je persoonlijke gegevens |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
mijn emailadres staat gewoon op mijn pp niet dat ik die ook gebruik voor MSN "moet" ik die ook weghalen? of is het alleen veiliger |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
bij mij staat hij er ook gewoon op, maar ik krijg geen rare mailtje |
|
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Ik vind het echt goed dat er voor gewaarschuwd wordt. Juist ook omdat er hele jonge personen op wmr zitten. |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja en die jonge mensen zijn vaak nog heel naief...hoewel |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Onschuldigheid weet een bepaald lid, dat ik verder niet bij naam en toenaam zal noemen, vrij deskundig en efficient om zeep te helpen |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Waar je mee omgaat,wordt je mee besmet toch |
|
|
nietmeer
|
Zet in elk geval dus nooit teveel privegegevens online en als een volwassen persoon je op een vreemde manier benaderd, meld het alsjeblieft direct. |
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Wees wijs. Als je geen gegevens uit handen geeft is het voor een potentiele viezerik bijna onmogelijk om je te schaden. Hoe meer je persoonlijke zaken op het net zet, hoe meer er over je gevonden kan worden. Helaas kunnen perverts (viezerikken) ook googlen. |
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Mja, als je googlet op je naam of op je emailadres kun je soms rare dingen tegenkomen Dus gebruik een schuilnaam (Zegt degene die zijn voornaam verwerkt heeft in zijn WMR-accountnaam/profiel/dinges) |
|
|
Sandra Steegers Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 1 S |
Hi,
Waarom kun je je naam niet meer wijzigen?? Heb een beetje stom gewoon mijn gehele naam neergezet. Zou dat graag willen wijzigen, is dat mogelijk??
Groetjes,
San ---;--'-@ |
|
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Dan doen wel meer mensen hoor Sandra, is geen probleem, als je maar voorzichtig met je gegevens omgaat Als je het wilt veranderen moet je maar even met een van de administrators mailen. |
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Sandra Steegers: Hi,
Waarom kun je je naam niet meer wijzigen?? Heb een beetje stom gewoon mijn gehele naam neergezet. Zou dat graag willen wijzigen, is dat mogelijk??
Groetjes,
San ---;--'-@ Moet je even aan Mmore vragen. Hij kan je naam wijzigen. Voogeltje kan het ook |
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@sandra: Volgens mij hebben de mod's die power (toch?) Dus als je 1 van hun lief aankijkt en vraagt, dan zal er misschien wel wat te regelen zijn |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Dit topic van de 'Sticky' afgehaald. |
|
|