Al Zarqawi dood |
Anacho Erelid
WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Quote: De dood van Al Zarqawi maakt geen eind aan het geweld dat Irak al jaren teistert. Dat verklaarde de Amerikaanse ambassadeur Zalmay Khalilzad in Irak donderdag tijdens een persconferentie. Nee dat zal wel niet, daar zorgen de Amerikanen zelf wel voor. |
|
|
nietmeer
|
En al zou het daar eindigen dan zoeken de verenigde eikels wel weer een ander olierijk land op om te gaan donderjagen. |
|
|
Anacho Erelid
WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Ja,ja,want de meeste Amerikaanse politici hebben aandelen in de olie en wapenhandel,'t is gewoon eigenbelang, stelletje schoften:evil: |
|
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Ik denk zelfs dat het geweld gaat toenemen, want gegarandeerd gaat Al Qaeda wraak nemen. Niet misschien gelijk vandaag of morgen, maar dit krijgt een vervolg. |
|
|
Lonely Wolf Senior lid WMRindex: 234 OTindex: 75 Wnplts: Rotterdam
|
Helemaal mee eens. Neem daar ook bij dat Iran nog steeds niet echt in de pas loopt volgens de maatstaven dus een buurlandje waar je wat extra legers in kan gooien onder het mom van beveiliging is natuurlijk altijd wel handig. |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Dat is allemaal wel zo, maar dat neemt niet weg dat de beste man nogal wat doden op zijn geweten heeft en niet van plan was om te stoppen. Het lijkt me dan ook niet echt een verlies voor de samenleving. |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
maar een vooruitgang is t ook nauwelijks |
|
|
Quote de Mexicaan: Dat is allemaal wel zo, maar dat neemt niet weg dat de beste man nogal wat doden op zijn geweten heeft en niet van plan was om te stoppen. Het lijkt me dan ook niet echt een verlies voor de samenleving. Nee, een verlies is het zeker niet. Maar dan zijn er wel meer voorbeelden. Bij dit soort figuren zijn er vaak meerdere opvolgers die maar wat graag staan te trappelen, en in feite blij zijn dat hun "opperhoofd" dood is. |
|
|
Laurens
|
Als Irak nou de grootste exporteerder was van asperges... Hadden de USA er nooit gezeten..... |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Quote SlomNoel: Bij dit soort figuren zijn er vaak meerdere opvolgers die maar wat graag staan te trappelen, en in feite blij zijn dat hun "opperhoofd" dood is. Vooruitdenken -> opvolgers ook alvast oppakken/doden. Dat zullen nu ook al wel geen lieverdjes zijn. Of ga ik nu te ver? |
|
|
nietmeer
|
Wie nu eeuwige roem en dank van de mensheid wil hebben kan zijn/haar slag slaan. MrGW Bush is in Irak, is er iemand met een paar bommetjes aan de broekband? |
|
|
Quote de Mexicaan: Vooruitdenken -> opvolgers ook alvast oppakken/doden. Dat zullen nu ook al wel geen lieverdjes zijn. Of ga ik nu te ver? Ik ben het met je idee eens, maar het werkt zo helaas niet: Ze zullen eerst iets strafbaars gedaan moeten hebben, en bovendien staan er vast alweer ergens 20 nieuwe te trappelen |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Het zal wel nooit helemaal op te lossen zijn, helaas. |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Volges mij zal het geweld toch nie stoppen. Als al zarqawi dr niet meer is,, komt er wel een Al Salami ofzo |
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Kijk eens naar de documentaire op maandagavond bij de VPRO Tegenlicht |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
De noodzaak van het kwaad..
De basis voor elke religieuze samenleving - ook de amerikaanse |
|
|
nietmeer
|
ff kort samengevat: ik snap niet wat bush nog steeds in Irak te zoeken heeft, Saddam is dood, zijn regiem is bijna helemaal onthoofd en alle olie heeft hij(wat niet verbrand is tenminste) en hij is aan het verliezen. En ik snap niet dat Amerikanen zich aansluiten bij hem om zich af te laten slachten in Irak, dat is gewoon zelfmoord en bush geniet daarvan, de olie komt gewoon 'binnenvloeien' |
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Als de Amerikanen Irak verlaten dan maken die Iraki's elkaar wel af. De Soeniten, de Sjieten, de koerden en weet ik veel hoeveel anderen nog. |
|
|
allebe2007 Senior lid WMRindex: 105 OTindex: 91 Wnplts: amsterdam S |
als je bush doodmaakt het je erook niet aan. |
|
|