Geboorte datum |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Klik hier en vul je geboorte datum in. Het wordt niet op de site getoond en ik en de moderators kunnen het ook niet opvragen, dus wees niet bang voor je privacy. We gaan op termijn een verjaardagen lijst maken zodat mensen je op je persoonlijke pagina kunnen feliciteren. (nu nog niet, maar daar wordt aan gewerkt) En wij kunnen je dan, in de toekomst, natuurlijk ook een kaartje sturen |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
|
|
Voogeltje Administrator
Wanneer je besluit je geboorte datum in je profiel te zetten is het wel zo slim om ook je straat, huisnummer en postcode te vermelden... (woonplaats is niet noodzakelijk) |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Quote Ricardo: 26 maart 1991 Comment Voogeltje: Je moet het hier invullen |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Voogeltje: Wanneer je besluit je geboorte datum in je profiel te zetten is het wel zo slim om ook je straat, huisnummer en postcode te vermelden... (woonplaats is niet noodzakelijk) Postcode zegt genoeg |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
gelukt |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Da hedde gij goe gedan |
|
Anacho Erelid
WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Quote NeaRoW: Quote Voogeltje: Wanneer je besluit je geboorte datum in je profiel te zetten is het wel zo slim om ook je straat, huisnummer en postcode te vermelden... (woonplaats is niet noodzakelijk) Postcode zegt genoeg Wel met huisnr dan! |
|
Drahcir Senior lid WMRindex: 298 OTindex: 15 Wnplts: Niet Daar
|
krijg ik dan ook een cadeau thuisgestuurd |
|
Anacho Erelid
Quote Drahcir: krijg ik dan ook een cadeau thuisgestuurd Jullie zijn ook nooit tevreden hè;) |
|
DarkMayhem Lid WMRindex: 62 OTindex: 23 Wnplts: Tiel
|
Quote Anacho: Quote NeaRoW: Quote Voogeltje: Wanneer je besluit je geboorte datum in je profiel te zetten is het wel zo slim om ook je straat, huisnummer en postcode te vermelden... (woonplaats is niet noodzakelijk) Postcode zegt genoeg Wel met huisnr dan! dat staat er toch ook bij ;) Edit mij: voordat je anderen de schuld geeft eerst zelf even goed lezen, Anacho reageerde op 'de postcode' zegt genoeg en niet op Voogeltje!Edit Anacho: Dankjewel mij, lief van je dat je het voor me opneemt |
|
Jurgen Senior lid WMRindex: 142 OTindex: 55 Wnplts: Zwijndrech
|
Quote Voogeltje: Wanneer je besluit je geboorte datum in je profiel te zetten is het wel zo slim om ook je straat, huisnummer en postcode te vermelden... (woonplaats is niet noodzakelijk) Waarom moet je dan ook je adres e.d invullen??? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat is een verrassing... |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Tellen adressen in het buitenland ook? |
|
Anacho Erelid
Quote de Mexicaan: Tellen adressen in het buitenland ook? Voor jou maken we vast wel een uitzondering, maar niet verder vertellen hoor! |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
haha, nou, dat duurt nog even dan. Woon nu in een hotel want sta op het punt om naar Brazilie te verkassen. Moet daar nog een huis zoeken e.d. Ik heb momenteel dus geen vaste woon- of verblijfplaats |
|
Anacho Erelid
Quote de Mexicaan: haha, nou, dat duurt nog even dan. Woon nu in een hotel want sta op het punt om naar Brazilie te verkassen. Moet daar nog een huis zoeken e.d. Ik heb momenteel dus geen vaste woon- of verblijfplaats Help, politie, een illegaal |
|
Lollige Actief lid WMRindex: 60 OTindex: 40 Wnplts: Utrecht S |
ik hoef geen verjaardagskaartje hoor |
|
FrauPfeffertopf finalist MPPV 06 WMRindex: 404 OTindex: 6 Wnplts: Den Haag T |
*ingevuld* |
|
KATE Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 2 Wnplts: HERWEN
|
HÉÉL ATTENT, ZO'N FELICITATIE ! |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
waarom zou je bang zijn voor je privacy? zo'n ramp is het toch niet als je geboortedatum bekend is? |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
@Voogeltje: ik heb al een paar x mijn geb datum ingevuld maar elke x als ik het check dan is de dag niet goed. voorbeeld: mijn geb datum is 10-03-1972 als ik dan terug kijk staat er elke keer weer: 1-3-1972 of is het allemaal toch goed door gekomen? |
|
Voogeltje Administrator
Be@stie dat is inderdaad een beetje raar. Ik ga kijken waar dit door komt... |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
@Voogeltje: heb het net nog eens geprobeerd, maar geeft nog steeds 1-3-1972 aan ipv 10-03-1972 |
|
Blehhh111jr Senior lid WMRindex: 378 OTindex: 238 Wnplts: Paterswold S |
Ik heb het al ingevuld tijdens het registreren... Is dat ook goed? |
|