Internet Explorer 7 en inlog problemen |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik lees net op Mozilla.org dat FF 2.0-0.3 en 0.4 er binnenkort al aankomen. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Heb inderdaad problemen, maar ga niet weerd dat mormel pakken. Dan maar wat extra moeite |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik heb zelfs met FF weleens problemen, maar een stuk minder dan met IE. Op mijn laptop moet ik echter met IE werken (policy van de baas), dan blijf ik aan het inloggen *z* (dat was een zucht) |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Wij moeten op school IE gebruiken... Lang leve Firefox Portable op m'n USB-stickie (leraren zien 't verschil toch niet... Die zien 't verschil tussen OOo en M$ Office nog niet eens) |
|
Pluppel Oudgediende
Ik heb toch maar het vuurmormel gepakt Is toch zeer irritant. 200 x per dag moeten inloggen |
|
nietmeer
|
Zelfs ik had het gister met vuurvosje, weliswaar op een andere pc, maar toch |
|
Pluppel Oudgediende
De vuurvos met geheugenverlies. Dat overkomt de beste wel eens;) |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Ikke: Wij moeten op school IE gebruiken... Lang leve Firefox Portable op m'n USB-stickie (leraren zien 't verschil toch niet... Die zien 't verschil tussen OOo en M$ Office nog niet eens) Idd erg handig! Gebruik het zelf ook. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Met FF nooit inlog problemen. Kies bij opties op tabblad algemeen mijn vensters en tabbladen van de vorige keer tonen ipv startpagina en je hoeft niet meer in te loggen. |
|
Nezzu Lid WMRindex: 40 OTindex: 31 S |
Ik heb geen problemen op WMR.. en heb IE 7 |
|
evertwinter Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 555 Wnplts: Hasselt S |
FIREFOX 4-EVER!! Of Opera |
|
hAnnAh Erelid
WMRindex: 1.543 OTindex: 23 S |
en een firefox is?? xxx |
|
pannekoek-lover Junior lid WMRindex: 16 OTindex: 3 Wnplts: Sittard
|
Firefox rules maar momenteel surf ik noodgedwongen op IE7 omdat waarmaarraar het bij mij niet doet op firefox |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote pannekoek-lover: Firefox rules maar momenteel surf ik noodgedwongen op IE7 omdat waarmaarraar het bij mij niet doet op firefox Waarom niet? |
|
|
Quote Giovanni: Quote pannekoek-lover: Firefox rules maar momenteel surf ik noodgedwongen op IE7 omdat waarmaarraar het bij mij niet doet op firefox Waarom niet? geen idee, ik heb eerst een tijd lang op ff 1.5 gezeten, omdat mijn extensies het niet deden op ff 2.0 omdat onderhand alle extensies wel geupdate zijn ben ik gister over gestapt de laatste versie, maar ik kan nog steeds niet inloggen. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Waaa ik heb IE7 maar ik heb echt nergens last van |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote pannekoek-lover: Quote Giovanni: Quote pannekoek-lover: Firefox rules maar momenteel surf ik noodgedwongen op IE7 omdat waarmaarraar het bij mij niet doet op firefox Waarom niet? geen idee, ik heb eerst een tijd lang op ff 1.5 gezeten, omdat mijn extensies het niet deden op ff 2.0 omdat onderhand alle extensies wel geupdate zijn ben ik gister over gestapt de laatste versie, maar ik kan nog steeds niet inloggen. FF verwijderen en opnieuw installeren, misschien helpt dat. |
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
LANG LEVE IE7 heb er nooit problemen mee(ook niet met IE6) |
|
|
Quote Giovanni: FF verwijderen en opnieuw installeren, misschien helpt dat. al gedaan natuurlijk, kben een firefox gebruiker, niet achterlijk |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmm,dan ben ik wel achterlijk FF |
|
Giovanni Oudgediende
|
Hmm, dan ben ik wel voorlijk IE |
|
Luna Moderator
Ik kan niet met FF werken, vind het totaal niet fijn |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik heb een tijdje IE7 geprobeerd, maar ik kon niet wennen aan het uiterlijk. Ik vind IE ivm FF ook te langzaam. Maar ja ieder heeft zo zijn voorkeur en de mijne is en blijft FF. |
|
Luna Moderator
Ja, ik heb wel tijd met FF gewerkt, maar kreeg iedere keer problemen met WMR daardoor en bij is FF juist trager |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ie 7 supersnel bij mij |
|