Hoofdletters in blogtitels |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Even een nieuwe regel voor bloggebruikers: Graag géén gebruik maken van meer hoofdletters dan nodig is. Leden die toch hun titel compleet in hoofdletters schrijven, terwijl dit niet nodig is, krijgen en waarschuwing en worden mits nodig gewoon uitgesloten van het hele bloggen. Probeer ook te zorgen dat je titel iets zegt over de inhoud.
Graag niet offtopic reageren op deze post. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
mogen we de achterliggende reden weten? ben het er wel mee eens |
|
Mmore Administrator
|
Het is storend voor sommige leden en het overschaduwt de blogs van andere leden. |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Het staat gewoon schreeuwerig... in feite kan je het wat mij betreft vergelijken met [knip]
Mmore: Overtreding van regel 8 v.d. FAQ |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ok ty |
|
Jivebunny oud moderator
[knip]hey, wie heeft mijn reactie gewijzigd? Mmore: Overtreding van regel 8 v.d. FAQ. Laat me je niet bannen |
|
Jivebunny oud moderator
Sorry baas |
|
Mmore Administrator
|
|
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Mmore is een wreed persoon, Jive |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Zal er op letten... |
|
VeniVidiVici Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
Quote Jivebunny: [knip]hey, wie heeft mijn reactie gewijzigd? Mmore: Overtreding van regel 8 v.d. FAQ. Laat me je niet bannen Quote Jivebunny: Sorry baas wie gaat er nou offtopic Maar een titel die niets over de blogpost zegt ,is toch best wel leuk? |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@VVV: klantjes lokken kan wel leuk zijn... maar dat kan ook anders... een dubbelzinnige titel waarvan je weet dat mensen in eerste instantie iets anders zullen denken... en als je meer nadruk wilt leggen, zet er dan een uitroepteken achter... ééntje... niet zo'n heel convooi... |
|
Mmore Administrator
|
Als iets humor heeft zullen wij het altijd apprecieren hoor.. Wel zorgen dat WIJ het dan ook grappig vinden |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Mmore: Als iets humor heeft zullen wij het altijd apprecieren hoor.. Wel zorgen dat WIJ het dan ook grappig vinden Haha precies, daar zijn wij goed in |
|
Thommy Erelid
|
Zoals die foto;s van Ron ? |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Eigenlijk ben ik het helemaal eens met je Mmore. Oeps ik heb het ook gedaan, krijg ik strafpunten? |
|
Thommy Erelid
|
Euhm, ik zie iemand met een enorme kop: TRIER! Geen ban? |
|
dmooniej Senior lid WMRindex: 386 OTindex: 6 Wnplts: leiden =)
|
sorry sorry sorry sorry |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Don't worry |
|
NeaRoW Erelid
Quote sjatter: Eigenlijk ben ik het helemaal eens met je Mmore. Oeps ik heb het ook gedaan, krijg ik strafpunten? Alleen als je ier niet mee ophoud |
|
sjatter Oudgediende
Quote NeaRoW: Quote sjatter: Eigenlijk ben ik het helemaal eens met je Mmore. Oeps ik heb het ook gedaan, krijg ik strafpunten? Alleen als je ier niet mee ophoud Nu ben je te laat, het is verjaard. |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
topichoe zit dat eigenlijk met die schreeuwerige topics? |
|
sjatter Oudgediende
Quote deekayblue: topichoe zit dat eigenlijk met die schreeuwerige topics? O, ja idd.en dit dan. |
|
NeaRoW Erelid
Quote deekayblue: topichoe zit dat eigenlijk met die schreeuwerige topics? *matst Mmore* Daar is nog niets over gezegd |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
@ sjatter die BANNER schreeuwt ook behoorlijk ..ik zit hier voor m`n russssst..
matzes met boter op hun hoofd en een beetje suiker.. erg goed (let op ik krijg een ban als ik zo doorga) |
|