king of the hill 2 | |
26-09-09 08:16:08 | Sjaak![]() ![]() ![]() WMRindex: 21.699 OTindex: 57.664 |
Een nieuwe heuvel om te veroveren. De vorige was een beetje te vol geworden. ![]() | |
26-09-09 08:18:08 | Sjaak![]() ![]() ![]() WMRindex: 21.699 OTindex: 57.664 |
Waar waren we gebleven? 26-09-09 06:42:26 Quote Tom-Servo: Offtopic: Mooie toespraak Odysseus, maar wellicht wat laat voor dit topic. We zitten al bijna op 500 pagina's dus zal dit topic wel snel worden gesloten en vervangen door een nieuwe. Ondertussen heb ik nog een mooie afsluiter voor dit topic. Aanschouw: "Crisis on Infinite Hills". T-S is druk bezig de reïncarnatie van de heuvel voor te bereiden, wanneer hij Odysseus en zijn leger ziet. Hij beseft dat ze aan zullen vallen als hij de reïncarnatie heeft afgerond. Hij besluit daarom iets anders te doen; met de tijdmachine van de Satellite of Love wil hij teruggaan in de tijd om het verleden zodanig te veranderen dat de heuvel niet verouderd is, en dus niet gereïncarneerd hoeft te worden. Voor hij in de machine stapt klinkt er een stem vanuit het niets die hem waarschuwt dit niet te doen; het verleden is al te vaak veranderd gedurende de oorlog om de heuvel. T-S trekt zich hier niks van aan en stapt in de machine. Zodra T-S de tijdmachine heeft opgestart, begint alles om hem heen enorm te schudden. Hij ziet door het raam van de satelliet hoe er wormgaten opengaan in de ruimte. Hij trekt zich hier niets van aan, en begint met de tijdreis. In de tijdstroom komt de tijdmachine echter botsing met een andere tijdmachine; identiek aan die van T-S. De twee machines verlaten de tijdstroom en belanden beide op de heuvel. T-S klimt uit zijn machine, en ziet tot zijn verbazing uit de andere machine nog een T-S kruipen. De andere T-S negeert hem, en rent naar de heuvel met de mededeling dat hij klaar moet staan voor als “Vena” aanvalt met zijn draken. T-S begrijpt hier niets van, maar krijgt niet veel tijd om na te denken. Overal om de heuvel beginnen nu wormgaten te ontstaan. De wormgaten blijken poorten naar parallelle universums te zijn. T-S wordt in een van de poorten gezogen, en beland midden in een veldslag om de heuvel tussen een leger Griekse soldaten geleid door Odysseus en een leger spoken geleid door Somkid. Door andere poorten heen ziet T-S meer heuvels: een heuvel waar een enorm monster Vailan en een alternatieve versie van T-S bedreigt, een heuvel waar een soort soapserie wordt opgenomen rondom de strijd, een heuvel die in de ruimte zweeft omgeven door star wars-achtige ruimteschepen, en nog veel meer. De poorten worden groter en groter, en langzaam worden al deze heuvels naar elkaar toegetrokken. Samen met de bijbehorende strijders. Door zijn radio wordt T-S opgeroepen door Crow, die hem vraagt wat er gaande is. Er zijn minstens 10 andere satellieten verschenen in de ruimte boven de aarde. T-S wordt weer een van de poorten ingezogen. Ditmaal beland hij in een universum waarin Marike de leerlinge is van Vadertje tijd. Zij was het die T-S waarschuwde het verleden niet te veranderen. Ze geeft T-S uitleg waarom: doordat in de loop van de strijd om de heuvel zo vaak het verleden is veranderd, zijn er vele alternatieve tijdlijnen ontstaan. De laatste die T-S maakte met zijn tijdreis was er net een teveel: de tijdlijnen zijn aan het instorten en versmelten tot een nieuwe tijdlijn. Uit elke tijdlijn zullen slechts een paar gebeurtenissen en personen behouden blijven in de nieuwe tijdlijn. Alle andere personen zullen in het niets verdwijnen. Nauwelijks is ze uitgesproken, of Marike verdwijnt ook in het niets. Het universum waar T-S nu in zit is de volgende die zal verdwijnen. Hij vlucht door een poort naar een ander universum. Hier loopt hij een versie van Tazmanian Devil tegen het lijf, die door een camouflagepak dagenlang de heuvel bezet wist te houden. Met moeite overtuigd T-S hem dat hij niet de T-S uit dit universum is, en dat ze in groot gevaar zijn. Het gevaar blijkt zelfs nog groter dan verwacht wanneer een donkere gestalte op T-S en Taz afkomt. Het is de waren heuvelkoning, die van de chaos gebruik wil maken om alle heuvels te veroveren. Hij verslaat