PvdD |
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Het idee van een partij voor de dieren vind ik zelf een beetje té ver gaan. Dat ze eerst eens een partij voor de mensen oprichten.. Zijn dieren zoveel belangrijker dan mensen? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Neu, mensen zijn ook dieren, en het zit in de natuur van dieren andere dieren te vermoorden. Ofzo *is wel ernstig tegen dierenmishandeling etc. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Partij van de Dieren: "Laten we allemaal onze hond knuffelen, dan regeert het land zichzelf wel" - verkiezingsprogramma 2006 Stel je voor dat ze gewonnen hadden hadden we een chimpansee als premier gekregen |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
ik vind het zoiezo nergens op slaan, en dan alles vanuit de dieren halen.. |
|
Pluppel Oudgediende
Mmore, even de evolutietheorie buien bekijk gelaten, er zijn heel wat mensen die ook een vreselijk leven hebben.. |
|
Mmore Administrator
|
PvdD is een typisch "one-issue" partij |
|
Pluppel Oudgediende
@ ikke, die chimpansee hebben we al |
|
Ikke Oudgediende
Quote Mmore: Neu, mensen zijn ook dieren, en het zit in de natuur van dieren andere dieren te vermoorden. Ofzo *is wel ernstig tegen dierenmishandeling etc. De mens is een van de weinige diersoorten die z'n soortgenoten vermoordt: zonder duidelijke eat-or-get-eaten motivatie |
|
Mmore Administrator
|
Quote Pluppel: Mmore, even de evolutietheorie buien bekijk gelaten, er zijn heel wat mensen die ook een vreselijk leven hebben.. Ik ben ook net zoveel tegen mensen mishandeling - hoor |
|
Ikke Oudgediende
Quote Mmore: PvdD is een typisch "one-issue" partij Verwijder die reactie: die stimuleert mijn trauma uit de maatschappijleerles |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Als je erop gestemd hebt ben je pas echt simpel. Dierenwelzijn OK, maar dit is net ff over de top. Als je dit in Brazilië vertelt vallen ze van hun stoel. |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Quote Mmore: PvdD is een typisch "one-issue" partij Das niet helemaal waar zeiden ze zelf, ze zouden ook met andere standpunten komen Maargoed dieren verdienen ook wel wat respect en niet alleen mensen. Moet natuurlijk wel binnen bepaalde grenzen blijven (geen villa voor elk varken in Nederland) |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
|
|
Pluppel Oudgediende
Tjemig.. |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Geweldig, nature first. Dat is ook voor ons belang. De kringloop moeten we weer in evenwicht brengen. |
|
Burn! Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 38 Wnplts: Holland
|
Quote: Dieren worden al sinds jaar en dag gebruikt ter vermaak van mensen. In het circus, op de kermis, tijdens jaarfeesten en andere activiteiten. Dieren die als speelgoed voor de mens dienen worden niet in hun waarde gelaten. De PvdD vindt dat dieren een eigenwaarde hebben en meer zijn dan speelgoed. Dat staat op de PvdD site. Met de PvdD gaan we geen huisdieren nemen omdat we ze leuk vinden maar omdat we ze respecteren. |
|
Ikke Oudgediende
|
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
|
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
grr niet de wuppies(nee heb niet op de link geklikt heb een anti wuppie alarm) |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Bartman blijft de Wuppies al maanden trouw |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Twaggy: grr niet de wuppies(nee heb niet op de link geklikt heb een anti wuppie alarm) Offtopic: Jaaaaaaaaaaaaa, Jaaaaaaaaaaa, Jaaaaaaaaa, we hebben een cavia.. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Leuk om dit terug te lezen eigenlijk En ja, gelukkig zijn er simpele mensen genoeg geweest,Mexicaan |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Waarom niet de WMR-partij? Leden genoeg |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
@Luna: Ja inderdaad zeg. Toch wel grappig eigenlijk |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Het is een fout?
bestaat het begrip fout eigenlijk wel?
maar goed.. het klopt niet dat als je dieren-welzijn voorop steld - dat de mens daar de dupe van gaat worden..
ik refereer graag naar het anti-biotica debakel..met als alternatief.. pro-biotica.
ik refereer graag naar uitloop en scharrel als goed voor het dier.. dus ook goed voor ons..
ik refereer graag naar die honden en katten.. cavia's konijn en andere knuffels.. die ons behoorlijk wat stress weg nemen.. geestelijke bijstand verlenen klinkt een beetje alsof het om GGD-honden gaat..
Proefdieren.. triest dat het nog moet.. mag..
Vandaag zag ik een hond zich helemaal als vloerkleed gedragen om anderen (mensen) een leuke tijd bezorgen..
wie dient wie..?
waarom mag je niet aardig zijn tegen het dier dat je over een week of twee opeet?
Moeten we koeien slaan en de meester uithangen.. de master.. de leader.. zijn we zo zwak? |
|