Het koningshuis weg |
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Bea is veel te duur voor nederland. BTW, 't koningshuis begint ook wel 'n beetje ouderwets te worden... Gwoon weg ermee... doet gwoon net zoals in Civilization 4: Democratie met slavernij |
|
|
Bonbonnetje Lid WMRindex: 45 OTindex: 22 Wnplts: Tweede Exl
|
ik ben zeker wel voor het koningshuis en sluit me dan ook volledig aan bij al het voorgaande dat gezegd is over het behouden van het koningshuis ik ben wel benieuwd naar Willem-Alexander als onze koning. Dat geeft toch ook veel meer vetrouwen en straalt veel meer uit dat bijvoorbeeld een Bush... |
|
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Quote Bonbonnetje: ik ben wel benieuwd naar Willem-Alexander als onze koning. Dat geeft toch ook veel meer vetrouwen en straalt veel meer uit dat bijvoorbeeld een Bush... vetrouwen ? VetROLLEN zul je bedoelen Ik ben helemaal niet pro-Frankrijk, maar wat ze daar toen met hun koningshuis gedaan hebben, lijkt me wel wat, alleen heb je hier het probleem dat die WillemAlexander waarschijnlijk niet met z'n dikke nek in die houder van de guillotine past |
|
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
@SlomNoel, dat het koningshuis weg mag vind ik ok maar op zo'n manier gaat wel wat ver denk ik! en zo vet is WillemAlexander niet, hij ziter in iig meer als mens uit als Beatrix met haar onmenselijk grote hoeden |
|
|
Maar een hoed kun je afzetten, een koning niet |
|
|
mij Erelid
maar die hoed zet ze niet af, en die koning kunnen we wel afzetten als we met het hele volk in opstand komen |
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote mij: maar die hoed zet ze niet af, en die koning kunnen we wel afzetten als we met het hele volk in opstand komen Gaan we organiseren |
|
|
mij Erelid
kay ik doe mee! |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
@SlomNoel, Ik zie liever ons koningshuis dan die ouwehoer Chirac uit Frankrijk. |
|
|
Ben ik ook helemaal met je eens, maar voor mij geldt dat voor alle Fransen. Maar bij een president moet je wel erbij denken, dat die in principe door een meerderheid van de bevolking is gekozen. En dat is bij een monarchie toch echt wel anders. |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Dat is ook waar, maar de vraag is of het wat uitmaakt. Alle politieke beslissingen worden wel degelijk democratisch genomen (door kabinet/volksvertegenwoordiging). Als je dan een koningshuis hebt dat op consistente en waardige wijze ons land vertegenwoordigt is dat denk ik beter dan een of andere opportunistische joker te kiezen, elke 4 jaar heb je dan weer een nieuw 'gezicht' van het land. |
|
|
Bobiebier Senior lid WMRindex: 85 OTindex: 95 Wnplts: Sittard S |
dat zou betekene dat we un soort balkie kijge als hoofd, haha moet der niet aan denke... |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Weet je, van mij mogen ze weg,, de koningin komt toch niet op bezoek bij mij. Wat heb je eraan? |
|
|
Thai Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 22 Wnplts: Nakhon Rat
|
Van mij mogen ze blijven... is wel grappig een koning(in)... Quote Pluppel: Weet je, van mij mogen ze weg,, de koningin komt toch niet op bezoek bij mij. Wat heb je eraan? Pluppel wat is nu jou standpunt blijven of weg voor mij weg beter weg weg en nog eens weg |
|
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Weg met dat hele koningshuis, je hebt er echt totaal helemaal niks aan.. |
|
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
net nu ik het oranje gevoel heb leren kennen, beginnen jullie over het koningshuis :cry: |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
@ thai. Laat ze maar wegvliegen, ze komen toch niet op bezoek. |
|
|
Thai Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 22 Wnplts: Nakhon Rat
|
Ja pluppel ik wil die heelemaal niet op bezoek krijgen, weg weg en nog eens weg :evil: ik heb liever bezoek van mensen begrijp je mij.? |
|
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Koningshuis, krijgt bakken vol met geld van het nederlandse volk, en daarvoor in de plaats krijgt het nederlandse volk elk jaar een televisieuitzending met een lelijke oude koets die door de straten van den haag rijdt zodat er niemand meer door kan. Geef mij maar Balkenende als president, die heeft tenminste uitstraling klik |
|
|