hr
jaargang -23 - laatste artikel 27-4 18:00 - 74459 artikelen - nu online 45 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2]

Rouvoet strikes again

26-11-08 21:01:05 - Quote! - @pfft
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Het kan inderdaad nuttig zijn voor wetenschappelijk onderzoek. Maar dan wil ik wel geld zien. Maar buiten dat mag het helemaal niet gebruikt worden voor dat soort onderzoeken. Dat is prive, dat is niet voor wetenschappelijk onderzoek.

Dat registreren van hoe het schaamhaar eruit ziet dat lijkt me wel onnozel. Daar doe je op de een of andere manier wat aan en dan is het klaar. Maar registreren doe je niet, want je sleept dat weer de rest van je leven mee in je dossier.

Penislengte is eigenlijk hetzelfde verhaal. Dat hoeft sowieso niet precies. Als je het al wil noteren dan hoeft dat alleen maar met: Ik ben niet tevreden met mijn geslachtsdeel. Meer hoeven ze niet te weten. Ik bedoel, als je penis 8 cm is en jij daar tevreden mee bent is het goed. Als je een penis hebt van 16 centimeter en je bent daar ook tevreden mee dan is het ook goed. En als je penis 18 centimeter is en je bent daar niet tevreden mee, dan zegt dat toch genoeg. In verbend met een psychisch probleem ofzo. Weet ik veel, maar precieze lengte is in ieder geval niet nodig.

Al met al mag rouvoet (ja, inderdaad; zonder hoofdletter) zijn vragenlijst in z'n g*t steken. Ga echt eens serieuzere vragen bedenken ofzo. Als ik hem tegen kom, ga ik zn zaakje wel even meten (6). Kunnen we lachen.


26-11-08 23:22:06 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
rouvoet de deur oet :P

lol ik vind te ver gaan om schaamhaar database aan te leggen... als ze dan toch bezig zijn laat ze ook gelijk kijken of botstructuur wat kan vertellen over criminaliteit.... ow wacht, het is bewezen dat botstructuur er niet toe doet...

als ik ergens een grens moet trekken ligt bij schaamhaar voor mij een grens :) stelletje .....helemaal van de potger*kte !@#$%^&&*() :P

28-11-08 11:37:19 - Quote! - @Judywesl
Judywesl
Erelid


WMRindex: 643
OTindex: 5.968
ik vind het zo'n belachelijk idee 8-) alsof iemand er iets mee te maken heeft... :nee
en dan zeker niet Rouvoet enzo 8O

ik begin me toch echt af te vragen of ze niks beters te doen hebben daar dan dit soort dingen bedenken 8-)

28-11-08 13:24:28 - Quote! - @Jannick
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
Wat moeten al die instanties weten hoe mijn schaamhaar eruit ziet, en wat ik ermee doe?! 8O Dat vind ik gewoon best ziek, we hebben internet, en ik weet zelf ook wel wanneer er iets niet klopt aan mijn zaakje.. Mogen we zelf ook nog keuze's maken? Voor hetzelfde geld maak ik er een hanenkam van, gaan ze me dan bellen waarom ik dat doe? :| Mij lijkt het echt een gek idee, als je iets te weten wilt komen, ga dan langs middelbare scholen en laat formulieren achter met een unieke code, die ze dan in kunnen vullen, want dit is absurd. Niemand, echt niemand hoeft te weten wat er in mij en mijn lichaam omgaat.

28-11-08 19:06:17 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Big Brother Rouvoet :r

29-11-08 17:42:46 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Mevrouw Rouvoet loopt toevallig haar slaapkamer binnen en ziet haar man André met zijn broek en onderbroek op de enkels voor haar passpiegel staan.„Wat doet mijn ministertje nou?”, vraagt ze een beetje meewarig. „Ik probeer die gereformeerde coupe uit mijn schaamhaar te kammen”, bekent de betrapte bewindsman.

_O_

29-11-08 17:55:24 - Quote! - @WMR-kok
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
8) Dan heb ik nog iets anders te meten voor Rouvoet.
Namelijk de lengte van mijn schoen die in Andre's Rouvoet kont vast komt te zitten.(6)

11-12-08 21:34:39 - Quote! - @ToMxlr
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
dit plan is niet gelanceerd om daadwerkelijk uitgevoerd te worden, is alleen om de aandacht af te lijden van het succes van Bos met de crisis. het CDA deed precies hetzelfde met het verbod op coffeeshops dat er opeens moest komen, beetje a la Geert de politiek bedrijven, had ik niet van ze verwacht, zo'n laag niveau:nee

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven