Bowling 16 - 25 februari 2012 |
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Ik kan helaas niet Ik heb dat weekend al wat staan. Wens degene die gaan heel veel plezier en ik ben benieuwd naar de blogs en foto's die er gaan komen |
|
nietmeer
|
@Delenn je gaat alleen als ik ook ga zeker |
|
nietmeer
|
Laat ik nou denken dat jullie met z'n allen van 16 t/m 25 februari gingen bowlen?? Nja, ik kan wss in de periode toch niet |
|
nietmeer
|
@pearlypuck: Ja, ik keek ook heel even twee keer, voordat ik het doorhad wat er stond. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
pearlypuck: idd, het lijkt er wel op |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
@Pearly, dan krijgen er veel leden een overdosis van andere leden |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.034
|
Jammer Is het eerste weekend van dit jaar dat ik geen afspraken heb en is dus geblokkeerd voor welke afspraak dan ook Dus geen bowling |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote @Voogeltje: pearlypuck: idd, het lijkt er wel op Niet alleen dit keer, maar ik zit elke keer weer opnieuw me een paar seconden te verbazen. Dwz: natuurlijk alleen als het uitkomt met de getallen. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Zooooo, ik zie het nu pas door het blogje van Vailan Ik kan waarschijnlijk ook niet |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik kan ook niet Teun's verjaardag Jammer!! |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Naaoomii: tja, ik zou in het weekend van de bowling ook mijn verjaardag vieren(28e) maar dat hb ik gewoon een week verplaatst, ook al is het niet eens zeker of ik komen kan |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik ben er ook niet: zit weer in Estland dan! Veel plezier allemaal |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Naaoomii: tja, ik ben wel vaker slim, maar je kan het toch vragen? Of ie het doet, is een tweede |
|
Naaoomii Oudgediende
mamameisje: haha Ach, ja ik kan het vragen, vorige keer is ie ook meegeweest Maar nu weet ik dat ie dat niet doet.... want: Hij had de uitnodigingen verstuurd, en een dag later vroeg zn vader of ie het niet kon verzetten zn feest, omdat ze er net een nieuwe vloer in hebben gelegd een week daarvoor (nu mag ik geen hoge naaldhakken aandoen ) Maar dat wou ie niet want er hadden ook al mensen gereageerd enzo Dus doet ie toch niet |
|
nietmeer
|
@Naaoomii: tja, dan kan het idd niet, das wel jammer, maarja ik kan waarschijnlijk ook niet. gelukkig maar voor iedereen want ik kan niet bowlen, dus zal iedereen een veiligheidhelm op moeten doen |
|
nietmeer
|
ik zie het ook nu pas ook met dank aan Vàilan ik weet nog niet of ik ga, de dag daarna wordt al druk |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Ik moet nog even kijken of ik die dag kan, aangezien ik de zondag erna een D&D sessie ingeroosterd heb staan en ik niet weet of ik er al eerder kan komen wat makkelijker is met slapen.. |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Ik kom! Eerste bowling, heb er zin an! (of is het echt zo verschrikkelijk als ik heb gehoord? ) |
|
nietmeer
|
@Justist: Ja pas maar op voordat je het weet wil je nog een keer |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|