SOPN |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@AbUnoDisceOmnes feitenkennis Ik heb je in deze elf pagina's die aan jou besteed zijn nog niet 1 keer een feit gezien. Kom eens met wat beters. |
|
nietmeer
|
en toen was ie weg... |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.311
|
AbUnoDisceOmnes: |
|
nietmeer
|
En nu maar zien onder welke naam het terugkomt.
Zulke nolifes zijn hardnekkig.
Kpuc is one of them |
|
Yue Erelid
WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
had ik net nieuwe popcorn |
|
nietmeer
|
Ahh wat een rust opeens |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
hahahhaha, ik zei toch dat wij de laatste waren die zouden lachen ik denk trouwens dat sjaak is ingehuurd door de Men In Black, om er voor te zorgen dat wij niets te weten komen over aliens |
|
|
Nog nooit zo blij geweest met een reactie van maar 1 emoticon. Dank je Sjaak! @Loek hij is weg, je kunt je charade nu laten vallen |
|
nietmeer
|
En dan nu: Alles weghalen behalve de eerste pagina? Kan dat? Scheelt een hoop onnodige zooi. Topic is weer terug bij af, en er is plaats voor een gewone discussie. Iedereen raakt de OT waarschijnlijk kwijt die hij/zij met deze strijd heeft verzameld . AUB niet het hele topic verwijderen |
|
nietmeer
|
Laten we het gaan hebben over vrijheid van meningsuiting van SOPN-mensen. |
|
|
Vailan ik vind het eigenlijk wel leuk om dit topic in zijn glorie te laten. Gewoon behouden, om te laten zien wat je vooral niet moet doen als je hier nieuw bent op WMR Antior ik ben fel hard tegen, zijn gemene mensen joah He, rust En mede dankzij dit topic zit ik nu met m'n OT boven de zesduizend |
|
nietmeer
|
Davh11: Ben benieuwt hoe lang die rust duurt, strkas komt hij gewoon weer terug denk ik.. |
|
nietmeer
|
Davh11: Ja, dat is waar. Napraten over dit hele gebeuren mag/moet maar even in het café, onder 't genot van koffie/thee/bier/sambuca . Als jullie 't niet erg vinden... Dit is nog altijd een politiek topic |
|
nietmeer
|
Davh11: 5.999 na 5xF5 |
|
|
Vailan vind ik een goed plan. We verkassen naar het café!
|
|
Loek Oudgediende
|
nou dat was lachen see u in voogelvlucht |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik was van plan om het allemaal te lezen, maar ik zit zo te lachen dat ik niks zie door mijn tranen. Alsjeblieft niets verwijderen, want dan kunnen onze kleinkinderen tzt er ook nog van genieten. |
|
|
@ledi blij dat je het leuk vindt, heeft het tenminste nog een doel gehad die discussie |
|
nietmeer
|
Dit was meesterlijk cynisch. |
|
nietmeer
|
Was weer eens een ouwerwets gezellig wmr-middagje van de hoogste rangorde @ledi ... jong & oud / links & rechts gebroederlijk en gezusterlijk samen "babbelen" met een wel hele bizarre persoonlijkheid ... |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
pearlypuck: en het kost ons geen cent. Waar vind je dat nog? |
|
Loek Oudgediende
|
@ledi: sterker nog, ik zit op werk en krijg betaald |
|
|
pearlypuck: wat kunnen we toch goed met elkaar weg als er een dorpsgek is om over te discussiëren |
|
nietmeer
|
Davh11: brrrr.... ik word er eng van, zo klef en close als we dan worden |
|
nietmeer
|
ik heb het gelezen allemaal. HULDE. Ik was halverwege weg, maar jullie hebben het GEWELDIG voortgezet. Nice En hij heeft een ban :3 |
|