Tijdelijk geen blog statistieken |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
De blog statistieken zijn tijdelijk uitgeschakeld omdat ze vaak niet kloppen en het bloggen voor veel mensen meer een wedstrijd was dan dat ze echt iets bijzonders te melden hadden.
Dus voorlopig even geen blogstats meer maar dat is natuurlijk geen reden om niet meer te bloggen. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nu nog de OT index |
|
nietmeer
|
Gaat nu ook eindelijk het toppic: Hoe vaak is je blog bezocht weg?
Ik vind het trouwens wel jammer dat je nu niet meer kan zien hoe vaak er naar gekeken word, veel mensen laten geen reactie achter. Als er bij mij weinig of geen reacties zijn, verwijder ik de blog meestal na een tijdje... |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Cootje68: Gaat nu ook eindelijk het toppic: Hoe vaak is je blog bezocht weg? Dat vroeg ik me ook af eigenlijk.. |
|
Luna Moderator
Cootje, het klopte gewoon niet. Je kan van dat getal niet echt uitgaan. |
|
nietmeer
|
Najah... ik blijf ze verwijderen als er geen reactie op komt. Vind het nog steeds jammer, zeker als het meer is dan een filmpje! |
|
Luna Moderator
Gewoon laten staan, soms reageren ze later |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Gewoon laten staan, soms reageren ze later Maar ik heb al zoveel |
|
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Mij maakt het niet uit hoevaak het bezocht is. Ik dacht toch al dat het niet klopte, want de ene keer was het 13, en de andere keer 213.... |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
Als het niet klopt heeft het weinig nut om het te bekijken denk ik. Ik vond het wel leuk om te zien of er mensen m`n blog bezocht hebben. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
waarom verwijderen? in mijn blog staan zat dingen waar nog nooit iemand op heeft gereageerd |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik heb ook wel eens dat ik maar een blog had en dat er dan over de 100 bezoekers waren Ik lette er zowiso niet zo veel meer op eigenlijk |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Regie: over de 100 is een understatement... over de 5000 zit een stuk dichter bij... |
|
nietmeer
|
blogstats zijn leuk maar niet noodzakelijk ik blog toch wel door |
|
nietmeer
|
Precies Posje, hm, dit is natuurlijk gelijk een reden om forumtopics als hoe vaak is jouw blog bezocht onder het goede zand te stoppen |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
'k denk dat zowieso de reacties meer zeggen dan de stat's, die zou ik niet graag missen Vaak genoeg kom ik een post tegen waar nog niemand op gereageert heeft dan zet ik toch wel ff wat neer, ik denk dat er wel meer zijn die dit doen. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
de teller opvoeren is leuk, maar dan moet de teller wel kloppen... ik klik meestal niet vanwege de titel van het blog maar vanwege de blogger... |
|
gwcbakker Oudgediende
WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Ik vond 't al zo raar! Weer wat geleerd. |
|
Crash Erelid
WMRindex: 1.817 OTindex: 133
|
@Voogeltje; Weet iemand al hoe het kan dat deze meter soms zo af kan wijken? Ik gok er ook op dat iemand meerdere keren klikt. Maar zou je dan niet per IP-nummer kunnen tellen? Of een koekje kunnen doorgeven als iemand al op deze pagina geweest is? |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Quote pietjevlip: @Regie: over de 100 is een understatement... over de 5000 zit een stuk dichter bij... 5000 Bij één blog, moet lukken toch? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
|
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
Quote Crash: @Voogeltje; Weet iemand al hoe het kan dat deze meter soms zo af kan wijken? Ik gok er ook op dat iemand meerdere keren klikt. Maar zou je dan niet per IP-nummer kunnen tellen? Of een koekje kunnen doorgeven als iemand al op deze pagina geweest is? de laatste keer dat ik 3000 had had ik een auto clikker op refrash gezet |
|
Luna Moderator
Ik wist wel dat er iets niet klopte, jaco |
|
nietmeer
|
Ahh, en wmr maar hoge serverloads hebben, en bedankt |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|