Kleine veranderingen |
nietmeer
|
Wanneer je een artikel instuurt, krijg je dit: Quote: Bedankt voor het insturen van 'artikelnaam' de redactie zal het bericht bekijken en gebruiken om een artikeltje over te schrijven. Ik kan mij niet herinneren dat deze tekst er eerder stond. Volgens mij worden de artikelen niet door de redactie (In dit geval enkel @Sjaak ) zelf geschreven, danwel herschreven. |
|
nietmeer
|
|
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Ik zag het. Of beter gezegd, ik zag het 'niet meer'. Waarschijnlijk heeft iemand ingezien dat het voor geen meter werkt. |
|
nietmeer
|
De afbeeldingen met links werden via Google Adds gedaan. Iedere keer dat er op geklikt werd, moest Voogeltje waarschijnlijk ervoor betalen. Want zo werkt Google Adds. Handig voor als je op andere sites reclame wil maken op WMR. Niet op WMR zelf. |
|
nietmeer
|
De afbeeldingen op de homepage vind ik persoonlijk vervelend. |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Alev, je bedoeld de foto's bij de artikelen op de homepage? Ik vind dat wel mooi eigenlijk. |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.266 OTindex: 96.112
|
@stora: mooi, maar erg rommelig. Niet mijn smaak. |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.302
|
Blader gerust even verder dan pagina 1 van de artikeltjes, want het aanbod was zo groot, dat ik 24 uur per dag een artikel per uur heb ingepland. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.000 OTindex: 93.451
|
|
|
TazDevil Senior lid WMRindex: 199 OTindex: 212
|
Is het trouwens niet eens een idee om de uitlogknop een stuk naar beneden te zetten onder het stukje een concept van...? Dit ivm de knop meer die er vlak boven zit. |
|
merlinswit Oudgediende
WMRindex: 4.789 OTindex: 3.325
|
@TazDevil: goed plan... ik ga daar ook wel eens de mist in. mbt de foto's heb ik eigenlijk geen mening. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Vanaf nu kan je ook gewoon emoticons gebruiken ipv smileys! 🤗🤠@TazDevil: beetje mosterd na de maaltijd maar er zit een extra enter tussen meer... en uitloggen. |
|
Voogeltje Administrator
Ik heb eindelijk het probleem van de spaties in lidnamen opgelost... dus nu zijn @botte bijl @De Paus ook gewoon groen en klikbaar. |
|
allone Oudgediende
|
@Voogeltje: hoera eh.. bij mij iig niet, ze blijven zoals ze waren, zwart en met streepje, ook als ik de computer herstart.. Laatste edit 13-01-2019 12:41 |
|
stora Oudgediende
|
Gelijk uitproberen. botte bijl en De Paus
Ze blijven zwart bij mij.
Laatste edit 13-01-2019 13:31 |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
goeie hellup nou zijn we met terugwerkende kracht alle streepjes kwijt. dat moeten er duizenden zijn. waar zijn die arme streepjes gebleven, na al die jaren trouwe dienst |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.302
|
Kleine kanttekening: Je moet het wel met een onderliggend verbindingsstreepje schrijven. botte_bijl en De_Paus worden dan met het apenstaartje voorop @botte bijl en @De Paus. |
|
stora Oudgediende
|
@botte bijl, al die streepjes liggen op een hoop en daar speelt voogeltje mikado mee |
|
botte bijl Oudgediende
|
@stora: dan kunnen we alleen maar hopen dat hij niet vals speelt of om geld, en na afloop de streepjes netjes opruimt |
|
stora Oudgediende
|
@botte bijl, met al die streepjes van jou zal hij nog wel even bezig zijn. Toch leuk dat je in het groen bent Laatste edit 13-01-2019 13:55 |
|
botte bijl Oudgediende
|
@stora: of dat leuk is, kweenie. hopelijk denken ze er hier in het ziekenhuis niets achter, waardoor ik morgen niet naar huis mag ik laat het ze lekker niet zien |
|
Voogeltje Administrator
Ik zal nog even kijken of ik ook de versie zonder streepje kan pakken... Het lastige met die spaties is natuurlijk: wanneer stop je met kijken? Na de eerste spatie? |
|
stora Oudgediende
|
@botte bijl, dan zeggen we niets want je bent al bijna 3 weken daar. |
|
allone Oudgediende
|
@Voogeltje: ja, dat kan ik me voorstellen, dan krijg je een hele groene zin @botte bijl: maar zo te zien houd je de streepjes voorlopig nog.. iig met typen.. Laatste edit 13-01-2019 19:31 |
|
botte bijl Oudgediende
|
@allone: als iets is geplaatst, dan heb ik geen strepen meer om op te staan |
|