Storingsmeldingen |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
wimg.nl was vastgelopen, nu weer online. We werken aan een backup oplossing. |
|
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
@Voogeltje: Nu alles weer okee. Ik kan zelfs mijn geslacht weer zien |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
@bsur,is de mist weer opgetrokken |
|
nietmeer
|
Ik gebruik trouwens ook Chrome |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Hoop voor Voogeltje dat het geen 30 graden is op de werkplek. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kan avatar niet veranderen. Krijg dit te zien: afbeeldingOok met de smalle versie. Met IE10 hetzelfde te zien. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Hier het zelfde als Giovanni @Voogeltje: geen mogelijkheid om van avater te veranderen |
|
Retep Senior lid
WMRindex: 190 OTindex: 1.046
|
Blogreacties zijn niet in het overzicht en ik krijg popups die andere tabbladen wegdrukken. Popups zijn uitgeschakeld in het profiel dus er gaat iets mis.
Blogreacties opgelost, ik gebruik greasemonkey voor Facebook en nu uitgeschakeld, maar die popups bij email blijven vrees ik. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Retep: dat kan je uitschakelen in het menu. |
|
Retep Senior lid
|
@Voogeltje: Dat klopt, en dat heb ik ook uitgeschakeld, maar het blijft oppuppen.. |
|
nietmeer
|
Als ik naar 'avatar aanmaken' ga, krijg ik inderdaad te zien wat Gio tegenkomt. Als ik vervolgens ergens anders op klik, bijvoorbeeld op 'Nu op het forum' log ik ineens uit. Hoe zit dat? |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Is inmiddels al bekend waarom je je avatar niet kunt veranderen? 5 dagen onmogelijk nu al |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
@Giovanni: Je vraag ligt bij de admins. Even geduld nog ajb. |
|
Retep Senior lid
|
Nog steeds zie ik geen reacties in het overzicht van blogs. |
|
nietmeer
|
Nou weet ik niet of het aan mij ligt, maar als je in een reactie bij de artikelen (forum heb ik nog niet geprobeerd) 2 regels er tussen laat, dan zet ie de zin gewoon achter elkaar zonder tussenruimte Bij 1 witte regel ertussen doet ie het wel gewoon (deze laatste zin is ook met 2 witte regels ertussen gemaakt) edit: En ook op het forum doet ie dat dus niet en deze edit is met 1 regel ertussen) |
|
Sjaak Moderator
|
Taz: Dat ligt niet aan jou. De opzet hiervan is dat er geen grote witte gaten gecreëerd kunnen worden in de reacties. |
|
nietmeer
|
Taz: Klopt, ik gebruik puntjes als ik meer dan één regel wit wil hebben. . . Zoals dit |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Ok maar waarom zet ie dan de tekst aan elkaar en maakt ie er niet gewoon een regel wit tussen? |
|
Sjaak Moderator
|
Dat zal wel niet anders te programmeren zijn. Het lijkt mij trouwens niet noodzakelijk om meer dan 1 witregel in te voegen. |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Dat ben ik niet met je eens In een bericht waarin je apart naar verschillende leden reageert is het wel zo duidelijk om tussen de reacties 2 regels wit te hebben, vind ik.. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.009 OTindex: 93.473
|
SamuiAxe: wees creatief, zet een paar streepjes ==== of verzin iets anders |
|
nietmeer
|
@allone: Waarom zou ik iets anders moeten verzinnen? Het werkt prima voor mij |
|
nietmeer
|
Ok ok dan doe ik het voortaan op deze manier: . .Gebruik de color white tags met puntjes Beetje omslachtig, maar vooruit @Sjaak: En soms ben je gewoon zo druk aan het typen dat je wel eens een foutje maakt. Al ziet het daarna wel een beetje slordig uit als er dan helemaal geen witte regel tussen komt |
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Wanneer is de storing met inloggen op een Google-account opgelost? Het feit dat ik nog kan reageren, komt omdat ik op een iPad 3 (iOS 7 beta 5) zit waar ik nog voor de storing/server-wissel ingelogd was. Maar het is wel irritant dat ik maar vanaf een apparaat nog kan reageren/posten... |
|
nietmeer
|
Taz SamuiAxe
Het is vreselijk irritant als iemand een enorm lange bericht heeft, waarvan 99% witregels zijn. Dit komt vaak voor. Ik heb het gezien op andere fora waar ze dit niet hebben. Ik ben blij dat WMR het wel heeft. |
|