andere advertentie methode |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
WMR is sinds vandaag overgestapt op een andere advertentie methode van Google. Het gaat om Google AdManager een nieuw product dat meer opties heeft dan Adsense alleen. (het kan zijn dat hierdoor geen advertenties zichtbaar zijn maar dat zal niet zo'n probleem zijn ) |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Wat is het verschil met AdSense? |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
kan je hier beter de hete advertenties mee uit filteren? |
|
Voogeltje Administrator
Ik kan er in ieder geval voor zorgen dat ze sneller van de site af zijn. |
|
kippies66 Erelid
WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
Quote Voogeltje: Ik kan er in ieder geval voor zorgen dat ze sneller van de site af zijn. ja, dan gaan ze naar de counurrerende site RMW.nl |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Beter als ze een beetje weggaan |
|
Voogeltje Administrator
@M-Cyclone: het aantal banners is al zo minimaal mogelijk. We moeten het ergens van betalen. |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Dan is het goed Voogeltje |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
dus als je erop klikt krijgen jullie een bepaald bedrag of hoe werkt dat? |
|
Voogeltje Administrator
Sommige banners betalen inderdaad per klik, andere per keer dat ze getoond worden. |
|
lucb1e Erelid
Je kan dan ook een iframe maken met daarin een het reclameblok wat per view gaat en dan de meta tag httpequiv=refresh op value=0 zetten. Dan vernieuwt ie zosnel de pagina in het iframe geladen is, en omdat niet de hele pagina vernieuwd word heeft niemand er last van |
|
Voogeltje Administrator
Klinkt illegaal? |
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Waarom illegaal? |
|
lucb1e Erelid
1: Quote Doctor Insano: Waarom illegaal? 2: als het dat is kunnen ze echt geen duizenden (zoniet tientallen duizenden) klanten controleren. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Voogeltje: (het kan zijn dat hierdoor geen advertenties zichtbaar zijn maar dat zal niet zo'n probleem zijn ) Bij mij nooit geen ads zichtbaar. Handig hoor dat Adblock Plus en Flashblock. |
|
Andreesie Oudgediende
|
adblock moet ik ook nog installeren hier, flashblock trouwens ook |
|
Giovanni Oudgediende
|
Doen het prima in firefox 3 RC2. |
|
Andreesie Oudgediende
|
3 hoef ik nog niet ik hou het eerst bij 2.0.0.13 of 14 |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik wel. Hij start sneller op, is sneller en gebruikt véél minder geheugen. |
|
Andreesie Oudgediende
|
@gio: ooh.. hoeveel geheugen gebruikt 3 dan? op dit moment gebruikt 2 60, normaal 40 Mb |
|
Giovanni Oudgediende
|
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb er nog nooit wat van gemerkt toen ik nog ff 2 gebruikte. |
|
Andreesie Oudgediende
|
moet je op Ctrl Alt Del drukken bij processen, kan je het zien |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Ik heb hier nog noscript draaien die googleadservices.com geblockt heeft staan Moet ik die nog toestaan zodat jullie er iets aan kunnen verdienen of gaat het per klik? Quote Doctor Insano: Waarom illegaal? Google waarschuwt niet, ze scannen meestal ruw alle sites door en cancelen het gebeuren bij het minste akkevietje en laten het je zelf maar uitzoeken Ze hebben zoveel sites, ze gaan er echt niet moeilijk over doen Trouw.nl hadden ze er ook 1x zomaar eruit geflikkerd omdat ze iets deden wat niet mocht, zonder waarschuwing of iets |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Dingen die illegaal zijn, zijn dat NIET pas op het moment dat je betrapt wordt.
Als 'consument' kun je met zoiets misschien nog wegkomen, dat gaat voor een 'bedrijf' een stuk lastiger. (/onmogelijk;)) |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Wees lief voor wmr en zet zodra je wmrsmurft de ads aan Zoveel staan er niet op, in t forum eentje, op de frontpage zie ik er gene en bij een artikel staan er twee, dat valt dus allemaal zwaar mee, en om ze dan met zwaar geschut af te gaan schieten, foei |
|