Bloggen sms (gratis) |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote ToM_xlr: Quote Andreesie: bij ons word je mobiel voor 3 dagen of langer ingehouden als je met je mobiel bezig bent ben jij ooit betrapt dan? ik nog nooit, en ik heb wat smsjes verstuurd.. ik ben ook nooit betrapt, maar dit begint heeel offtopic te worden Offtopic: |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ok: ontopic! geouweh(vrouwen van lichtezeden) doen we wel in Voogelvlucht;) |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Quote Andreesie: Quote ToM_xlr: Quote Andreesie: bij ons word je mobiel voor 3 dagen of langer ingehouden als je met je mobiel bezig bent ben jij ooit betrapt dan? ik nog nooit, en ik heb wat smsjes verstuurd.. ik ben ook nooit betrapt, maar dit begint heeel offtopic te worden Offtopic: Ik zal nog ff zeggen dat dat wel heel streng is, bij ons is het maar een dag |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Voogel, Misschien moet er een stukje uitleg in de F.A.Q. komen? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ga ik nog maken, met een linkje er naar toe vanaf je blog en je profiel. |
|
nietmeer
|
Het ziet er dus naar uit dat de blogs veelal uit korte smsjes gaan bestaan, is het mogelijk om echte blogs van smsblogs te scheiden of is dat ondoenlijk? |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Kpuc Of een soort filter om te kunnen kiezen om die SMS blogs wel of niet te zien in de lijst?
|
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Hele verhalen smsen is best wel veel werk denk ik |
|
nietmeer
|
Daarom vindt ik ze zo zinloos Kriebel, sms is short message service, origineel bedoeld voor korte berichtjes. Het is net zoiets, imho dan Voogel, als internet op je mobieltje, hoe kansloos |
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Hé wel een beetje met je tijd meegaan hoor. Jullie zijn toch nog geen tachtig? Er zijn nu ook "gewone" blogposts, waar weinig tot niets instaat. Je pikt eruit wat of wie je interessant vindt. |
|
nietmeer
|
ow met de tijd meegaan doe ik wel maar ik vind dit nu eenmaal nutteloos en dat is mijn mening |
|
nietmeer
|
Mjah, de kans is groot dat er bij mij gewoon een slot op de blogs komt, jammer, helaas. |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Ik zeg, wacht het nou eventjes af. Je kan het toch proberen? Ik vind het wel een aardig idee, maar je kan er pas iets van zeggen na een proef toch? |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
ik zal het zelf niet doen, maar voor al die mensen die zo ongeveer op hun mobiel leven is het misschien wel een goed idee |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Ik kan er zelf ook niet aan meedoen want met een Braziliaans nummer werkt het niet. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Brrrrazzzillliaanse verstuiking
S-american Massage Service..
Oops.. wrong number |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Henise: H?el een beetje met je tijd meegaan hoor. Jullie zijn toch nog geen tachtig? Er zijn nu ook "gewone" blogposts, waar weinig tot niets instaat. Je pikt eruit wat of wie je interessant vindt. ik ga ook met de tijd mee ik heb al een roeiboot aangeschaft.. en licentie gevraagt voor een inter-communicale veerdienst.. van huis naar café en terug.. 7.50 euro.. net als de taxi |
|
nietmeer
|
Hij zegt dat me post online staat maar er gebeurt niks |
|
Voogeltje Administrator
Misha: heb je wel je gsm nummer in je profiel gezet?
edit: je was de 6 vergeten. 314 ipv 3164 |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
nou nu zal hte veel gebruikt worden omdat het nieuw en spannend is, maar over een weekje kent iedereen het wel weer en wordt het nog spaarzaam gebruikt.. voor de echte leuke momenten |
|
Layda Erelid
WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
kan je ook duitse telefoon nummers invoeren asjeblieft? |
|
Voogeltje Administrator
Dat gaat lastig worden ben ik bang. Volgens mij bestaat 3010 niet in duitsland. |
|
Layda Erelid
WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
geen idee, oe kom ik er achter? |
|
Voogeltje Administrator
Hoeveel cijfers heeft een duits mobiel nummer? |
|
nietmeer
|
+49tiennadeprovider is een oud nummer van mij, tel uit je winst |