Taz en mept T-S naar weer een ander universum. T-S weet hoe machtig de heuvelkoning is, maar hij is niet immuun voor het versmelten van de tijdlijnen. T-S reist snel nog een paar universums bij langs. Hij rekruteert in elk universum een aantal mensen waaronder Emmertje, Es-de-Fles, Lentebriesje, Jersan, Timwijn, Muller, een duivelin-versie van Marike, en een alternatieve versie van zichzelf, die in zijn eigen universum versmolten is met Vena tot een cyborg. Samen vallen ze de heuvelkoning aan in een poging hem naar een van de verdwijnende universums te sturen. Lange tijd wordt er gevochten, terwijl om het strijdtoneel heen poorten open blijven gaan en universums blijven versmelten. Een voor een beginnen de helpers van T-S echter te verdwijnen omdat hun universums ophouden te bestaan. Uiteindelijk zijn alleen T-S en de heuvel koning nog over. T-S lokt de heuvelkoning naar een van de nog bestaande universums. Dit is een universum waarin T-S zo’n bedreiging vormde voor de heuvel, dat de andere strijders een wapen hadden gemaakt om hem te verslaan: het anti-alles-wat-met-T-S-te-maken-heeft-superwapen-met-permapoef-upgrade-wapen. T-S trekt de aandacht van dit wapen, waarna hij voor de koning springt. Het wapen treft T-S, en daarmee ook de heuvelkoning. T-S is vernietigd, en de heuvelkoning is zwaar gewond. Hij wordt door een van de laatste poorten opgezogen en beland in een universum zonder heuvel; het “King of the Kuil” universum. De heuvelkoning is weg, maar de fusie gaat onverminderd door tot er inderdaad nog maar 1 universum over is, met z’n eigen unieke tijdlijn. Maar weinig personen uit de voorgaande universums zijn nog over, en zij die er nog zijn herinneren zich niets meer van de situatie voor de versmelting. In dit nieuwe universum is de strijd om de heuvel nog niet begonnen. Er is dus ook geen winnaar. Ook in dit universum bestaat een versie van T-S, welke zich echter net als iedereen niets kan herinneren van de oude universums en de personages die daarin leefden. Hij weet echter 1 ding wel; hij wil de heuvel… Wordt vervolgd. | |
26-09-09 08:24:28 | Relpa![]() ![]() ![]() WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote: Heb me nooit zo met de strijd bezig gehouden maar wát een meesterlijke intro Sjaak ![]() ![]() *As long as it's there I'll damnwell CLIMB the 'bugger' * ![]() My Hill ![]() ![]() edit: thnx's a million PW ![]() ![]() *Njammie* ![]() | |
26-09-09 08:40:56 | WMR-kok![]() ![]() ![]() WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
![]() ![]() Relpa kan er niet vanaf blijven en eet het helemaal op. ![]() Stoned als een garnaal valt hij in slaap. In de tussentijd bouw ik een vlot en leg Relpa erop. Duwt het vlot af en Relpa verdwijnt spoedig aan de horizon.* ![]() *Loopt de heuvel weer op en nneemt plaats op de heuvel.* ![]() My Hill. ![]() | |
26-09-09 09:19:41 | ledi![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
*Sjaak, je bent een unieke verteller ![]() | |
26-09-09 09:38:01 | Sjaak![]() ![]() ![]() WMRindex: 21.699 OTindex: 57.664 |
Offtopic: @ledi: ![]() Ik heb alleen maar de laatste post uit het eerste king of the hill topic hiernaartoe gekopieerd voor het gemak. Je moet als heuvelveroveraar toch weten wie je eraf moet pleuren. ![]() | |
26-09-09 09:57:42 | Tom-Servo![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809 |
Offtopic: T-S daalt af uit de satelliet. Hij ziet WMR-kok op de heuvel. Hij pakt een spuitbus met daarin de geur van verbrand eten, en spuit dit in het rond. Als kok kan WMR-kok absoluut niet tegen die lucht, en vlucht weg.Ook mijn reactie was niet helemaal uniek. Ik heb mijn verhaal gebaseerd op de stripreeks Crisis on Infinite Earths van DC Comics. My hill | |
26-09-09 10:11:25 | Odysseus![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
