Gedichten Wedstrijd 2007 |
Wien Erelid
WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
Oh ik heb al een paar gelezen, er zijn hele leuke bij. Ik ga me 'ns uitgebreid bezinnen en dan pas stemmen. Veel leesplezier. |
|
Wien Erelid
|
En o ja die voor mij vind ik echt geweldig! Bedankt Sinterklaas! |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik heb ze ong. allemaal gelezen, kan nog 1 keer stemmen |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Er zitten idd fantastische vondsten bij Hulde aan de DichtPieten |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ja de meeste zijn idd wel geweldig |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
zijn er al tussenstanden te zien? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Allemaal op mijn gedichten stemmen |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
Die sinterklaas heeft bij mij duidelijk goed mijn (inmiddels oude) PP bekeken erg goed gedaan Ik ga morgen beginnen met uitgebreid lezen |
|
Wien Erelid
|
Ik heb mijn stemmen uitgebracht. Vond ze allemaal leuk, maar sommige springen er echt uit. @TheE: Willen we tussenstanden? Beter van niet denk ik. |
|
nietmeer
|
nee, liever geen tussenstanden, laten we het lekker spannend houden |
|
Chanouk Erelid
WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
huh bij mij klopt er iets niet ik heb vier keer mogen stemmen en jullie?? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Vorig jaar hadden we ook tussenstanden, ik vind dat wel fijn.. Dus kom maar op, als Mmore het achter een klik knopje maakt kan je zelf beslissen of je wilt kijken.. |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Of misschien alleen als je al al je stemmen weg hebt, dan tussen standen? |
|
Wien Erelid
|
Nou ja de tussenstanden alleen zichtbaar voor degene die al heeft gestemd. Maar het hoeft van mij niet. |
|
my-angel Oudgediende
Ik vind het wel leuk om te weten welke gedichten door mensen worden goed bevonden, en welke niet |
|
nietmeer
|
Quote my-angel: Of misschien alleen als je al al je stemmen weg hebt, dan tussen standen? das een goeie maar pas als je zelf je stemmen hebt gegeven anders denk je misschien, als je geen keus kan maken, laat ik ook daar maar op stemmen ... |
|
my-angel Oudgediende
@Pos, precies Dat is veel leuker |
|
nietmeer
|
je eigen mening geven en niet de meute gaan volgen |
|
my-angel Oudgediende
Klopt, zoals zovaak gebeurd.. Ik heb mijn stem ook al gegeven.. Ben erg benieuwd naar de schrijvers trouwens |
|
nietmeer
|
dat horen we wel over 14 dagen ik stem pas als ik ze allemaal goed heb gelezen en geselecteerd heb, daar kies ik de 3 mooisten, besten, leuksten, grappigsten uit |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@ChanoukQuote: huh bij mij klopt er iets niet ik heb vier keer mogen stemmen en jullie?? Ik gok, maar ik denk dat alleen de eerste drie stemmen tellen, anders aan een mod of Admin een vraag mailen |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik stem niet, heb vanavond onverwacht bezoek gekregen van ene meneer Klaas. Ga het morgen wel even allemaal doornemen en zal als editor mijn kritische blik op al deze mooie poezie werpen. Ik ben geen jurylid, slechts een deelnemer. Pepernootje? |
|
my-angel Oudgediende
@Posi, er zijn er voor mij een paar die direct afvallen.. Ze toen weinig inzet enzo De rij die overbleef goed gelezen en daaruit gekozen |
|
nietmeer
|
@MA die van voor mij kon je ook gelijk weggooien , vond hem een beetje kort en afgeraffeld , maar volgend jaar beter @RonHee gelukkig kun je t/m 19 december stemmen |
|
my-angel Oudgediende
Posi, vond hem ook niet echt leuk Maar goed, zie het vanzelf |
|