Berichten uit de buurt |
JaapB Erelid
WMRindex: 1.153 OTindex: 3.217 T |
Hier werkt het prima. Ik woon in Amsterdam en krijg o.a. berichten uit Dordrecht, Venlo, Haarlem en Hengelo te zien. Het systeem heeft dus door dat Nederland maar een klein landje is. |
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Voogeltje, zou't dan niet handiger zijn om deze functie in te vullen op de manier waarop't met blogs ook gaat nu ? *slechts een deel van de artikelen die verschenen spelen in Nl. waarschijnlijk minder dicht dan voorstaand plaatje en iedereen kan de regio van interesse zélf kiezen* |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Euhm, ik vind het nogal vervelend dat ik nu als ik een blog wil maken gelijk Delft krijg als plaats Ik ben niet eens in Delft, ik zit in Friesland |
|
|
jefkim666 Senior lid WMRindex: 294 OTindex: 227 Wnplts: Rozenburg
|
Quote: Binnenland Voor jouw locatie Almere zijn 26 artikelen beschikbaar. Ben ik vannacht verhuist zonder het te weten! Over slaapwandelen gesproken |
|
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Ik zit in Oisterwijk! |
|
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ik in amsterdam.. naja, volgens de API dan.. ik zit uitteraard gewoon in Eindhoven, maargoed |
|
|
Kameleon Oudgediende
Hmm, zelfs Twitter weet exact in welk dorp ik ben |
|
|
nietmeer
|
Quote @Kameleon: Euhm, ik vind het nogal vervelend dat ik nu als ik een blog wil maken gelijk Delft krijg als plaats Ik ben niet eens in Delft, ik zit in Friesland Ik krijg dus Groningen in beeld, beetje vervelend omdat ik daar helemaal niet woon! Trouwens, waarom hebben we geen keus om dat uit te zetten, vind het zelf zeer vervelend. |
|
|
Relpa Oudgediende
positivily, ik heb er geen last van omdat er bij mij kennelijk niets gebeurt en ik was wel benieuwd naar wat't nou was maar als ik dan dit lees: Quote: rouwens, waarom hebben we geen keus om dat uit te zetten, vind het zelf zeer vervelend. Dan ben ik dolgelukkig dat't aan mij voorbij gaat Probeer te doen als wat ik deed met die mail-popups een tijdje terug heeft ff geduurd maar uiteindelijk konden we het hele 'auto-refresh' uitschakelen |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
|
Relpa Oudgediende
|
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Kan aan mij liggen maar ik snap niet helemaal in welk opzicht je 'last' kan hebben van de link wanneer er een plaatsnaam in staat die niet overeen komt met je huidige locatie. @Relpa: dat is logisch, het zijn twee verschillende pagina's |
|
|
Kameleon Oudgediende
Voogeltje, dat het ook al standaard in je blog wordt ingevuld, vind ik persoonlijk erg naar, aangezien ik toch echt dicht bij Heerenveen/Leeuwarden zit, in plaats van Delft En zelfs als ik thuis ben, is Rotjeknor nog dichterbij |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Voogeltje, thanks a million! |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Vraagje aan Kameleon: Wat is het verschil tussen een schermpje met Delft erin of een blanco schermpje, wanneer je vervolgens toch zelf nog moet klikken op "Zoek mijn plaats"? Bij mij stond Amsterdam, maar met de gebruikelijke muisklik stond er weer Ruinerwold. |
|
|
nietmeer
|
tot ik op de link klikte wist ik niet dat Lingewaard bestond |
|
|
Kameleon Oudgediende
Ledi, dat ik Delft weg wil klikken, omdat ik er niet eens in de buurt ben. |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Kameleon: je hebt in zoverre gelijk dat - als je niet je eigen woonplaats invult - ten onrechte zou hebben gestaan dat je in Delft zou wonen. |
|
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Wat doe ik in Rotterdam? |
|
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@muse: laten we het inderdaad maar beta noemen ik woon opeens in Amsterdam en het eerste artikel wat bovenkomt is in Maastricht |
|
|
nietmeer
|
Heeeel erg beta dan toch. Inderdaad beginnen Dordrecht en Doetinchem allebei met een D maar ik had ze nog nooit eerder verwisseld |
|
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
wat een beetje het probleem is dat de APi van Google hiervoor gebaseerd is op een standaart waar het land veel groter is. als je in de amerikaanse staat california woont, dan is al het nieuws uit california redelijk relevant.
ben bang dat nederland hier net te klein voor is.
misschien wachten met implentatie totdat het wat meer gefine tuned is voogel? |
|
|