Offtopic: Niet ver bij de heuvel vandaan lag een gestalte in de modder. Zijn mantel was vies en gescheurd, zijn gouden helm zat vol butsen en deuken, en zijn pantser was verweerd. Langzaam kwam hij bij bewustzijn.Niettemin vind ik het een prestatie hoe je zo veel elementen van de afgelopen 500 pagina's erin hebt weten te verwerken. Vooral het stuk van het anti-alles-wat-met-T-S-te-maken-heeft-superwapen-met-permapoef-upgrade-wapen vind ik geniaal. Dat je je dat nog kon herrineren T-S ![]() ![]() En nu zal ik er maar weer eens een verhaal tegenaan gooien ![]() Bij Zeus, wat is er gebeurd... Waarom ben ik hier? Hoe ben ik hier gekomen? Dacht hij, en hij ging overeind zitten. Hij veegde de modder uit zijn gezicht en van zijn pantser. Hij had barstende hoofdpijn. Hij zette zijn helm af en greep met zijn handen naar zijn hoofd. Bij Hades en Athene... Zo'n hoofpijn heb ik nog nooit gehad. Waar is Ithaka? Waar is mijn thuis? Mijn leger? Mijn Penelope? Langzaam stond hij op. Een modderpoel was geen plek voor een griekse koning. Hij sjokte naar een bosje dat wat verderop stond en hij zakte tegen een boom aan, waar hij in slaap viel. Odysseus had rust nodig. ______________________________________________________ Nog geen twee kilometer verderop lag een grote groep mannen verspreid over het grasveld. Allen waren bewusteloos. Hun mantels waren vies en gescheurd, hun helmen gebutst. Hun speren en zwaarden waren verroest en kapot. De eerste die bij kwam, was hun aanvoerder. Bij Ares, wat is er gebeurd... Het laatste wat ik me kan herrineren is dat ik het leger had verzameld voor Odysseus, en dat we naar zijn paleis waren gekomen voor appèl... Daarna niets meer. Leonidas ging rechtop zitten en zette zijn helm af. Hij wreef in zijn gezicht en keek om zich heen. Tot zijn verbazing was het leger mee gekomen. Maar Odysseus was nergens. Zou die niet mee zijn gekomen naar... waar ze ook waren? Leonidas wist het niet. Hij wist alleen, dat hij een barstende hoofdpijn had. Langzaam kwamen de mannen van het leger een voor een bij, allemaal met hoofdpijn, en niemand scheen te weten waar ze waren of hoe ze daar waren gekomen. Uiteindelijk besloot Leonidas om de beschutting van het bos twee kilometer verderop op te zoeken om daar uit te rusten. Hier waren ze te kwetsbaar. In het bos zouden ze Tot rust komen en verdere plannen maken. Sjokkend zette het leger zich in beweging, op naar hetzelfde bos waar Odysseus tegen een boom in slaap was gevallen. | |
26-09-09 10:32:36 | Tom-Servo![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809 |
Tijdens dit alles zit T-S nog altijd op de heuvel. Still my Hill | |
26-09-09 10:34:02 | nietmeer |
Vàilan slaat een deuk in Tom-Servo, die vervolgens de hill afrolt. My Hill Angst heerst bij Tom-Servo! Want Vàilan is er weer! ![]() | |
26-09-09 10:37:28 | Tom-Servo![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809 |
Angst slaat echter om in razernij. T-S wordt rood van woede (voor zover hij nog niet rood was), stormt de heuvel op, en beukt Vailan met een kopstoot eraf. My hill | |
26-09-09 10:38:37 | nietmeer |
Auwww ![]() ![]() Vàilan huurt een hardrockband in die met verschrikkelijk harde muziek TS van de heuvel jaagt. Vàilan zelf draagt oorbeschermers. Eluveitie! ![]() My Hill | |
26-09-09 10:40:14 | Tom-Servo![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809 |
Vanaf veilige afstand schiet T-S de oorbeschermers van Vailan kapot. Nu kan hij zelf ook niet meer tegen de muziek en moet vluchten. Nadat de rockband weg is keert T-S weer terug. My hill | |
26-09-09 10:42:27 | nietmeer |
Vàilan bouwt een helikopter, en ontvoert TS hiermee. Hij dropt de robot in een actieve vulkaan. Daarna keert hij terug naar de Hill. Mine! *BOEM* ![]() ![]() Niet zo'n mijn! ![]() My Hill! | |
26-09-09 13:33:23 | Tom-Servo![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809 |
Die "boem" was de vulkaan die ontplofte. T-S wordt nog brandend van de lava de vulkaan uitgeslingerd en land boven op Vailan. Samen rollen ze van de heuvel. Nobody's hill | |
26-09-09 15:21:19 | WMR-kok![]() ![]() ![]() WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
26-09-09 15:24:05 | Tom-Servo![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809 |
T-S en Vailan zijn onderaan de heuvel een meer ingerolt. T-S is geblust,maar hij is wel zwaar aangetast door de lava. WMR-kok ziet dit, en geeft T-S een maaltijd die geheel bestaat uit verschillende soorten metaal. Daardoor kan T-S zichzelf voldoende herstellen. Terwijl WMR-kok ook Vailan uit het water vist en hem wat te eten aanbied, rent T-S de heuvel op. My hill | |
