Afschieten? |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Het is al eerder onder de aandacht geweest: De 4800 zwijnen die op de Veluwe lopen. Het kabinet heeft besloten dat de drukjacht niet word toegestaan. Jagers zitten nu op een hoogstand met geweer en verrekijker te wachten op langs komende zwijnen. Ze hebben tot nu toe maar een paar zwijnen geschoten. dat is nou niet echt een impact van jewelste op de zwijnenstand.
er is plaats voor 800 zwijnen. vergelijk dit met het aantal zwijnen van nu:
4800 zwijnen 800 maximaal plaats voor zwijnen
verschillende milieu organisaties zeggen dat ze moeten creperen van de honger als dat zo moet. als het tot hier is gekomen komt er een volgende discussie:
moeten ze worden bij gevoerd? het is ook geen fijn gezicht om als je gaat wandelen in het bos je overal dode zwijnen, al dan niet aangevreten of deels weggerot, overal op het pad ziet liggen.
dus wat is een betere oplossing: afschieten of creperen? |
|
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Afschieten, helaas |
|
|
|
helaas? waarom?? |
|
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
@Davidomdat het levende wezens zijn?;) |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Afschieten denk ik, en zoals een welbekend dierenvriend én voorzitter van het WNF ooit zei: "Om de soort in stand te houden"
Het is hard, maar het moet... stel dan ook de vraag: hoeveel mensen kunnen maximaal op aarde leven? |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Afschieten Geld verdienen Economie bedrijven
Initiatie Oorzaak Noodzaak Wansmaak Acceptatie-ignorantie Embedding Tabboe
|
|
|
nietmeer
|
Eindelijk een begripvol mens, de mensch is met teveel, ik bied me aan om als eerste t voortouw te nemen, wie durft er nog meer? |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Afschieten. Waarom? Omdat de natuurlijke vijand van de zwijn daar niet meer leeft, dankzij ons natuurlijk. Quote: Het is hard, maar het moet... stel dan ook de vraag: hoeveel mensen kunnen maximaal op aarde leven? QFE Als we zo blijven doorgaan moeten we echt gaan opschieten met het verkennen van alternatieve planeten. |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ach, in Iraq zijn ze al een tijdje bezig... AIDS helpt trouwens ook... Malaria iemand? |
|
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Quote stormzoeker: Afschieten, helaas Omdat je het over levende wezens hebt. |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Afschieten. Kunnen ze het vlees aan bv Ethiopië of Bangladesh geven. Of kan dat niet? |
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Helaas houden de meeste jagers zelf het vlees, of ze verkopen het aan de poelier. Maar het beste is de natuurlijke vijand van de everzwijn inschakelen, en dan bedoel ik niet de mens. Wolven dus. Ps. O ja, verboden om op wolven te jagen |
|
|
nietmeer
|
|
|
|
|
Quote Peter Willemse: Helaas houden de meeste jagers zelf het vlees, of ze verkopen het aan de poelier. Maar het beste is de natuurlijke vijand van de everzwijn inschakelen, en dan bedoel ik niet de mens. Wolven dus. Ps. O ja, verboden om op wolven te jagen lekker, dan ga je wandelen en word je belaagd door wolven |
|
|
nietmeer
|
Ach ja, zo wordt het overschot aan mensen ook opgelost |
|
|
|
|
|
|