Stamgasten overzicht |
Whiteley Erelid
WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
yeah i heard, maar dr zal toch een bepaalde grens zijn , die wil ik weten ^_^ |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote Jersan: Quote Giovanni: Jersan je hebt tegenwoordig dag én nachtcafé. ja maar het dagcafé wordt ook 's nachts gebruikt Inderdaad. Misschien kan iemand me eens uitleggen waarom die 2 naast elkaar bestaan? Ik bedoel dus omdat het dagcafé 24 uur open is. |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Leden gingen altijd na 00.00 naar het nachtcaffe..dat is verwatert blijkbaar. |
|
|
ledi Oudgediende
Quote Whiteley: yeah i heard, maar dr zal toch een bepaalde grens zijn , die wil ik weten ^_^ Die weet alleen Voogeltje. Zorg dat je plezier hebt, dat is belangrijker dan titel. Bedankt, Luna. |
|
|
Whiteley Erelid
|
Quote ledi: Quote Whiteley: yeah i heard, maar dr zal toch een bepaalde grens zijn , die wil ik weten ^_^ Die weet alleen Voogeltje. Zorg dat je plezier hebt, dat is belangrijker dan titel. Bedankt, Luna. je zult mij ook niet zo snel echt zien spammen, ik wil alleen graag dingen weten maar de magische stamgast grens blijft blijkbaar verborgen |
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Whiteley, Ik zou denken dat't om het totaal plaatje gaat Van reacties tot Forum via artikeltjes (inzenden) tot Meetings en 'mini-meets en al *bv ook meedoen met 'wedstrijdjes als Sinterklaas gedichten of nu die vakantie-foto grap...gewoon écht álles* Maar dat blijft natuurlijk een gok |
|
|
Whiteley Erelid
|
Ik denk toch niet dat ik stamgast ga worden, ben ik veel te inactief voor |
|
|
nietmeer
|
hier had ik over gedroomd, vannacht of de nacht ervoor ik was geen stamgast meer |
|
|
ledi Oudgediende
Goh Jersan, wat een nachtmerrie moet dat geweest zijn. Je werd natuurlijk badend in het zweet wakker. |
|
|
nietmeer
|
Ledi je wilt het niet weten vreselijk was het... ik had zelfs helemaal geen status meer en de rest gewoon wel... |
|
|
ledi Oudgediende
Wat verschrikkelijk!!!!!! Bij "NuOnline" was je dus 1 van die vele anderen. Wat een afschuwelijk lot. |
|
|
nietmeer
|
|
|
|
ledi Oudgediende
Maar Jersan, het is de harde werkelijkheid. Log maar eens uit aan de linkerkant en in 1 klap ben je naamloos geworden. |
|
|
nietmeer
|
Het verbaasd me dat ik nu opeens stamgast ben, want ik ben niet vaker online dan anders |
|
|
ledi Oudgediende
Banaal:je bent al stamgast sinds eind april, dus niet "opeens". |
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik vind het nieuwe overzicht wel leuk |
|