Storing gister |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Quote VDX: Heden avond tussen 20:45 en 21:30 hebben wij helaas packetloss (het verlies van stukken internet verkeer) op onze verbindingen naar het internet gehad. Dit heeft er mogelijk voor gezorgd dat uw website verminderd bereikbaar was gedurende deze tijd.
Onze monitoring systemen hebben deze storing direct opgemerkt, en zijn dan ook meteen de juiste personen ingeschakeld. Tijdens de analyse samen met onze netwerkleverancier werd geconstateerd dat een van onze klanten een dusdanige hoeveelheid zeer bijzonder internet verkeer genereerde, dat dit ook de verbinding van sommige andere klanten beïnvloedde. De betreffende klant is vervolgens direct afgesloten, waarna de getroffen verbindingen weer normaal functioneerden. |
|
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
voor de tijd van de dag waarop het gebeurde was het inderdaad snel opgelost |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ja, het was irritant maar mooi snel verholpen |
|
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Ik kwam inderdaad WMR geruime tijd niet op. |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote: Heden avond tussen 20:45 en 21:30 hebben wij helaas packetloss (het verlies van stukken internet verkeer) op onze verbindingen naar het internet gehad Maar hoe kan dat dan? Edit: laat maar |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
|
|
|
Giovanni Oudgediende
|
@Wilco: Maar HOE? Edit: laat maar |
|
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.268 OTindex: 96.113
|
Ik heb gisteravond ook zitten tobben om op de site te komen. Dacht dat het aan mij lag. En toen ik er op was kon ik weer niet inloggen. En opeens was het probleem over. |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gio, lees even het stukje daaronder, een klant genereerde erg veel bijzonder verkeer enz... |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Kpuc: Blijkbaar had ik een blackout |
|
|
nietmeer
|
Was inderdaad moeilijk om op de site te komen, dacht dat het alleen aan mij lag maar gelukkig was dit niet het geval . Heb verder, gelukkig, nooit problemen om op de site te komen!! |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Moeilijk - via geen enkele weg bereikbaar - duurde niet echt heel lang - maar ik zat ook even aan andere mogelijke oorzaken te denken.. cache van de browser geleegd en zag, google wel zichtbaar.. wmr niet.
|
|
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
kleinigheidje blijf je houden |
|
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Bedankt voor de opheldering, Voogel! |
|
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Quote @heraux: Moeilijk - via geen enkele weg bereikbaar - duurde niet echt heel lang - maar ik zat ook even aan andere mogelijke oorzaken te denken.. cache van de browser geleegd en zag, google wel zichtbaar.. wmr niet. Ik heb ook van alles uit zitten vo ogelen om te zien of ik er via andere wegen nog op kwam. Zelfs door niet via FF binnen te komen maar dat werkte ook niet. |
|
|