Mooi initiatief Alev !!! Het is toch eigenlijk van de zotte dat dit nodig is in een zogenaamd ontwikkeld land. Vroeger was het leuk als je op de steiger stond en een vrouw een compliment maakte door haar na te fluiten, met respect zeg maar. Dát mag dus niet meer. maar een meid voor hoer of slet uitmaken terwijl je haar niet eens kent?? Dat gaat me ff te ver, vaak zijn die jochies nog nat achter de oren, kunnen niet eens een ei bakken en roepen hun broers erbij als ze ruzie hebben. Ik heb ook een hekel aan sommige leeftijdsgenoten die denken dat als ze een vrouw een paar keer hebben uitgenomen het normaal is dat ze dan maar naar bed moeten gaan met ze. Dom macho gedrag is het. Ik heb een paar hele leuke vriendinnen om me heen waar ik lekker mee kan lachen, dollen, uitgaan eten drinken etc. Wederzijds respect en dat ga ik niet verprutsen door te denken dat omdat ik een etentje betaal mag denken dat ze een wederdienst moet gaan leveren om het netjes te zeggen. Dat is jaren 50 van de vorige EEUW !! Dat weten ze ook van me dat ik er zo over denk, en daarom houden ze ook zo van me Post Salutem : Ik heb getekend !! Laatste edit 23-08-2015 17:53 |