hr
jaargang -23 - laatste artikel 27-4 18:00 - 74459 artikelen - nu online 59 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 5 6 [7]

Pedo-partij

24-10-06 14:57:54 - Quote! - @Sjaak
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.251
OTindex: 53.471
Laten we het hierbij laten, want het dreigt uit de hand te lopen. Verdere voortgang van dit "gesprek" zal worden verwijderd.

24-10-06 15:07:19 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
wie heeft behoefte om

1. het vorig onderwerp te continueren?

2. een geheel nieuwe start te geven aan vorig onderwerp?

3. ergens anders dit uit te werken?

4. in te stemmen deze zaak ad acta te plaatsen (terzijde)?

5. een ander voorstel?

25-10-06 15:23:06 - Quote! - @Stryfe
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Heraux,
ik wil heel graag over het onderwerp praten, maar dan wel letterlijk praten. Dit is een te heftig onderwerp om met geschreven woorden over te discussieren, waar klemtonen niet goed te lezen zijn en tonatie wegvalt.

Dus tot er hier een mogelijkheid komt voor een gesproken Blog *WINK* laat ik het hierbij zoals ik al in mijn laatste post had gezegd en zoals Sjaak ook al voorsteld.

12-05-08 19:53:03 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
goedzo richt maar op.
dan moet je al je leden registreren en een archief aanmaken en iedereen die op je stemt is te achterhalen.

word het eens tijd om nederland te verschonen en dit soort onmens te verwijderen uit onze maatschapij.[sorry mods als ik dit niet mag zeggen maar even redelijk heb ik gelijk of niet?]

14-05-08 01:27:35 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
onmens is die
die de ander
ont-wenst

ja, praten we erover
niet voor niet tegen
ben geen predikant
ik zoek alleen het
antwoord op het
waarom

14-05-08 01:34:43 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Ik geef zo'n party weinig kans van slagen.
of de stemmers zijn pedo
of ouders met kinderen, maar die zullen dat toch niet goed vinden dus gaan daar zeker niet op stemmen;
en de laatste groep waar ze zich dan op richten zijn de kinderen. Maar die mogen volgens wet niet stemmen en gaan het zeker niet goedvinden. (alle uitzonderingen daar gelaten)
Bij deze is verdere discussie overbodig.
Topic is Closed! (I hope so)

14-05-08 03:01:41 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Taz: ola, configurant :D

Stryfe wilde een life-boompje..
dus.. niets getikt of getokt

14-05-08 10:39:28 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Voor zover ik weet is pedofilie verboden. Kunnen de personen die zo'n partij oprichten niet opgepakt worden, en een "sex offender" status krijgen?

* off topic *
Om een goede discussie te blijven voeren, val nooit iemand "persoonlijk" aan, zeg alleen wat je van een bepaald punt vindt...(A)

14-05-08 11:17:09 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ik vind de term een
belediging voor kinderen

pedofiel zou zo iets betekenen
als liefde voor kinderen

maar men bedoeld iets anders
en daar ligt een basaal vreemd
smaakje

14-05-08 12:19:38 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
De term is misschien verkeerd, maar wat ze met kinderen doen vind ik een veel grovere belediging, waar een passende straf op moet staan, bijvoorbeeld castratie...

22-05-10 14:20:51 - Quote! - @Espirey
Espirey
Senior lid

WMRindex: 79
OTindex: 140
Wnplts: lekkerkerk
pedofilie is niets slechts.. je kan liefde niet sturen, dus liefde met mensen van andere generaties lijkt mij niet slecht..

waar jullie het steeds over hebben is pedoseksualiteit dat is alleen de liefde voor de seks met kleine kinderen.. die gasten gaan wel te ver aangezien de geestelijke ontwikkeling van kinderen dan nog in gang is en daardoor te kwetsbaar zijn voor dat soort handelingen..

22-05-10 17:45:10 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Espirey: sorry hoor. Misschien zeggen we het verkeerd, maar dat is dan niet onze schuld. Pedoseksualiteit ontstaat uit pedofilie.

