Georgie V.S. Rusland |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Voorspel de winnaar en win de eeuwige eer De echte Olympische games are starting right here, right now Ik denk dat Rusland wint Nu.NLGeenStijl.NL |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik denk dat Georgie wint.
|
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
ik denk dat ze alle twee verliezen. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Zoiets levert geen winnaars |
|
Mmore Administrator
|
Georgië zou zeker twee vliegtuigen hebben neergeschoten. ( ) Daarnaast trokken Russische tanks en pantservoertuigen Zuid-Ossetië binnen en rukten zij op tot de hoofdstad Tschinvali. (...) Inmiddels claimen de Georgische strijdkrachten Tschinvali weer helemaal onder hun controle te hebben. Dit heeft een zegsman van het Georgische ministerie van Binnenlandse Zaken vrijdag gezegd. Onduidelijk is waar die Russische tanks zijn gebleven. ( ) |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ergens in een Georgische loods |
|
Whiteley Erelid
WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Georgië heeft Rusland de oorlog verklaart... |
|
Mmore Administrator
|
En nu willen ze snel een staak-het-vuren.. Hadden ze geen oorlog moeten verklaren |
|
es-de-fles Erelid
WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
st*m gedoe... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
is eigenlijk US vs RU - toch ? |
|
heraux Oudgediende
Quote pietjevlip: Ergens in een Georgische loods een huurbox |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Onbeslist. |
|
Whiteley Erelid
|
|
|
heraux Oudgediende
Kijk verder dan de grenzen - de VS gaat zich ermee bemoeien.. als niet lid-staten van de EU. ergo.. klik |
|
Mmore Administrator
|
Rusland gaat er ook echt vol tegenaan Wat ik nou weer niet snap is dat Georgie een staak-het-vuren wilt, terwijl zij begonnen met een invasie. |
|
nietmeer
|
ze moesten eens ophouden met dat buitensporige geweld |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Mmore: technisch gezien is dat hooguit een troepenverplaatsing. De provincie is namelijk nog steeds Georgisch grondgebied. De enigen die de grens overgaan zijn Russen. Maar ze heten geen VS, dus het mag |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@pietjevlip: Quote: Maar ze heten geen VS, dus het mag Volgens mij doet de VS niets anders (Irak, Afghanistan) |
|
Mmore Administrator
|
Die provincie was al jaren lang niet meer onder controle van Georgie, en de meeste bewoners hadden een Russisch passport gekregen.
Hadden de Georgiers maar sneller moeten ingrijpen. |
|
Whiteley Erelid
|
Maakt niet uit, het blijf toch Georgisch grond gebied. Rusland heeft daar wat mij betreft veel minder te zoeken dan Georgië. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote LuckyMe: @pietjevlip: Quote: Maar ze heten geen VS, dus het mag Volgens mij doet de VS niets anders (Irak, Afghanistan) Daarom juist. Dan is het de VS, dus reden om te zeiken. Wat de Russen flikken maakt niemand iets uit. Daaruit blijkt maar weer eens dat mensen niet oordelen op daden maar op personen. Je bent Amerikaan en je valt een land binnen, oh help, dat is crimineel. Je bent Rus en je valt een land binnen, top-actie. |
|
Whiteley Erelid
|
Not, Rusland moet ook flink oprotten uit Georgië wat mij betreft |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Rusland is al jaren bezig om de wens van Georgië om bij de nato te komen te ontkrachten, hetzij middels een boycot van Georgische producten ofwel middels ander getreiter zoals een pijplijn dichtdraaien. En dit was voor moedertje Rusland de kans om zich weer op de grens te begeven, figuurlijk en letterlijk dan wel |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Hij heeft het toch opgegeven? Stond vanmiddag in de krant. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Whiteley: Not, Rusland moet ook flink oprotten uit Georgië wat mij betreft Dat zeg ik. Maar degenen die het hardste schreeuwen dat de VS moeten oprotten uit Irak vinden dit blijkbaar heel normaal |
|