Ik kap er mee |
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hallo allemaal,
Ik stop met moderaten voor WMR. De afgelopen periode heb ik vrijwel geen tijd gehad voor deze taak, en ik maak mijn plaats graag vrij voor een nog nader te recruteren moderator.
Bedankt voor de fijne tijd hier, en tot spreeks.
Jive
Comment Voogeltje: We gaan je toch missen Jive! Een voogel als huisdier is ook niet alles. |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Het zal wel stil worden in de mod-chat dan Ik zal je missen Bedankt voor alles |
|
nietmeer
|
jammer Jive Succes met je werk |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Aag Jive Zat er wel een beetje aan te komen volgens mij. Maakt het er niet minder jammer om Ik zal je missen, maar bedankt voor de tijd die je al in WMR gestoken hebt! |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Bedankt voor het lachen Jive. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Jammer dat je weggaat Jive! Waarom heeft iedereen nou weer in eens een baan of studie die tijd kost. |
|
nietmeer
|
@voogel shit happens |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Jammer dat een heleboel modjes weggaan. Is de sfeer werkelijk zodanig veranderd dat iedereen weg wilt? Jammer, ik zou ook echt mijn best willen doen om er een goede sfeer in te krijgen. We zullen je missen |
|
Jivebunny oud moderator
Quote Regie: Jammer dat een heleboel modjes weggaan. Is de sfeer werkelijk zodanig veranderd dat iedereen weg wilt? Jammer, ik zou ook echt mijn best willen doen om er een goede sfeer in te krijgen. We zullen je missen Even voor de duidelijkheid, De sfeer is echt geen probleem, en heeft 0,0% aandeel gehad in mijn besluit. Ik wil helemaal niet weg. Het is alleen wel zo dat sinds ik full time aan de gang ben als consultant, ik geen prioriteit meer aan WMR kan geven zoals het nog was tijdens mijn studententijd. Daarom moet (vind ik zelf) ik helaas stoppen, en plaats maken voor iemand die wel tijd voor WMR kan maken. Bedankt overigens allemaal voor de hartelijke reacties! That makes me a happy bunny! |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Jive!!! Met welke mod moet ik nu mailen? Nee hoor, ik zal gewoon lekker met jou blijven mailen, niemand kan mij zo aan het lachen maken Ik ga je missen als mod, maar hoop dat je nog wel een tijdje gewoon lid bent.. Nog een hele tijd eigenlijk!! Je was een goede mod! |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Jammer Jive. Bedankt voor je hulp en inzet de afgelopen tijd en veel succes als carrière-konijn! |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Jive, oke gelukkig Het had wel rot geweest als dat de reden was. Hopelijk zien we je dan nog genoeg terug hier;) |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Jemig.. alweer iemand die de truffel terug aan het ferkel geeft..
Is het nuttig en zinvol te weten wat er in de hoofden van vele moderators speeld.. ik zou het graag eens willen weten..
Jammer spijtig
Without Jive NoLive?
is there live beyond Jive?
Only time will tell |
|
nietmeer
|
Hopenlijk blijf je nog wel af en toe ons vermaken met je grappige uitspraken Bedankt voor al je werk en succes met je cariere |
|
Jivebunny oud moderator
Quote heraux: Is het nuttig en zinvol te weten wat er in de hoofden van vele moderators speeld.. ik zou het graag eens willen weten.. Bij mij weet je het Kijk maar een paar posts hierboven |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Jive, inderdaad - dan heb je weinig tijd over - maar er zijn nog komende en andere gaande modz en guadians - ik kom de laatste tijd niet zo heel veel meer op WMR - missing.parameter for live.o.brian; insert function failed at opcode EAXEBP]; undefined function bright.side - make error 1 ; stop |
|
n4mb3r Senior lid WMRindex: 673 OTindex: 39 Wnplts: oirsbeek
|
wat oet je doen om een moddereter te worden? |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Succes op je werk!!! |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
een nieuw te recruteren? lijkt me geweldig, serieus als jullie er 1 nodig hebben, als jullie het me vragen, als, als als als jammer jive, maar we zien je toch nog wel hoop ik? en hou die avatar, die is zo leuk |
|
Jivebunny oud moderator
Nogmaals dank voor de reacties Ik probeer ook privé nog zeker wel een beetje te blijven rondhangen hier, maar het is gewoon te druk hier op mijn werk, en daar moet ik helaas van leven Ik heb het er al vaak met Voogeltje over gehad, maar je brood met moderator zijn op WMR valt gewoon niet te halen hehe. Logisch ook wel hoor, maar zou het graag als baan hebben haha. Nou ja, tot spreeks! |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
dus we zien je nog wel? JAY! |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Tot ziens |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796