kerstkaartjeswedstrijd |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Hallo WMR’ers, Dit jaar is er helaas geen Sinterklaasdichtwedstrijd georganiseerd. De organisatoren van deze wedstrijd hebben zich namelijk op wat anders gestort, namelijk kerstkaarten knutselen! Wat moet je doen? Heel simpel. Je maakt de allermooiste kerstkaart. Deze kun je zelf knutselen (maak er dan een foto van) of op de computer maken. Deze stuur je digitaal in en de moderators kiezen uit alle inzendingen de mooiste kaart. De kaart wordt dan rondgestuurd naar alle deelnemers van de wedstrijd én hij wordt via de mail naar IEDEREEN gestuurd! Dat betekent dat meer dan 10.000 leden jouw zelfgemaakte kerstkaart te zien zullen krijgen! De deadline voor het inzenden is vrijdag 16 december.In verband met de technische uitvoerbaarheid van dit idee zitten er wel aan aantal voorwaarden aan de wedstrijd: 1) het plaatje moet digitaal afdrukbaar zijn. 2) het plaatje moet aangeleverd worden in het .PNG of .JPG formaat. 3) de afmetingen moeten dat zijn van een ansichtkaart: 14,7 x 10,5 cm. Het digitale formaat mag natuurlijk groter zijn, maar moet dezelfde verhouding hebben en mag niet onscherp worden wanneer de grootte aangepast wordt. Overige voorwaarde: 4) Alle leden die een kaartje insturen zullen het winnende kaartje per post ontvangen, mits volledige adres gegevens bij ons bekend zijn. Natuurlijk kun je met deze wedstrijd weer wat winnen. Naast eeuwige roem en de mooiste kerstkaart van heel WMR krijgt de winnaar een VVV-bon t.w.v. €25,-. De tweede prijs is een VVV-bon t.w.v. €15,- en de derde prijs is een VVV-bon t.w.v. €7,50. Zeker dus iets moois om voor te gaan strijden! Succes! P.s. de inzendpagina komt later beschikbaar. P.S.2 Mede mogelijk gemaakt door @DreamerTje |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Leuk Succes iedereen |
|
nietmeer
|
Moet je weer bonus punten hebben?? |
|
Mmore Administrator
|
Nee. |
|
nietmeer
|
Leuk idee, we zullen hier ook eens gaan brainstormen |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Vraag: Mag je er meer dan 1 insturen? Overigens een heel leuk idee |
|
Mmore Administrator
|
|
|
ledi Oudgediende
Quote: De kaart wordt dan rondgestuurd naar alle deelnemers van de wedstrijd én hij wordt via de mail naar IEDEREEN gestuurd! Alle leden die een kaartje insturen zullen het winnende kaartje per post ontvangen, mits volledige adres gegevens bij ons bekend zijn.
Zo te lezen krijgen deelnemers de winnende kaart dus DRIE maal. |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.034
|
Ik zal eens kijken of ik wat kan knutselen Heb ik nog niet eerder gedaan |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Mmore heeft zijn tekst goed bestudeerd: Nee. Leuke actie, super! |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
Mmore Administrator
|
Quote @Kameleon: Mmore heeft zijn tekst goed bestudeerd: Nee. lees: DreamerTje. Ik heb helemaal niets uitgetypt! |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Vet! Ik heb ooit nog eens een kaart ingestuurd voor een wedstrijd in de krant, en zowaar ik werd nog uitgekozen ook |
|
ledi Oudgediende
Ik hoop dan ook dat modjes en admins dit keer niet uitgesloten worden van deelname. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@ledi: we zijn nooit uitgesloten van deelname, we mogen alleen niet winnen |
|
Kameleon Oudgediende
@Mmore: Het ging over dat je telkens "Nee." zei |
|
nietmeer
|
Hmmm, ik ga misschien wel meedoen Alleen heb ik nog geen idee wat ik zal maken |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Mmore: Wellus. De voorwaarden waarin stond dat organisatoren niet mee mochten doen |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
tof als ik nou geen modje was en tijd had |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Telt het ook als ik een kaart van m'n oma neem en die opstuur? Zij is echt heel erg goed in kaarten maken |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Frostbite: Staat volgens mij heel duidelijk in de tekst het volgende: Quote: "Je maakt de allermooiste kerstkaart. Deze kun je zelf knutselen (maak er dan een foto van) of op de computer maken." Houd de eer lekker aan je zelf en ga er gewoon zelf een maken! Dat is altijd nog het leukst =) |
|
ledi Oudgediende
@Frostbite: zoals Dreamer al zegt: het gaat om het leuke bezig zijn met zelf een kaart in elkaar te zetten. Wat is de lol van enkel doorsturen? |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
niet de lol, wel het gemak |
|
nietmeer
|
Krijg je het winnende kaartje ook als je in Italië woont?? |
|
Kameleon Oudgediende