MANNEN |
baggerlip Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 199 Wnplts: Rozenburg S |
@ikky sommige mense zijn wel te vertrouwe |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
baggerlip, nou ik moet die mensen dan nog zien te vinden..  zoveel zijn er niet meer volgens mij.. |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.592 OTindex: 56.617
|
@ikky: Heb vertrouwen, meis. Ik hoop dat je in de toekomst betere ervaringen op zult doen. Er zijn echt meer betrouwbare mensen, dan onbetrouwbare. |
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
hij is leuk  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Refugee, bedoel je deze?  ..(just kidding) |
|
nietmeer
|
Quote Sjaak: iets over dikke dwergen *proest* Perfecte referentie  |
|
Ronald Lubach Senior lid WMRindex: 129 OTindex: 98 Wnplts: Almelo
|
@ LUNA Leuk zo'n filmpje met een hoop zelfspot. Ik kan het wel waarderen als een vrouw inziet dat ze een zeurkous is!  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja daaaaaaaag  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Het filmpje is niet representatief. Ik ben echt niet zo (toch?)  |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
@Luna: Kijk dat jij problemen met je vriend/man hebt. Dat hoef je niet op ons af te schuiven @ikky: Hou vol.. Er zijn echt wel mensen te vertrouwen, en ja hoor ook mannen.. Tklinkt misschien erg dom, maar ik weet dat ik te vertrouwen ben hehe..  @ WcBril.. Vrouwengemakjes.. Wij worden erop aangekeken, dat jullie te lui zijn de bril naar benee te doen..  |
|
ikky
Oudgediende
|
Tovenaar, ow hoe oud ben je en waar woon je? je bent zo te horen ideaal  Maar ik heb gister alweer zoiets meegemaakt  Dus ik hoop echt dat er meer mannen zijn zoals jij;)  |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Misschien...vertrouw je mensen ook iets te snel...... Quote ikky: Tovenaar, ow hoe oud ben je en waar woon je? je bent zo te horen ideaal  Maar ik heb gister alweer zoiets meegemaakt  Dus ik hoop echt dat er meer mannen zijn zoals jij;)  Honesty on internet |
|
|
@ikky: Hemelsbreed woon ik zon 135 kilometer van je vandaan. Verder ben ik 5 jaar ouder dan je  |
|
ikky
Oudgediende
|
@tovenaar, o diegene die gister zo tegen me heeft gedaan was ook 5 jaar ouder dan ik;) maar toch jammer dat je niet in de buurt woont enzo  |
|
|
Ach zo bijzonder ben ik niet. Ik heb gewoon mijn visies hier en daar  |
|
|
Quote Vivi: Misschien...vertrouw je mensen ook iets te snel...... Quote ikky: Tovenaar, ow hoe oud ben je en waar woon je? je bent zo te horen ideaal  Maar ik heb gister alweer zoiets meegemaakt  Dus ik hoop echt dat er meer mannen zijn zoals jij;)  Honesty on internet Agree, je moet mij niet vertrouwen, ik kan je wel vanalles wijsmaken... |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
|
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Net of vrouwen altijd zo netjes aangekleed en opgemaakt aan het ontbijt zitten tssss  |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Maar ik krabbel nooit aan mijn kruis iig! |
|
|
Quote Vivi: Maar ik krabbel nooit aan mijn kruis iig! Ik zeg niks.....  |
|
Ronald Lubach Senior lid WMRindex: 129 OTindex: 98 Wnplts: Almelo
|
Quote Vivi: Maar ik krabbel nooit aan mijn kruis iig! Ik wel. Heeeerlijk. Maar ik geniet dan ook echt als ik vrij ben. Krabben, peuteren, lekker vreten, zuipen en as 't ff meezit nog een potje sex d'r achteran.:evil: Men is vrij om te doen en te zijn. Maar je vindt je beperking in je eigen vrijheid. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@ ikky ik ben ook wel te vertrouwen, maar ik woon ook ongeveer 100km van je vandaan;) en je kunt iedereen op internet wel wat wijsmaken, geluk heb ik en sommige andere mensen nog zoiets als een moraal  |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
Quote:
Ik wel. Heeeerlijk. Maar ik geniet dan ook echt als ik vrij ben. Krabben, peuteren, lekker vreten, zuipen en as 't ff meezit nog een potje sex d'r achteran.:evil:
Men is vrij om te doen en te zijn. Maar je vindt je beperking in je eigen vrijheid. I rest my case;) |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Ronald Lubach: Ik wel. Heeeerlijk. Maar ik geniet dan ook echt als ik vrij ben. Krabben, peuteren, lekker vreten, zuipen en as 't ff meezit nog een potje sex d'r achteran.:evil: Ja, dat vinden we nogal opwindend om te zien,al dat gekrab en gepeuter  Dat potje sex kan je wel vergeten dan. |
|
|
Quote Luna: Quote Ronald Lubach: Ik wel. Heeeerlijk. Maar ik geniet dan ook echt als ik vrij ben. Krabben, peuteren, lekker vreten, zuipen en as 't ff meezit nog een potje sex d'r achteran.:evil: Ja, dat vinden we nogal opwindend om te zien,al dat gekrab en gepeuter  Dat potje sex kan je wel vergeten dan. Do I make you randy baby do i ?!  |
|