Stemming |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Klein vraagje: Op welke politieke partij stemmen jullie en waarom? |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Misschien heel erg maar ik heb nog nooit gestemd |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Haha, ik ook niet hoor (Ik zou wel willen, maar ik ben nog te jong ) |
|
|
nietmeer
|
Usjj, na de laatste rellen in de nederlandse politiek?? Uhmm...Geen CDA,VVD,PVDA, wat blijft er dan over...Emigratie? |
|
|
White Noise only Senior lid WMRindex: 118 OTindex: 15 Wnplts: Johannesbu S |
Emigratie is ook niet perfect neem dat maar van mij aan, of ja maar niet naar een derdewereldland dan is Nederland ineens het beste land ter wereld. vandaar dat ze allemaal naar Nederland trekken. mare ik stem SP. stem ik dan voor of tegen?? |
|
|
nietmeer
|
Usjj, das een moeilijke Mmore, in Europa hebben we niet zo lang geleden nog zo'n moeilijk vraagstuk gehad. Is de opdeling van Joegoslavie wel zo goed geweest. Aan de andere kant is het probleem van eeuwige strijd "beslissend" opgelost aldaar. De meesten zijn idd vanwege erbarmelijke omstandigheden gevlucht. Hirsi zal het ook beslist niet gemakkelijk hebben gehad. Sommigen komen echt letterlijk op een lekke bananenboot op het Europees continent aan maar meestal komt men middels het vliegtuig. Dat zijn ook meestal de meest schrijnende gevallen, gevlucht voor de keuze om of gedood te worden of mee te doen met het moorden. What's your choice? |
|
|
Anacho Erelid
WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Tja, wat moet je stemmen tegenwoordig, voor mij iig "links" al houd ik niet van die term, maar weet even geen betere. Van huis uit eigenlijk altijd PvdA gestemd, maar ik weet het niet meer. De SP vind ik te, natuurlijk ze hebben het beste met de "gewone man" voor, maar is het werkbaar, van Groen Links vind ik dat ze niet echt een vuist kunnen maken. D66 ligt me niet, teveel draaikonten.Ik moet het komende jaar eens goed nadenken, en wie weet komt er een keer een goed alternatief uit (naar) de (stem)bus.Maar eigenlijk moet je over politiek, en ook religie, niet discussieren, daar komt vaak de grootste narigheid van. |
|
|
nielsano oud Forum Moderator WMRindex: 242 OTindex: 102 Wnplts: almere S |
ik mag nog niet stemmen, maar mijn ouders doen vvd |
|
|
Fonneke Junior lid WMRindex: 15 OTindex: 1 Wnplts: Eindhoven
|
Ik stem tot nu toe GroenLinks maar ben het momenteel niet eens met de liberale politiek die ze voeren. Ik wil graag PVDA gaan stemmen ware het niet dat ik Wouter Bos liever geen MP zie worden, (over draaikonten gesproken) SP is inderdaad te, al worden ze steeds serieuzer. D'66 vind ik maar mwahmwah nounou zozo dus denk dat ik inderdaad ook nog eens goed over na moet gaan denken... maar waarom niet discussieren over politiek? Politiek is toch een grote discussie? |
|
|
Lonely Wolf Senior lid WMRindex: 234 OTindex: 75 Wnplts: Rotterdam
|
Ik heb altijd D66 gestemd. Maar dat was toen ze nog daadwerkelijk voor hun zaak stonden. Nu is het SP geworden. @Anacho ik denk dat het inderdaad werkbaar is, zodra er voldoende controle op is. Het probleem is alleen de omkoperij, maar daar heb ik zo mijn eigen ideeën over. Die zijn alleen wat te radicaal tov van de rest van nederland, laat staan de wereld.;) |
|
|
Sander Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 87 Wnplts: Oldenzaal
|
ik mag nu stemmen maar doek nog nie, heb me niet echt in verdiept nog =x ops: |
|
|
|
ohja, ik ben omkoopbaar, dus begin maar met bieden |
|
|
Luna Moderator
Kan je omgekocht worden om te stemmen op de pedo partij |
|
|
|
dat is een uitzondering die ik voor geen goud zal stemmen =\ |
|
|
Luna Moderator
Wat zou je doen voor een miljoen |
|
|
nietmeer
|
Kom maar op met die poen, maar geloof nou niet dat ik mijn stem zal doen. |
|
|
|
stemmen voor jou, op alles behalve die pedo partij |
|
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Quote Lonely Wolf: Ik heb altijd D66 gestemd. Ooh, was jij dat die op D66 stemde ? |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
als ik zou mogen stemmen, stem ik op VVD |
|
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
Quote SlomNoel: Quote Lonely Wolf: Ik heb altijd D66 gestemd. Ooh, was jij dat die op D66 stemde ? lol Quote Williebillie: als ik zou mogen stemmen, stem ik op VVD ik ook denk ik maar heb me er nog niet echt in verdiept ofzo |
|
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Nog 6 jaar |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Politici zijn net verzekeraars, het zijn allemaal oplichters. Laatste keer CDA gestemd. Provinciale staten heb ik niet gestemd. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik raak bij elke stem ronde ontstempt - ik stem op een Partij die niet mag regeren.. Ofwel.. een partij wordt uitgesloten..
Het volk wordt uitgesloten uitgestoten..
alles voorspeld.. als de democratie onder druk komt te staan.. wordt met anti-democratische middelen voor de continuïteit gezorgt.
|
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote heraux: Ik raak bij elke stem ronde ontstempt - ik stem op een Partij die niet mag regeren.. Ofwel.. een partij wordt uitgesloten..
Het volk wordt uitgesloten uitgestoten..
alles voorspeld.. als de democratie onder druk komt te staan.. wordt met anti-democratische middelen voor de continuïteit gezorgt.
Klopt. Zelfde als met de Blanco stem.. Hij wordt niet geaccepteerd. |
|
|