Forum mods modden nu ook reacties |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Vanaf gisteravond kunnen forum moderators nu ook reacties op artikelen modden. Dus kijk niet verbaast wanneer je reactie is aangepast door Enkie, heb ik, NeaRow of Blend. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Je ziet dat alle Forum Modjes meteen online zijn om hun regiem meteen toe te gaan passen op arme leden bij de artikelen Blend: Dat is toch leukComment heb ik: meestal ben ik rond deze tij online...hoor... |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
arm kan worden toegpast op vele aspecten van het leven Lucky , niet alleen op de grootte van je portomonnee |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Hoogmoedswaanzin. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Quote LuckyMe: Ik ben niet arm Machtsmisbruik Nog meer machtsmisbruik @Jivebunny: Ik ben nergens arm. Ik heb wel 2 armen... pffff, machtsmisbruik in het kwadraat!misbruik tot de derde [size=19]machtmisbruik³[/size] |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Ze modderen maar wat aan, die moddertjes. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
wat een modderzooi achja hebben de admins en gewone mods tenminste tijd om hun aandacht wat te versprijden |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote sjatter: Ze modderen maar wat aan, die moddertjes. To modder or not to modder... |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Ach, nog een beetje meer macht... ik gun ze 't wel |
|
Star87 Actief lid WMRindex: 60 OTindex: 41 Wnplts: Den Helder
|
maar dan zijn ze toch gewone modjes? of ligt dat aan mij |
|
nietmeer
|
Zie het niet als macht maar meer als iets om de site op orde te houden. |
|
Star87 Actief lid WMRindex: 60 OTindex: 41 Wnplts: Den Helder
|
Kpuc, ik weet niet wat jou defenitie van macht is. Maar dat is wel degelijk macht. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Nou, ho.. wacht even.. (wordt dit nu dus verwijderd) als je mening anders is - en mijn inbreng wordt terstond verwijderd - dan hebben we een probleem.. of een opstand.. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Star87: maar dan zijn ze toch gewone modjes? of ligt dat aan mij ''Gewone'' modjes kunnen artikels schrijven en plaatsen, wij niet... |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Zo hebben de forummodjes ook weer wat te doen |
|
NeaRoW Erelid
Quote Erik: Zo hebben de forummodjes ook weer wat te doen En moet jij weer extra opletten wat je schrijft |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Doe ik altijd toch. N3tj3s g33n br33z4ah & spelvouten;) |
|
NeaRoW Erelid
Mooi zo, zo kom je der wel |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote NeaRoW: Quote Star87: maar dan zijn ze toch gewone modjes? of ligt dat aan mij ''Gewone'' modjes kunnen artikels schrijven en plaatsen, wij niet... Verschil moet er zijn. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Eigenlijk is het een machtsbeperking... als je naar de percentages van machtsvedeling kijkt, is het zo dat de "gewone mods" nu in verhouding minder macht hebben... of denk ik nou weer te diep na over dingen? |
|
VeniVidiVici Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
worden ze nu ook roze? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik weet niet of je het gesprek hebt gevolgd, VeniVidiVici, maar wij kunnen nog altijd geen artikelen schrijven + plaatsen en zijn daarmee geen 'gewone' mods |
|
VeniVidiVici Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
oke ik heb niet het hele gesprek gelezen |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
???? dus als jij een leuk atikel ziet en die wilt posten moet die naar een mod/member en die kan hem dan wel posten maar die krijgt dan ook 2 punten voor jouw artikel! vaaaag..... |
|