Storingsmeldingen |
nietmeer
|
@merlinswit: achter VOC even een paar spaties doen...reactie moet minimaal vier tekens hebben. |
|
merlinswit Oudgediende
WMRindex: 4.789 OTindex: 3.325
|
Dank je Lessien, was idd de oplossing. Wist niet dat er minimaal 4 caracters nodig zijn |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: ??????? Op de vorige pagina gaf ik een probleem aan, dat ik toen kon verhelpen, maar heb nu weer het probleem en kan niet aan cache liggen, want in Safari krijg ik ook dat probleem. En cache is leeg nu. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@LessienElensar, er kan van alles mis zijn. Aan de printscreen kan ik zo even zien. Het lijkt me goed als je via de helpdesk een vraag instuurt, dan gaat die richting de blauwe rakkers.
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Het is maar een klein dingetje, maar als je een wmr forumpagina een tijd lang open laat staan, en je drukt dan op update, dan staat er je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren waar het tekstvak normaal zit, als je refreshed is dit niet meer |
|
nietmeer
|
Waarom heb ik het lijstje met de jubileums niet meer links staan??? Heb gekeken, maar heb ik wel aan staan in het lijstje bij menu instellingen. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
werkt ook niet met een CTRL-F5'je? En welke browser gebruik je? Ik zie hem wel gewoon (Firefox) |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Gebruik Google Chrome en heb Ctrl-F5 al gedaan, maar werkt niet. Ook browser geschiedenis gewist en dat is het ook niet. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Zie je het kopje jubileum wel? Daarnaast staan 2 streepjes (of een plusje)... klik daar eens op? |
|
nietmeer
|
Kopje jubileum zie ik ook niet. Staat er gewoon niet meer bij |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Een helpdeskmelding maken, dan kan ik het naar Voogeltje / Mmore doorsturen. |
|
nietmeer
|
Vreemd...Jubileum staat er nu wel weer tussen...snap er echt niets van... |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Gebeurt bij mij ook wel eens met blog reacties overigens... maar 't komt altijd weer terug |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Blijf het raar vinden maar goed...het is er weer |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
LessienElensar: je hebt weer een slok op zeker ? |
|
nietmeer
|
@ladekast: Ik drink zelden, dat weet je en als ik drink, hooguit twee wijntjes |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: dan loop je ook al op je kop ook dus ... ? |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Ik merk dat ik sommige artikels niet zie. Als er een artikel net niet meer op blad 1 past, zie ik hem geregeld niet terug als beginartikel op blad 2. Open ik het laatste artikel op blad 1, en ik ga dan een artikel terug, dan zie ik het artikel pas. Ga ik dan nog een artikel terug, dan zie ik het artikel wat als eerste staat op blad 2.
Beter weet ik de storing niet te omschrijven.
P.S. Dit is al een langere tijd zo, maar niemand anders lijkt het te hebben opgemerkt. |
|
merlinswit Oudgediende
|
Geen storing melding maar ik weet waar ik het anders neer moet zetten: Er staat een artikel van De Speld (bijlage in de pers dat stukken nieuws geeft die NIET waar zijn). Het betreft het artikel "leraar ontslagen om sterrenbeeld". Het is niet waar, dus hoort het naar mijn mening hier op WMR niet thuis.
Kan het artikel verwijdert worden, of bij de hoofdtekst vermeld worden dat het artikel op hersenspinsels berust en dus uit leugens bestaat?
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Na update in Café verdwijnt het mooie bord |
|
ladekast Oudgediende
|
@Voogeltje: Je top 5 blogs bevatten geen inhoud, al 2 dagen niet |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Quote @merlinswit: Geen storing melding maar ik weet waar ik het anders neer moet zetten: Er staat een artikel van De Speld (bijlage in de pers dat stukken nieuws geeft die NIET waar zijn). Het betreft het artikel "leraar ontslagen om sterrenbeeld". Het is niet waar, dus hoort het naar mijn mening hier op WMR niet thuis. Kan het artikel verwijdert worden, of bij de hoofdtekst vermeld worden dat het artikel op hersenspinsels berust en dus uit leugens bestaat? klikinderdaad, was een nep bericht. graag iets meer opletten of de bron klopt van het artikel, en of het goed geschreven is. zo zag ik laatst een artikel die nauwelijks interpunctie had en irritante straattaal (ait). |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
@merlinswit: Je hebt gelijk, maar zulke zaken kun je beter direct melden via de WMR Helpdesk. Dan doen we er snel iets aan. Ik heb het artikel verwijderd. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
De stats zijn van slag, ben er nog mee bezig om dit op te lossen. |
|
merlinswit Oudgediende
|
@Sjaak, bedankt voor de tip. Ik dacht dat de helpdesk voor andere problemen waren... |
|