DPBM, ik, DPOM |
nietmeer
|
^ dat dan weer wel > heeft een paar mooie zwaarden gezien in frankrijk v heeft zijn zwaarden in italië gekocht |
|
nietmeer
|
^ zag mooie zwaarden > heeft ze niet in Italië gekocht (zijn sierzwaarden) v heeft veel geld |
|
nietmeer
|
^ heeft blijkbaar niet alles in italië gekocht > heeft inderdaad best veel geld v spaart voor later |
|
nietmeer
|
^ is redelijk rijk > spaart inderdaad voor later v denkt dat hij/zij een superheld(in) is |
|
nietmeer
|
@^ nee hoor > had ik het best gewild v had ook best superheld willen zijn |
|
nietmeer
|
^ is dus minder rijk dan ik dacht > wil graag rijk zijn (en ook gelukkig) v wil later samenwonen |
|
nietmeer
|
^ vindt geluk belangrijker dan geld > wil inderdaad best samenwonen v zou best kinderen willen later |
|
nietmeer
|
^ heeft daar gelijk in > heeft liever geen kinderen (wordt altijd gek van gekrijs etc) v wordt leraar Duits later |
|
nietmeer
|
^ , liever frans > gaat een goed betaalde baan zoeken als hij uit school komt v wil ook een goed betaalde baan hebben |
|
nietmeer
|
^ wil een goed betaalde baan hebben > heeft daar ook wel interesse in v heeft souvenirs over zijn/haar hele kamer verspreid |
|
nietmeer
|
^ heeft een konijn > heeft geen souvenirs over zijn kamer verspreid v hoopt oud te worden |
|
nietmeer
|
^ heeft gelijk > is stiekem een konijn v gaat mijn hok verschonen |
|
nietmeer
|
^ wordt wat lastig > moet daarvoor eerst naar hoogeveen reizen v ziet dat graag gebeuren |
|
nietmeer
|
^ zegt dat ik lastig wordt > wil dat The Ghost mijn hok komt verschonen v komt er voor naar Hoogeveen |
|
nietmeer
|
^ vind dat ik hem lastig vind > komt niet naar hoogeveen v gaat opzoek naar iemand anders |
|
nietmeer
|
^ bedoelde het vast niet zo > gaat z'n eigen hok verschonen v mag thuis blijven |
|
nietmeer
|
^ gaat zijn eigen hok maar verschonen > hoeft niet naar hoogeveen v ververst ook het water en het eten |
|
nietmeer
|
^ is daar blij om > geeft zichzelf ook een dikke wortel v gaat vandaag naar Melbourne |
|
nietmeer
|
^ heeft de wortel dik verdient > gaat helaas niet naar melbourne v zou wel naar melbourne willen |
|
nietmeer
|
^ vindt het jammer dat hij daar niet heen kan > gaat liever weer naar Rome v blijft gewoon rustig thuis |
|
nietmeer
|
^ is in Rome geweest > heeft vandaag appeltaart gebakken v helpt niet mee opeten |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
^ heeft vandaag appeltaart gebakken > heeft vandaag appeltaart gegeten v wil ook een stukje appeltaart |
|
nietmeer
|
^ heeft een appeltaart gehad > krijgt vanmiddag ook taart en lekkers v heeft vandaag een verjaardag te vieren |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
^ gaat koffie voor me zetten > drinkt de koffie op v gaat een nieuw kopje voor me halen |
|
nietmeer
|
^ wil koffie > gaat dat niet zetten v wil cola |
|