Afbeeldingen uploaden |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Vanaf nu is het mogelijk om 2mb aan afbeeldingen op de WMR server te plaatsen (iets van 20 afbeeldinge). Net als met de avatars: alleen wanneer je WMRindex boven 1000 is en/of je OTindex boven de 2000 en/of wanneer je een t-shirt hebt gekocht is deze functie te gebruiken. Klik hier om te uploaden. De url staat ook vermeld op de pagina die je te zien krijgt wanneer je boven de uitlog knop op meer klikt. |
|
nietmeer
|
Obsolete, ik zag t al Leuke optie Voogel |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Oew, gave functie, ik ga hem meteen even uitproberen |
|
Voogeltje Administrator
|
|
Theetje Oudgediende
afbeeldingkijken of de link ook werkt Ja.. OutFit4You, mijn schoolproject, was een ontwerpje voor het logo van de winkel Comment Voogeltje: moet je wel de hele link kopieeren |
|
Theetje Oudgediende
oeps maar oke, het werkt dus, als ik goed kopieer En wat nou als ik dit plaatje verwijder? Dan komt er op de plek waar iedereen nu dat plaatje ziet een mooi rood kruisje te staan? |
|
Voogeltje Administrator
Jep |
|
Theetje Oudgediende
Oke Mooie functie kijken of het me nu wel in 1 keer lukt afbeeldingow trouwens ook goed dat hij vraagt of het zeker weet dat je een afbeelding wilt verwijderen! Toppie! |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
|
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
|
|
nietmeer
|
Hou er wel rekening mee dat wmr niet verantwoordlijk is voor copyrights van plaatjes Sjatter |
|
Henise Oudgediende
|
Ik kan de afbeeldingen niet weer verwijderen. Fout op de pagina geeft hij aan. |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Van je Blog images kan je de plaatjes niet verwijderen.
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
De plaatjes worden niet kleiner gemaakt naar 300 pixels breed! Dit plaatje is op volle grootte, en heeft 52% van mijn ruimte.. |
|
Henise Oudgediende
|
Misschien een dom vraagje: maar waar verwijder je ze dan wel? Ze staan nog steeds op het forum en bij een reactie. |
|
nietmeer
|
Als je weer op die link klikt dan zou je, als t goed is, de plaatjes moeten zien, met een verwijderknop eronder. |
|
Roselien Erelid
WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Ik begrijp er helemaal niets van... en ik zou het zo graag begrijpen Als ik op klik hier om te uploadenklik krijg ik dit Helaas je mag deze functie nog niet gebruiken.Is er iemand die het me duidelijk kan uitleggen via een mail **please** Roos |
|
nietmeer
|
Roos In Voogels eerste post staat je antwoord |
|
nietmeer
|
afbeelding nu werktie wel wel een beetje gedoe dat je eerst naar eigenschappen moet om de hele link van je geuploade plaatje te kunnen krijgen ........ |
|
Voogeltje Administrator
In het invul veldje na het uploaden staat de complete url van de afbeelding. |
|
nietmeer
|
dat pakt ie dus niet helemaal .......... ligt aan mij of aan pc geen idee ik gebruik mijn eigen uploadding wel maar wou dit ff proberen |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
bij mij doet ie het in 1 keer helemaal, ik heb FF trouwens, misschien dat het scheelt iig een TOP feature! |
|
nietmeer
|
wat is het nut? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Dat je niet eerst je eigen afbeeldingen op internet hoeft te zetten voor je ze op WMR kunt neerzetten |
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
|
|