Artikelen inzenden |
nietmeer
|
Soms komen er Engelse stukjes binnen, sorry, maar er is echt geen tijd om deze te vertalen, als je het zelf kan, graag, maar alleen in Nederlands gaarne aanleveren. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Geen probleem - als je de posters voldoende tijd geeft om het artikel weer aan te bieden.
kan daar een afspraak over gemaakt worden zodat vertalers weten waar ze aan toe zijn?
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Is het een probleem als de "bron" wel Engels is? of Duits? of Farsi? |
|
|
nietmeer
|
Al is het uit Midden Siberië, als er maar een klikbare bron bij staat om te controleren op origine en volledigheid |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@pietjevlip, dat is prima, ik heb zelf een drietal artikelen ingelevend die van een Amerikaanse bron kwamen. Zolang het maar vertaald is. |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Kpuc: ik bedoelde eigenlijk: zijn er talen waarbij onze alleraardigste modjes alsnog afhaken... |
|
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Quote pietjevlip: Kpuc: ik bedoelde eigenlijk: zijn er talen waarbij onze alleraardigste modjes alsnog afhaken... Nee, alle landen mogen. Alleen je moet het zelf vertalen. Je moet het in het Nederlands inleveren maar als het van het hongaars of weet ik veel wat is vertaald dat maakt niet uit;) |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Quote Erik: Quote pietjevlip: Kpuc: ik bedoelde eigenlijk: zijn er talen waarbij onze alleraardigste modjes alsnog afhaken... Nee, alle landen mogen. Alleen je moet het zelf vertalen. Je moet het in het Nederlands inleveren maar als het van het hongaars of weet ik veel wat is vertaald dat maakt niet uit;) kan iemand hier chinees? |
|
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Davh
Ja, er is zelfs iemand die chinees (en japans) kan lezen.. |
|
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
Quote ElrohirElensar: Davh
Ja, er is zelfs iemand die chinees (en japans) kan lezen.. en zuid turkmenistaans? |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote .:T!M:.: Quote ElrohirElensar: Davh
Ja, er is zelfs iemand die chinees (en japans) kan lezen.. en zuid turkmenistaans? Dat mag je zelf gaan leren |
|
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik edit meestal al voordat ik inzend, is voor mij een makkie, maar ik kan begrijpen dat niet iedereen dit stukje journalistiek beheerst. |
|
|