foto bowling 5 |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Zou iedereen gemaakte foto's willen mailen naar mij? voogeltje apenstaart enz. Dan zet ik ze hier op de site! |
|
nietmeer
|
Ik heb de foto's al doorgemaild, maar zie ze nog niet terug in het lijstje |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Cootje, je lag anders er wel mooi bij toen je halverwege zo'n bowlingbaan op de baan ging liggen |
|
nietmeer
|
Ships, heb ik weer een mooie actie gemist |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
toen ging ze en foto maken |
|
Redduggy Erelid
WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Dat zag er inderdaad erg lachen uit. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ik was daar niet |
|
Redduggy Erelid
WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Quote KairA: ik was daar niet Nee jij was er niet , maar het was nog best gezellig hoor en de foto's zijn leuk om te zien. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ik heb ze gezien volgende keer kom ik echt |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Wanneer komen de foto's van Cootje in het lijstje te staan Voogeltje? |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Wanneer komen de foto's van Cootje in het lijstje te staan Voogeltje? Volgens mij gaat dat nooit meer gebeuren Thee Heb al twee mails naar Voogeltje gestuurd, maar ik denk dat er iets fout gaat |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Modjes Hmm, ik kan geen topic van bowl 6 vinden maar is t een idee om nummer 7 al in te plannen? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Kom je dan wel |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cootje68: Quote Theemonster: Wanneer komen de foto's van Cootje in het lijstje te staan Voogeltje? Volgens mij gaat dat nooit meer gebeuren Thee Heb al twee mails naar Voogeltje gestuurd, maar ik denk dat er iets fout gaat Same here |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Naaoomii, Zonde, zaten héle goeie tussen Ms. nog ''en keertje de link mailen naar: voogeltje@waarmaarraar.nl ? Niet geschoten blijft mis En # 7 ? strak plan !!! |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Relpa, jaa morgen doe ik dat denk ik dan, want ik moet eigelijk zometeen na het eten aan tekenen beginnen En nouja, nu even relaxen enzo Jaaa nummer zeven |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
nummer zeven!!! |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Luna, ik denk haast van wel |
|
Voogeltje Administrator
nummer 7 gaat rond eind april worden, of buiten de vakantie eind maart... |
|
Andreesie Oudgediende
|
doe maar niet op 30 april;) dan sta ik op de rommelmarkt Edit RonHunter: Wie wil jou nou kopen???? |
|
nietmeer
|
Quote Voogeltje: nummer 7 gaat rond eind april worden, of buiten de vakantie eind maart... Deze keer kom ik voor het eerst |
|
Voogeltje Administrator
Quote Andreesie: doe maar niet op 30 april;) was ik niet van plan, eerder iets van 23/24 dacht ik |
|
Naaoomii Oudgediende
Andreas, de 30ste valt op een woensdag. @ Nando, ik voor uh, de vierde keer volgens mij, of al de vijfde, dat weet ik niet eens meer Nee vierde keer. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Gaat mijn 3e keer worden Strak plan Voogel |
|
Andreesie Oudgediende
|
Quote Andreesie: Edit RonHunter: Wie wil jou nou kopen???? mij niet, maar misschien wel mijn prachtig lijf Quote Voogeltje: Quote Andreesie: doe maar niet op 30 april;) was ik niet van plan, eerder iets van 23/24 dacht ik mooi zo Quote Naaoomii: Andreas, de 30ste valt op een woensdag. maar dan is et vakantie |
|