Vergeet niet om te gaan stemmen |
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
We hebben al niet zoveel te vertellen, in dit land. Dus laten we in ieder geval gaan stemmen. Als je niet weet op welke partij, kies dan SP die doen er nog wat mee. |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Of Blanco, die doen er niks mee. |
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
Ik zou wel willen stemmen, maar ik kan niet eens stemmen vanuit hier voor provinciale staten..en volgens mij als het al kon, ben ik te laat, want ik kwam er te laat achter wanneer het was en zoiets moet je altijd van tevoren aanvragen. ik heb nu mn pa de machtiging over mijn stem gegeven, mag hij mee doen wat hij wil |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Ik mag nog niet |
|
Kapiteiniglo Senior lid WMRindex: 297 OTindex: 449 Wnplts: Almere S |
ik ook niet... |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Ik wel maar heb nog niet echt de plannen van de partijen gelezen . Dus als ik daar vandaag niet meer aan toe kom ga ik wel blanco stemmen. |
|
|
Quote Banaantje: Ik wel maar heb nog niet echt de plannen van de partijen gelezen . Dus als ik daar vandaag niet meer aan toe kom ga ik wel blanco stemmen. Nogmaals, de Blanco stem wordt ongeldig verklaard. Als je niet gaat stemmen wordt je stem verdeeld over de "rest". Er wordt ook niet vrijgegeven hoeveel mensen er Blanco gestemd hebben. Extra zwak dus. In België en Frankrijk is dit wel zo. En dat is voor mij de reden dat ik Blanco stem. Anders zou ik groenlinks stemmen. Die gaan iig nog een beetje voor de natuur.. Domme hypocriete gebeurtenissen.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Stemmen ? Waarom - voor wie?
Ze willen je stem maar niet het geluid en de inhoud.. zeg maar "stemmen voor doven en slechthorenden.."
als het vals klinkt kun je altijd nog gebarentaal leren..
|
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Ik mag ook nog niet stemmen... |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
ik ben lid van de SP en ga zeker stemmen vandaag. niet stemmen is niet zeuren over politiek. |
|
|
Quote deekayblue: ik ben lid van de SP en ga zeker stemmen vandaag. niet stemmen is niet zeuren over politiek. Niet stemmen is inderdaad niet zeuren over de politiek. @heraux: Inderdaad een leuke vergelijking. Op wie ga je stemmen? |
|
Lab Rat Senior lid
WMRindex: 573 OTindex: 521
|
@deekayblue ik ben het helemaal met je eens Quote: niet stemmen is niet zeuren over politiek. Ik heb altijd gestemd, maar ik heb er de laatste tijd er weinig vertrouwen in. Ze maken mij allemaal te (domme) fouten. Ik weet niet zeker wat ik ga doen. |
|
nietmeer
|
Het is een maand te vroeg ander had ik ook kunnen stemmen... denk SP of PvdA oid... |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
mag ook nog niet met mijn jonge ziel |
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
Mijn pa wist mij net te vertellen dat hij met mijn gemachtigde stem op de SP heeft gestemd, maar ik heb totaal geen idee waar alle partijen enzo nu voor stonden, geen tijd voor gehad en wist zo ook niet waar ik dit allemaal kon checken vanuit het buitenland |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Tim-kun Jij heb een geweldige vader, als je wat over de SP wil weten, kijk je even op sp.nl. ;) |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik heb ontstemd |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Poliblablatiek. |
|
|
Blanco it is.. |
|
|
Quote Tovenaar: Blanco it is.. Het is ook nog de makelijkste stem. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik wist wel dat ik iets was vergeten |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Quote Luna: Ik wist wel dat ik iets was vergeten je hebt nog een klein uurtje |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Die heb ik al nodig om mijn stempas te gaan zoeken |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Tovenaar: Blanco it is.. dus jou stem gaat naar de grootste partij, zonde... |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Quote sjatter: Als je niet weet op welke partij, kies dan SP die doen er nog wat mee. Je bedoelt dat ze ermee in de oppositie gaan zitten? |
|