het opvragen van de URL: http://uploads.waarmaarraar.nl/wmrplus.php kwam de volgende fout voor: Leeg object antwoord. Squid ontving in het geheel geen data op dit verzoek. -------------------------------------------------------------------------------- Generated Mon, 09 Jun 2008 13:40:11 GMT by localhost.localdomain (squid/2.5.STABLE12) en dat staat er wat is dat? |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Hij kon het bestand wmrplus.php zeker eens niet uitlezen Heb je maar een 1x ofzo, server was zeker een beetje te druk of iets in die richting |
|
nietmeer
|
ik heb het elke keer met de foto's van die camera |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@bert je zit via een proxy server te werken misschien dat het daar aan ligt? |
|
nietmeer
|
@Voogeltje ik ben geen techneut met pcs dus dat zegt mij niet veel |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
@bertgebruik je internet explorer? |
|
nietmeer
|
Quote lucb1e: @bertgebruik je internet explorer? ja dat gebruikt hij, IE 7 (hij is mn broertje vandaar dat ik dat weet) |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Ga dan naar tools>internet options, daar tabblad connections, dan onderaan op LAN settings. Staat daar het vakje met use proxy server aangevinkt?
(ik heb de engelse verzie dus waarschijnlijk moet je het even vertalen;)) |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
HTML-entities doen het niet meer op de blogs |
|