sjatter (Arie) overleden |
nietmeer
|
Rust zacht lieve Arie. |
|
|
Alientje Senior lid
WMRindex: 596 OTindex: 57
|
Veel sterkte voor de familie |
|
|
RockOpa Oudgediende
WMRindex: 6.377 OTindex: 4.540 S |
Veel sterkte voor de nabestaanden, ook al kende ik hem niet. |
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Rust zacht Arie en veel sterkte voor de familie Laatste edit 10-10-2013 03:36 |
|
|
John Grapjas Oudgediende
WMRindex: 5.179 OTindex: 15 S |
Arie, je bent niet dood alleen je lichaam! Je bent nu in een betere ander wereld, geniet er van! Het is alleen erg voor je familie dus veel sterkte voor hen. We hebben via i-mail veel dingen besproken waarbij je me vaak bestraffend, met een lach, op mijn plek zette. Maar we bleven lachen! |
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Arie, ik heb je mogen kennen in het mod-team; afschuwelijk om dit te horen Rust zacht, en sterkte voor alle nabestaanden en geliefden. |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Vandaag zou Arie 59 jaar zijn geworden.
Je wordt gemist, Arie x |
|
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Je wordt echt gemist Denk nog vaak aan je |
|
|
childofsjatter Senior lid WMRindex: 108 OTindex: 588 Wnplts: emmen
|
Deze week droomde ik over mijn vader (sjatter) ik was bij hem op bezoek maar kon niet terug naar huis, toen dacht ik dat ik ook meer tijd met hem door wilde brengen omdat als hij er niet meer was ik deze tijd niet meer zou krijgen.
Vreemd genoeg werd ik wakker in mijn eigen bed en dacht ja, ik moet zo vaak mogelijk bij mijn vader zijn en zo veel mogelijk tijd met hem doorbrengen want straks is het te laat,
een paar minuten later dacht ik.. oh.. nee.. het is te laat.
Fijn om op internet nog berichten te lezen die mijn vader geplaatst heeft.
Ik mis hem nog altijd.
|
|
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.266 OTindex: 96.112
|
@childofsjatter: Dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb hem éénmaal ontmoet, vond hem een aardige man. Laatste edit 10-12-2017 23:46 |
|
|
|
Dat was hij zeer zeker. Vreemd hoe het aan de ene kant zo lang geleden kan zijn en je toch weer in de war raakt als je er over droomt. Wat leuk dat je hem ontmoet hebt. |
|
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.266 OTindex: 96.112
|
@childofsjatter: Ja, dat was bij een bowling. Ik kon meerijden met iemand uit Zwijndrecht en we kwamen samen op de achterbank terecht. Was zeer gezellig. |
|
|
|
Hahaha! Gezellig. Dat zal het ritje wel geweest zijn dan |
|
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.809 OTindex: 19.876 S |
Gelijk het gras is ons kortstondig leven, Gelijk een bloem, die op het veld verheven, Wel sierlijk pronkt, maar kracht'loos is en teêr; Wanneer de wind zich over 't land laat horen, Dan knakt haar steel, haar schoonheid gaat verloren; Men kent en vindt haar standplaats zelfs niet meer. Vandaag hij, morgen wij. |
|
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Quote @Mamsie: @childofsjatter: Ja, dat was bij een bowling. Ik kon meerijden met iemand uit Zwijndrecht en we kwamen samen op de achterbank terecht. Was zeer gezellig. Ik ken Arie ook van de bowling@zo jammer!!! |
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.000 OTindex: 93.451
|
@childofsjatter: en wat gaat de tijd snel, het is nu al weer bijna 10 jaar. Droom je nog wel eens van hem? Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens |
|
|