Storingsmeldingen |
nietmeer
|
Tis alweer over |
|
nietmeer
|
Het ziet ernaar uit dat mijn WMR-index blijft steken op 10440 , en dat terwijl ik toch wel weer reacties heb geplaatst! Volgens mij staat die WMR-index al meer dan een dag op hetzelfde getal . |
|
nietmeer
|
Hee dat is gek als ik nu op writer klik Links in het menu bij vds, dan krijg ik een link met: Ik weet niet wat er fout ging, maar de pagina bestaat niet bij het forum vervolgens staat er bij VDS ook niks open, maar als je die dan weer opnt kun je wel weer naar die reactie gaan was een topic over het alleen in het heelal of zoiets |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@ WaaiLan Dat constateer ik ook, het ligt dus niet aan jou. |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Vailan: @M-Cyclone: Het viel mij ook al op... maar pas nadat ik jullie reacties las Ik had vanavond om 21:00u 13160, en om 0:00u nog steeds hetzelfde, terwijl ik toch meerdere reacties geplaatst heb in de tussentijd |
|
nietmeer
|
@emmertje: Het komt waarschijnlijk doordat wij in een tijdgat zitten |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Zustur: of omdat de klok van WMR een beetje kaduuk is Het radertje van de WMR-indexteller doet ut niet... ander radertje van de minutenteller loopt vooruit Tijd voor een nieuw WMR-klokkie dus |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@emmertje: het leuke is dat, althans bij de artikelen, de spammers even vakantie kunnen gaan houden. |
|
M-Cyclone Oudgediende
Ledi, je hebt de hoogste WMR-index van heel WMR. |
|
nietmeer
|
Zolang de OT maar wel blijft stijgen |
|
ledi Oudgediende
|
|
ledi Oudgediende
Overigens moge nou duidelijk zijn dat ik geen spammer ben om punten te scoren, want ondanks dat de teller stilstaat, kwek ik volijverig door. |
|
nietmeer
|
Nu is mijn WMR-index opeens met 2 gestegen, zal wel door een ingestuurd artikel komen? |
|
M-Cyclone Oudgediende
Dus artikelen tellen nog wel, maar reacties, daar zit het probleem. Misschien een probleem met Voogeltje's net ingevoerde update. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Reactie telling werkt vanaf nu wel gewoon Zat nog ergens een foutje bleek. |
|
nietmeer
|
Gelukkig zijn de reacties die in de tussentijd geplaatst zijn, er ook bij geteld . Bedankt, Voogel! |
|
Voogeltje Administrator
Vailan: Tuurlijk, eerst even de oude versie gestart en toen pas de scripting aangepast. |
|
nietmeer
|
Het werkt nu tenminste . En een directe update van de beide indexen is voor de spamkanonnen 'meer actieve leden' onder ons wel leuk en handig . |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik heb in het uur van 6.10 en 7.10 uur wel meer dan 10 reacties gegeven voor de OT. Er werden er maar 10 bij geteld Hoe kan dit ? 22 reacties om precies te zijn ... |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Laat maar, ik zie nu dat de OT per reactie wordt geteld |
|
M-Cyclone Oudgediende
Thanks, Voogel |
|
nietmeer
|
als ik gewoon iets aan het posten ben en de pagina is vol, komt mijn post op de volgende pagina te staan. heel logisch maar als ik op Versturen klik en de pagina opnieuw is geladen, staat er geen link naar de volgende pagina. stuur ik mijn post nog een keer, dan staat er wel een link naar de volgende pagina en waar 2 posts van mij staan |
|
Voogeltje Administrator
@Jersan: iets te lange cache tijd! Hij staat nu uit. |
|
Blixa Erelid
WMRindex: 1.137 OTindex: 1.474
|
Kan geen link maken in mijn reacties? |
|
Voogeltje Administrator