Storingsmeldingen |
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
dan zal je wel te lang aan een suk door op WMR zitten |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Heb afgelopen dagen ook met regelmaat gehad, dat ik ineens uitgelogt was, als ik een reactie wilde geven ergens op |
|
nietmeer Erelid
|
Williebillie Ben vandaag voor het eerst online en ben ook maar net online, dus dat zal het niet zijn |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat uitloggen doet ie bij mij ook Maar verder niet traag ofzo |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Het vinkje ingelogd blijven aanzetten wil helpen met uitlog problemen. Maar dat moet je alleen doen als het je eigen pc is. Ik heb gister en vandaag wel een aantal wijzigingen doorgevoerd die er voor zorgen dat je niet meer wordt uitgelogd wanneer je van server1 naar 2 gaat en vv. |
|
nietmeer Erelid
|
Het vinkje is bij mij altijd aan, al vanaf het begin .....maar ja, zal wel kijken of het zo doorgaat of niet.....als het zo doorgaat, ga ik gewoon mijn pc een keer opnieuw installeren |
|
nietmeer
|
Lessien, een goeie configuratietip, neem w2k als os, vuurvosje uiteraard en je hebt nergens meer last van |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Er gebeurt wat vreemds met 't blogoverzicht links |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
nietmeer Erelid
|
Ik gebruik niets anders, alleen vuurvosje voor mij dus dan weet ik het ook niet meer |
|
Wilco Oudgediende
@Ikke, heb ik al gemaild naar Voogeltje |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Oeh, ik zie het ook.. |
|
nietmeer
|
Windows 2000 zussie, geen xp |
|
nietmeer Erelid
|
WMR van het pad af |
|
Whiteley Erelid
WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Ja meteen gezien..... |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
het is weer opgelost |
|
nietmeer Erelid
|
Zwager.....je denkt toch niet dat ik terug ga naar W2K.....maar moet mijn pc toch een keer opnieuw installeren, dus ga maar eens beginnen, met een backup te maken en er een verse installatie van WXP opzetten.... |
|
Ikke Oudgediende
blogoverzichtbug squashed |
|
Wilco Oudgediende
is al weer gefixt hoor |
|
Whiteley Erelid
|
das snel |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ik maakte even een foutje en precies op dat moment pakte server02 een synchro met server01. |
|
Ikke Oudgediende
voogel: wet van Murphy |
|
Wilco Oudgediende
Quote Voogeltje: Ik maakte even een foutje en precies op dat moment pakte server02 een synchro met server01. het is je vergeven Offtopic: ik ben net 1 minuut op FF en het valt me al op da het lettertype anders is |
|
Whiteley Erelid
|
Ik heb een klein foutje gevonden denk ik. Als je bij je blog op wijzigen drukt dan krijg je zoŽn nieuwe pagina waar je die kan wijzigen. Dan staat onder zoŽn link `Terug naar het weblog`. Die linkt werkt niet (bij mij). |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Quote Whiteley: Ik heb een klein foutje gevonden denk ik. Als je bij je blog op wijzigen drukt dan krijg je zoŽn nieuwe pagina waar je die kan wijzigen. Dan staat onder zoŽn link `Terug naar het weblog`. Die linkt werkt niet (bij mij). Dat is bij mij ook.. |
|