Kpuc stopt als moderator |
nietmeer
|
Ik stop echt met moddereten, ben t hele gedoe zat, het maakt me sip en soms giftig, dit is het mij niet waard, tot wmr, op groen.
Comment Voogeltje: We zullen Kpuc als moderator erg missen binnen het team maar ik begrijp ook dat het moderatorschap soms ook meer een last kan zijn.
Ik wil Kpuc bedanken voor zn enorme inzet en hoop dat ie nog veel en lang als lid op wmr bllijft rondhangen. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Als je nog maar net zo lief blijft als een modje... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Jammer kpuc, echt jammer. Maar het is niet anders. Hopelijk zien we je wel nog voor een praatje in het café *boink* Bedankt in ieder geval voor alle moeite |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
nietmeer
|
Ik heb al eerder zoiets heel impulsief gedaan, en nu is de druppel me teveel geworden, ik kap ermee. |
|
nietmeer
|
Rood of groen, het maakt voor mij niets uit zolang we nog maar af en toe samen een bakkie doen in de ochtend of een pintje in de late avond |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
hoop dat je nog wel langskomt! doe vooral wat je goed lijkt, hoewel je dat nu dus al hebt gedaan. |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Zal toch jammer zijn Kpuccie |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Blijf je of blijf je weg kerel.. als je weg blijft, we gaan je missen... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
sterkte in je groen-status... |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Jammer, als er weer eens een berichtje van mij niet wordt toegevoegd staat er geen leuk berichtje meer bij |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Groen is gezond hoor... Kleur van de hoop en de vrede...mààr je hebt ook groene pepertjes. |
|
nietmeer
|
wat je ook doet, je doet het als moderator nooit goed dat de maat vol is snap ik helemaal, ben blij dat je als 'groen' lid blijft |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Als je roze status je plezier verpest, moet je ermee stoppen, lijkt me helder... |
|
nietmeer
|
Ik ga me met mezelf wat meer bezighouden, eens kijken of ik wat meer kan leren over html en aanverwante bende, zelfontwikkeling is beter dan me kapot ergeren hiero. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
goede beslissing moddereren is ook gewoon moeilijk, en als jij het niet wil is het jou keuze en daar laat ik het bij;) |
|
nietmeer
|
als jij je hierbij goed voelt dan doen! Blijf je hier wel komen of is het echt over en uit tot nooit?
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Mishatje: het moet wel heel erg zijn wil je dat besluiten, en je moet wel een knappe vent zijn wil het je lukken... |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Kpuc, wat moeten we nu met ons Darwiniaans Verbond? Krijgt dat nu meer tijd? Kom we gaan Den Haag veroveren! |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
De spandoeken lagen al klaar Een voor allen! Allen voor onszelf!! |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Den Haag veroveren? Hebben jullie grootheidswaanzin ofzo? |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Nou, niks grootheidswaanzin hoor Gewoon de theorie en theologie van Darwin toepassend Wij gaan Den Haag veroveren, voor onszelf muhahah Het recht van de sterkste |
|
nietmeer
|
Kpuc! Blijf dan gewoon meedoen met het leveren van commentaren op de artikeltjes! |
|