Iedereen houdt van kinderen (althans bijna allemaal) maar daarom zijn we nog geen pedofielen.
Er is dus dus duidelijk iets fout als iemand pedofiel is. Punt uit.

Laten pedofielen zich maar druk maken over het verschil tussen beide woorden, dat hoeven wij niet te doen.

22-05-10 18:22:01 - Quote! - @Espirey
Espirey
Senior lid

WMRindex: 79
OTindex: 140
Wnplts: lekkerkerk
@ledi: ik ben het mee eens dat handelen naar de gevoelens fout is en erg..
maar liefde kun je niet dwingen, het is een afwijking in de hersenen net als asperger, autisme, tourettes..
het kan niet worden verholpen.
veel mensen zijn pedifilisch ingesteld maar handelen er niet naar, dat een aantal dat wel doen betekent niet dat iedereen zo is.

ik vindt dat andersdenkende mensen (met een afwijking dus) acceptatie verdienen, ze zijn nog steeds menselijk

22-05-10 18:30:43 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Espirey: kun jij je anders gedragen dan je karakter of afwijking?
Een pedofiel kan dat ook niet. Ik ben dan ook van overtuigd dat 99 procent van hen vroeger of later in de fout gaat. OF ze zijn geen echte pedofielen.

24-05-10 14:04:34 - Quote! - @Espirey
Espirey
Senior lid

WMRindex: 79
OTindex: 140
Wnplts: lekkerkerk
@ledi: dus elke pedofiel heeft dezelfde gedachten?

je vergeet volgens mij dat in vele afwijkingen stadia zijn, licht tot zwaar en alles ertussen.

een aantal marrokkanen in nederland doen vervelend, sommige erg sommige niet, dat kan je ook zien als stadia
die niet vervelend doen, hebben er geen last van
die een beetje brutaal doen, maar nix slopen is licht
en terrorristen zijn zwaar

(p.s. het feit dat ik marrokkanen als voorbeeld is compleet random, ben niet racistisch, tis een feit dat sommige stom zijn, maar dat zijn mensen van elk land..)
(sorry als je je beledigt voelt, niet de bedoeling)

24-05-10 17:44:44 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Espirey: Ik kan inderdaad niet anders zien dan dat pedofielen geen maat kunnen houden.
Anders krijg je toch niet het stempel pedofiel op?
Er zijn genoeg mannen die wel eens een erectie krijgen bij het zien van een naakt kindje, maar dat maakt ze nog geen pedofiel. Dat kunnen ze namelijk net zo goed krijgen bij het zien van een beeldschone vrouw.
M.a.w. wanneer krijgt iemand het stempel pedofiel op,?????
Dat laatste mag jij beantwoorden.

24-05-10 17:55:32 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
OK, Wikipedia zegt het volgende:
De term wordt op twee manieren heel vaak foutief gebruikt. Ten eerste slaat de term 'pedofilie' alleen op het verlangen naar seksueel contact met kinderen, niet op het daadwerkelijk hebben van seks met kinderen
Maar toch blijf ik bij wat ik hierboven schreef, omdat een man iets moet hebben gedaan (tegen de normale regels in) om hem het stempel pedofiel op te leggen.

24-05-10 17:58:21 - Quote! - @DreamerTje
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
Offtopic:
Zo, dit noem ik nou echt het "ophalen van enorme oude topics" Vet irritant :/

24-05-10 18:00:39 - Quote! - @pfft
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@DreamerTje: Je hebt het wel over 2 dagen eigenlijk. Sjaak moet aan het werk. Zie bovenste post op deze pagina:P

24-05-10 18:01:37 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ach ja ,daar zijn de topics voor :P
Om op te reageren :D

Ik vond het jaren geleden niks en nu nog steeds niet ^^

24-05-10 18:01:48 - Quote! - @DreamerTje
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
Ja, ik heb ook teruggekeken naar de oudste post voor 2010 en die's van 2008. Alleen gisteren was ik dit niet tegengekomen ;)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 [7]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven