WMR bowling 13 - 23 oktober |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Irene en ik zullen er ook wel bij zijn |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ow, dan meld ik me snel weer af |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Zeer verstandig |
|
Amour Erelid
WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
Ik heb me ingeschreven en dat zal Kammie ook wel doen vanmiddag. |
|
nietmeer
|
Hm, 23 oktober...twee dagen later begint m'n eerste tentamenweek . Niet dat ik me daardoor laat weerhouden of zo . Ik ga gewoon bowlen . |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Ik hoop dat ik er deze keer wel bij kan zijn Ofwel, weer een flinke discussie (ik mag hopen dat mn moeder niet meteen afwijst) te gaan dus |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
SamenFelix: Zorg dat je met iemand samen kunt reizen enzo.. dat scheelt al een hoop gedoe |
|
SamenFelix Erelid
@Little Queen: er zijn weinig mensen hier in de buurt die daar heengaan en die ik ken |
|
Little Queen Oudgediende
|
SamenFelix: Waar woon je dan als ik vragen mag En je hoeft ze ook niet perse door en door te kennen Op mijn eerste bowling reed ik ook 's avonds met de auto terug met Zuwe, terwijl ik die nog nooit eerder had gezien . Als je maar duidelijke afspraken maakt met elkaar dan komt het vast wel goed |
|
SamenFelix Erelid
Little Queen: in Diemen Maar mn moeder wil (door mijn ogen) niet accepteren dat ik mensen leer kennen via internet want als t met mijn klas zou zijn geweest zou t geen probleem zijn |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
SamenFelix: Ze kan me bellen als dat helpt: 0840032299 |
|
SamenFelix Erelid
@Voogeltje: Ik weet nog van de vorige keer dat ze zei dat ze niet wist wie er aan de andere kant zit (wat bij mij een deel aankomt als het niet vertrouwen, ik WEET dat het is om me te beschermen). Ik probeer het wel volgende week, eerst maar een weekje naar Polen Maar toch dankjewel LQ + Voogeltje voor jullie hulp |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
SamenFelix: Misschien helpt het als ze zelf deze topic leest ? |
|
SamenFelix Erelid
Roy6: Ik kan het wel proberen, ik kan ook wel gokken wat ze gaat zeggen, maar ze weet dat ik er heen wil, dus wat het is... zoals ik al zei, ik zie het volgende week na polen wel Maar toch bedankt dat je meedenkt |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
SamenFelix: mn naam googlen is genoeg om te weten wie er opneemt hoor |
|
SamenFelix Erelid
@Voogeltje: dat zei ik toen ook al, maar ik zie wel hoe het gaat lopen, ik blijf gewoon hopen dat ze er deze keer wel aandacht aan wil besteden |
|
Little Queen Oudgediende
|
SamenFelix: Vanaf Naarden-Bussum kun je met iemand meereizen (moet je natuurlijk zelf wel via Naarden-Bussum gaan ) |
|
SamenFelix Erelid
Little Queen: das de route waar ik t langst over zou doen via A'dam Bijlmer is sneller Hoewel het maar 8 minuten scheelt ofzo (Als ik via N-B ga weet ik wel precies welke treinen ik moet hebben komt omdat ik er dagelijks kom ) |
|
Little Queen Oudgediende
|
SamenFelix: Tsja het is maar wat je wilt he |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
Trudie Erelid
WMRindex: 3.616 OTindex: 199 S |
Eindelijk eens in mijn vrije weekend. Kom ook. Ik wil wel eens zien wie er achter de namen schuilt. Lijkt me leuk. |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Joey: Irene en ik zullen er ook wel bij zijn Ik weet nog niet of ik er wel bij zal zijn.. |
|
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
Ik kom zeer zeker ook Heb er echt zin in mijn eerste, dus dan ga ik eindelijk jullie in het echt zien! Spannend |
|
Irthe Erelid
WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
hoop dat ik deze keer wel mag van me ma nog niet echt duidelijk antwoord gekregen :/ |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|