Stamgasten week: 44 |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Andreesie : biekje : botte bijl : Cootje68 : De Paus : Gekke-Ger : Giovanni : gwcbakker : Henise : heraux : Ikke : Jane : KairA : Kpuc : Layda : Little Queen : Loek : Lucia : mafkees : Matje : Misha : Orang : Peter Willemse : pfft : pietjevlip : positivily : Regie : Relpa : RonHee : ronmij : Roselien : Theemonster : Tistochwat : ToM_xlr : Uncle John : Usitarie : Wilc0 : Zuwe : |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Neeeeeeeeeeeeeeej.. Ik ben geen stamgast |
|
nietmeer
|
Kijk eens aan, het werkt |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
38 stamp-gasten |
|
roelo Erelid
WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
volgende keer ben ik een stamgast |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ga toch wat meer op het forum zitten in de plaats van blog postings maken |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
mijn stoel aan de stamgasten begint aardig te slijten, zou ik misschien een nieuwe mogen? edit:laat maar, ik zet wel een bank neer vraagje, waarom is Kpuc eigenlijk geen "oud moderator" meer? dat vond ik veel mooier staan en hij heet die titel dubbel en dwars verdient same voor Uncle John |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hoe kan het mogelijk zijn Doei |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Wat maakt toch uit, Jannick. Ik ken je, iedereen kent je. Jij bent al een stamgast voor ons |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Gaat lekker zo, ben nog geen Stamgast-af geweest... maar goed ook, één keer mij uit het Stamcafé gooien en ik gooi er dezelfde dag nog een verordening (APV) uit dat de zaak doet sluiten |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Gaat inderdaad lekker, ben nog steeds stamgast vanaf het moment van de nieuwe regels. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Kan er ook niet bij komen te staan achter stamgast, hoeveel weken achter elkaar je stamgast bent??? |
|
Usitarie Erelid
WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
owh, dank aan alle moderators enzo die bepalen wie er stamgast is valt er nog iets speciaals te doen als stamgast? |
|
Thommy Erelid
|
Quote Usitarie: owh, dank aan alle moderators enzo die bepalen wie er stamgast is valt er nog iets speciaals te doen als stamgast? Stamgast wordt niet door de modjes bepaald, maar berekend door een bepaalde code.. |
|
Usitarie Erelid
WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
okeej, weet ik dat ook weer danku ^^ |
|
Lisbeth-Salander Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
wat is dit, voor een bepaling eigenlijk? |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Thommy, dat wordt bepaald door een berekening, en de modjes vinken alleen aan wie stamgast is of niet edit: Gekke-Ger, ik kan je wel deze aanbieden afbeelding |
|
nietmeer
|
Goh ik ben nog steeds stamgast. En toch nieuwsgierig dat ik ben , weet ik nog steeds niet wat de criteria zijn @ WilcO. Heb je die bank ook in zwart leer * pakt het gereedschap en zet er houten poten onder * thx |
|
Thommy Erelid
|
Quote Wilc0: Thommy, dat wordt bepaald door een berekening, en de modjes vinken alleen aan wie stamgast is of niet Dat is simpelweg het wijzigen van je titel.. Er wordt dus niks bepaald zoals ik hierboven als zei |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
woei, ben ook weer stamgast, vorige week niet en de week ervoor wel |
|
nietmeer
|
Ik ben ook weer Stamgast Kan ik weer verder met het uitslijten van mijn hoekje aan de bar ^^ |
|
Gleadar Erelid
WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
ik ben het nooit maar zoveel maaktr me dat ook weer niet uit. maa ik ga wel proberen. ik wil mijn titel terug |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Gleadar: Je staat niet in het lijstje, maar je bent wel stamgast hoor |
|
ArjanDo Erelid
WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
hoe word je stamgast? |
|