26-09-09 15:30:43 | WMR-kok![]() ![]() ![]() WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
![]() Tom-Servo krijgt ernstige mechanische problemen met de besturing van zijn ledematen en valt in storing. Een vrachtauto komt langs en pikt Tom-Servo op om hem naar een laboratorium te brengen om hem op te laten knappen.* *Vailan heeft een zware verkoudheid opgelopen en moet naar het ziekenhuis om te herstellen.* *WMR-kok loopt op zijn gemak de heuvel op* ![]() ![]() | |
26-09-09 17:28:02 | Tom-Servo![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809 |
In het laboratorium wordt T-S hersteld. Voordat hij naar de heuvel terugkeert, gebruikt hij de onderdelen die hij in het lab vind om een tweede robot te bouwen. Hij maakt hem extra groot en eng uitziend, met een mogelijkheid om te spreken. Ook voorziet hij hem van een dik pantser. Na uren werk is de robot eindelijk klaar. T-S neemt de robot mee naar de heuvel, en stuurt hem naar boven. De robot loopt recht op WMR-kok af, blijft vlak voor hem staan, en kijkt hem recht in de ogen. Dan wijst hij met zijn vinger naar een punt achter WMR-kok en roept "he, moet je daar eens kijken". WMR-kok draait zich om. Snel stormt T-S de heuvel op en duwt WMR-kok van de heuvel. De afleidbot heeft gewerkt. My hill | |
27-09-09 11:43:46 | Tom-Servo![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809 |
En blijkbaar zorgt die afleidbot voor genoeg afleiding bij iedereen die de heuvel passeert, want niemand merkt op dat T-S op de heuvel zit. Still My Hill | |
27-09-09 12:04:43 | Madarian![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605 |
Madarian wordt met een gigantische hoofdpijn wakker. Hij kijkt om zich heen. Waar zijn Amber, Akroma, Odysseus, Linctus, Demion en de anderen gebleven? En wat is dat geval op die heuvel? Madarian loopt de heuvel op en probeert te vragen aan T-S wat er is gebeurd. Nog voor hij z'n vraag kan stellen stormt T-S in volle snelheid op Madarian af. Madarian ontwijkt T-S echter, waardoor T-S struikelt en in volle vaart tegen een boom kapot rolt. Madarian loopt naar T-S toe en probeert antwoord te krijgen, maar T-S kan niet (meer?) praten. Er zit niets anders op dan T-S van de heuvel af te rollen en te wachten totdat er iemand langs komt die wel kan vertellen wat er gebeurd is... My hill! | |
27-09-09 12:26:51 | Tom-Servo![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809 |
Madarian vergeet echter dat de afleidbot nog op de heuvel staat. Deze doet alsof hij Madarian's vraag kan beantwoorden en begint een heel verhaal op te hangen. Urenlang praat hij door, terwijl Madarian aandachtig luistert en T-S helemaal vergeet. Ondertussen komt T-S bij, sluipt de heuvel weer op, en duwt Madarian eraf. My hill | |
27-09-09 12:54:03 | nietmeer |
Vàilan vindt een klavertjevier. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geluk! Nou, wat staat mij nu te wachten? ![]() *BENG* ![]() Jeej ![]() *duwt het ding van zich af* Hiermee schiet ik Tom-Servo weg ![]() *Schiet Tom-Servo weg, en installeert het ding daarna op de heuvel*. My Hill! | |
27-09-09 13:04:51 | Tom-Servo![]() Oudgediende ![]() WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809 |
Gelukkig had de afleidbot (ja, zolang niemand die vernietigd kan ik hem blijven gebruiken) zich vooraf verstopt. Hij komt de heuvel weer op, en uit zijn torso komt een tv-scherm met daarop Vailan's favoriete film. Vailan wil die zo graag zien dat hij niet op de robot schiet maar aandachtig gaat zitten kijken. T-S kan zo ongestoord bijkomen van het schot, zichzelf herstellen, en teruglopen naar de heuvel. Pakt het laserkanon af, en schiet nu op zijn beurt Vailan van de heuvel. My Hill + afleidbot en lasterkanon. | |
27-09-09 13:08:42 | nietmeer |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *Wraak!* Vàilan stuurt de Hell Mage op de heuvel af, die allereerst de afleidbot vernietigd. Tom-Servo wordt vervolgens door de Blazing Wanderer, die eveneens door Vàilan gestuurd is, vernietigd. Het laserkanon wordt door de Flame Priest verwoest. My Hill! | |